varning - WoW tråd. problem med inloggning, tar alldeles för lång tid!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Eh, hur hade ni tänkt göra det? stormscale har sammlat in typ 8-9% av allt som behövs...

Jag har ingen aning, jag vet bara att det är nån event i Silithus.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Eh, hur hade ni tänkt göra det? stormscale har sammlat in typ 8-9% av allt som behövs...

*Samlat

Och det var inte öppningen av porten, det var del 1 i AQ-eventet. Det finns väl typ tre eller något, första är att en person ska ha Neutral status med Nozdormu och typ snacka med en drake och grejer, finns att se bilder från det här (scrolla ner). Det är egentligen "förgrejen" för det som ska ske, alltså att hämta allt som behövs för att laga Sceptern och allt man ska samla för att hjälpa horde och alliance att klara av att inta AQ eller något... Jag är inte 100% på allt för jag är ingen PvEr (stor guild som ska göra AQ) och ingen farmare så jag farmar inte för grejerna heller

Okej kanske 4 delar, vem vet. Högre på länken jag länkade ser ni ju del 2, döda Eranikus i sin riktiga form.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |