mina wowgubbar har försvunnit! (igen)

Permalänk

mina wowgubbar har försvunnit! (igen)

ehm, som i topic, på servern neptulon. har hänt en gång innan och den gubben kom aldrig tillbaka, och blizzard svarade inte på mailet. någon som har upplevt samma som jag? och hur gick ni tillväga?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Blizzards email service suger. Det tar de minst 5 dagar att svara. ha tålamod. Bäst är om du RINGER! De svarar inom 5 minuter.

Sen så om det var någon mening i att skapa en tråd för det här? Har du testat alla sätt att kontakta blizzard? För det är bara de som kan hjälpa dig. Du kan Emaila dem, ringa dem och skicka ingame ticket.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Är inte neptulon nere just nu? Jag tar mig iaf inte in. Som det står i medelandet när man loggar in så har de haft stora problem idag.

Visa signatur

Min svävare är full av ålar.

Permalänk
Medlem

E-mail? Ringa?

Varför inte bara skicka ticket ingame, lägg ticketen dessutom under "Stuck" så brukar jag iaf få svar snabbt... Fast jag kanske bara har haft tur

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

ok, men den första gubben som försvann, den försvann typ för 4månader sen, och jag har fortfarande inte fått svar.. 700kr för ett spel + 200kr varannan månad. och så är det så här.. hmm

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Konstigt. Jag tog bort en gubbe för några månader sen, skickade ticket idag, fick tillbaka gubben med gear osv... Brorsan som tog bort sin paladin för typ något år sen, skickade ticket idag, fick tillbaka gubben med gear samma dag...

Så du har väl otur :/

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

tar ca 1-2timmar att få svar på en ticket...

Permalänk

Men buhu...Känner din sorg alltså

Visa signatur

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Pain Is just another fantacy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Konstigt. Jag tog bort en gubbe för några månader sen, skickade ticket idag, fick tillbaka gubben med gear osv... Brorsan som tog bort sin paladin för typ något år sen , skickade ticket idag, fick tillbaka gubben med gear samma dag...

Så du har väl otur :/

Hmm spelet har inte funnits ett år i EU ännu. Och precis 1 år i USA!

Permalänk
Medlem

Det är väl kul att levla upp nya gubbar?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Det är väl kul att levla upp nya gubbar?

Not.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Hmm spelet har inte funnits ett år i EU ännu. Och precis 1 år i USA!

Jaja, orka vara petig :] "typ" skrev jag ju ^^

aac_ripper: Jag tycker det iaf

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
E-mail? Ringa?

Varför inte bara skicka ticket ingame, lägg ticketen dessutom under "Stuck" så brukar jag iaf få svar snabbt... Fast jag kanske bara har haft tur

jag sa ju att han kan skicka ticket också.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.