Permalänk
Medlem

kan säga jag har världens med okänskilgaste finger just nu, lite bedövat sådär... ... back to work..

Permalänk
Medlem

Grymt imponerad! Cred!

Permalänk
Medlem

GoTaLL du är helt enkelt grym, vad du än gör så blir det alltid lika nice, keep up the good work!

en fråga också, kan du inte lägga upp en projektlogg så slipper man gå igenom alla kommentarer för att få se bilderna?

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk

Yeah! Mycket snyggt jobbat!

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iNi
en fråga också, kan du inte lägga upp en projektlogg så slipper man gå igenom alla kommentarer för att få se bilderna?

Kolla på hans hemsida

www.customengraver.se om du inte orkar leta reda på hans signatur

Permalänk
Medlem

Jobbig sida XD
Man måste scrolla så mycke.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Du förtjänar en puss på den vänstra skinkan! Du är som någon annan sa "sjuk", jag säger däremot "dödligt sjuk".

ps. Fixa hemsidan! Meny-systemet är jobbigt Och lite om dig ^^ Nyheter osv~

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Kolla på hans hemsida

www.customengraver.se om du inte orkar leta reda på hans signatur

läs TredoX inlägg...

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk
Medlem

Fasen vad nice! Ska jag gravera någonting så kommer jag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av #enbom
aah! vissa har ju en kusin i clanen! therese... inte e man så bra!? ne inte e man det... ehm!

klå de ni!!!

ökx power 4ever!

http://www.girlzgaminghouse.com/index.php?option=com_content&...

Skulle nog hellre ha en syster som pluggar till läkare eller liknande.. då är de iaf säkra om 10 år

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ADSL_kalle
Skulle nog hellre ha en syster som pluggar till läkare eller liknande.. då är de iaf säkra om 10 år

Det läskiga är att dom ganska klarar sig så bra så dom tjänar mer än vi kan fatta om 10år. Se bara på hur priserna i speltuneringar har ökat dom senaste 10åren =P

Nog med Offtopic i denna tråd. Tillbaka till dom underbara skapelserna och vi hoppas på mer bilder snart!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FilleMang
Det läskiga är att dom ganska klarar sig så bra så dom tjänar mer än vi kan fatta om 10år. Se bara på hur priserna i speltuneringar har ökat dom senaste 10åren =P

Nog med Offtopic i denna tråd. Tillbaka till dom underbara skapelserna och vi hoppas på mer bilder snart!

Måste få ge respons ju

OFFTOPIC:
jag tror inte det är så många i 30-40-års åldern som kommer tjäna storskovan på datorspel om 10 år... Låter hyffsat osannolikt... Sen så förändras spelen också ju.
Inte direkt så att någon som vann 10000 kr i vm i pong på 70-talet tjänar pengar på att lira datorspel.

Ontopic:
vackert

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Medlem

oki ny dag nya utmaningar .. back to work..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
oki ny dag nya utmaningar .. back to work..

Lycka till! Instämmer med resten...Riktigt läckert gjort! Har man följt dina gravyer ett tag ser man också hur du har förbättrat tekinken och dina graveringar blir bara bättre och bättre

Permalänk
Medlem

Du är en förebild för oss alla GoTall !

Visa signatur

MSI K8N NEO2 PLatinum - A64 winchester 3200+ @ 2500mhz - Nvidia XFX 7900GT eXtreme - 1024MB TwinMos Twister TCCD - Samsung SyncMaster 913N

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av #enbom
aah! vissa har ju en kusin i clanen! therese... inte e man så bra!? ne inte e man det... ehm!

klå de ni!!!

ökx power 4ever!

http://www.girlzgaminghouse.com/index.php?option=com_content&...

Nä inte är jag kompis med dej inte? Tommy 4 LAJF!

OT: Snyggt som vanligt

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FilleMang

Tror inte det, om 10år så är det yngre tjejer som spelar bätre, säkert redan om 5år.

Fast man vet aldrig, 30åringarna växte säker upp med PONG medans fjortisarna idag "växte" med NINTENDO 64, PS1

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Håll er till topic istället..

Tog du sovmorgon idag GoTall? Dagens update borde dyka upp nu, eller den kanske kommer 4 min efter mitt inlägg precis som igår?

Visa signatur

GA-Z170X-G7 | i7-6700K | HyperX Predator 32GB | G1 Gaming 980 Ti
512GB 950 PRO | 2x850 EVO 500GB | 2x2TB HDD
CM Storm Scout II | Corsair AX860i | 3x Eizo Forris 24" | Logitech G19s

Permalänk
Medlem

tar tid vet du ,,,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
tar tid vet du ,,,

Sir yes Sir.

Men tiden går såååååååå långsamt när man väntar....

Visa signatur

GA-Z170X-G7 | i7-6700K | HyperX Predator 32GB | G1 Gaming 980 Ti
512GB 950 PRO | 2x850 EVO 500GB | 2x2TB HDD
CM Storm Scout II | Corsair AX860i | 3x Eizo Forris 24" | Logitech G19s

Permalänk
Medlem

you cant creat the world on one day ta din tid gotall men inte längre än 5 minuter till

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem

Aaa nu börjar det ju likna något när det inte är överdrös med graveringar
Tycker däremot det blir lite tråkigt med fyra likadana fönster iaf formmässigt, vore roligare om det var fyra olika former även om det sen är samma gravering på dom Bara mina personliga åsikter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Aaa nu börjar det ju likna något när det inte är överdrös med graveringar
Tycker däremot det blir lite tråkigt med fyra likadana fönster iaf formmässigt, vore roligare om det var fyra olika former även om det sen är samma gravering på dom Bara mina personliga åsikter

Jo men sen ere ju där att just detta projekt kom med en deadline...

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

Som vanligt GoTaLL, grymt snyggt och välarbetat !
Älskar allt som du gör

Permalänk
Medlem

Hoppas vi får gotta oss i bilder när deadlinen är slut, då får du i lugn och ro lägga upp MASSOR med bilder ;P

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

håller på som besatt .. det kommer så småning om ..

Permalänk
Medlem

Det är lugnt, jobba på du bara

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Det måste vara otroligt jobbigt med en så snar deadline, och risker att göra fel, så många chassin att göra... fattar inte hur du står ut

SNYGGT !

Permalänk
Medlem

1 dag kvar, nu vill se lite updates.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
1 dag kvar, nu vill se lite updates.

Det är ju en dag kvar, hans största prioritering nu är ju att bli klar... att tillfredställa sweclockers ligger inte så högt upp just nu kan jag tänka mig...

Jobba på! se till att tjejerna blir nöjda!

Visa signatur

/car2ns