Permalänk
Medlem

Keep up the good work

Visa signatur

"Linux är bara gratis om din tid är värdelös"

Permalänk
Medlem

kommer komma updates så fort jag hinner men sitter lite illa till om jag släpper detta för tillfället.. klart swefolket är viktigt .. men den som väntar på nå gott

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
.. men den som väntar på nå gott

... väntar ofta för länge

men det blir säkert så bra som alltid så man får väl fördriva tiden med något annat tills du blivit färdig

Visa signatur

(\ /) [ Samsung S21 FE och iPhone 16 ]
(O.o) [ Lenovo ThinkPad P1 i9 ]
(> <) [ Synology Diskstation DS413J 8TB och DS917+ 16TB ]
¨¨¨¨ [ Suzuki GSF600 ]

Permalänk
Medlem

Får du betalt? Kan man få någon ungefärlig summa då? Vore kul o veta.

Riktigt bra gjort för övrigt, som vanligt.

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Medlem

om du ska till dhs 06 gotall, tänkte jag fråga om det typ går att få 30 minuter lr nått med tips o sånt hur man graverar för 500-600kr lr nått?
ja graverar redan massa men typ tips på hastigheter o verktyg o hur man ska gravera typ.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phenixen
om du ska till dhs 06 gotall, tänkte jag fråga om det typ går att få 30 minuter lr nått med tips o sånt hur man graverar för 500-600kr lr nått?
ja graverar redan massa men typ tips på hastigheter o verktyg o hur man ska gravera typ.

kommer jag dit bjuder jag på den " risken är överhängande att jag ska dit" nu back to work då det skall bli updates

Permalänk
Medlem

WOOHOOOOOO! I love the updates but the updates hates meee!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

Tur nog inte GoTaLL har brådis nu hur går de me chassina? Dom ska väl vara färdiga för leverans imorrn? Lika imponerande arbete som vanligt Sliter du inte ut nådigt många slipstift på dedär chassina?

Visa signatur

Serru...

Permalänk

längtar till update ...

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

update dags .. 10 min fixar bilder

Permalänk
Medlem

Långa minuter :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1 minut kvar.......

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

1 timme nu somna inte?

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem

en timme eller? det har gått snart 20 min, ta det lugnt det kommer nog

Visa signatur

Me are Ownz0r

Permalänk
Medlem

Se det såhär GoTaLL, Folk gillar ditt arbete

Permalänk
Medlem

Oki enliten update .. jag skulle kunna dra igenom samma sake som visats tidigare i tråden då chassina innehåller i stort sett samma sak .. loggor etc .. lite olika fördelade etc men den updaten kommer imorron då alla chassin visas i klump .. då jag fortfarande har 5 loggor kvar..

kan säga att det har vart lite stressigt och en hel del att göra även då det kanske inte verkar så .. men som sagt finns ingen större anledning att pasta 4 loggor på nästan samma ställe som ser likadana ut ..

men har gjort nästan 40loggor och 4 bilder och det tar "lite" tid

men men .. det senaste..

loggor på toppen .. en halvklar .. men som sagt .. vi går vidare till det nya ..

ok shotgun ett måste ..

efter ett snabbt ryck av grovgraveriing..

ok så bidde den .. inte mycke att säga lite stilren å trevlig faktiskt..

några av grejjerna som ska i ...

där ser man även via loggan

var ju tvungen att kolla hur ljuset ser ut .. ruskigt skarpt ljus .. graveringen syns bra mycke bättre irl än på bild ..

blev inte mycke mer än så idag .. imorron ska det vara klart så det kommer en sista update ..

Permalänk

mycket fint längtar till imon ;D

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

Fan va nice

Varför just rosa/rött ccfl rör

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

pga av deras logga - färger är just den färgen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Fan va nice

Varför just rosa/rött ccfl rör

Där för att dom är tjejer och tjejer gillar rosa, iaf jag! Lr vänta nu, jag är ju kille!!!

PS. Akta så ni inte snubblar på den låga humorn, ska nog sova jag...

Permalänk
Medlem

ser bra ut. när ska sakerna levereras imorn?

Offtopic:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sajm00n
en timme eller? det har gått snart 20 min, ta det lugnt det kommer nog

klockan borde inte stämma så bra då :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-
Där för att dom är tjejer och tjejer gillar rosa, iaf jag! Lr vänta nu, jag är ju kille!!!

PS. Akta så ni inte snubblar på den låga humorn, ska nog sova jag...

ville bara säga att det va lila inte rosa

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

när ska det va levererat imorn? blir det mycket kaffe inatt för att få grejerna klar?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nej har laggt ner för natten .. imorron vid 18 snåret räknar jag på .. har 4 loggor nu , men det är min egna logga på 2 chassin sen 1st stor chrome och en girlzgaminghouse.com kvar

Permalänk
Medlem

Bättre att sova nu och gå upp tidigare imorgon

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
nej har laggt ner för natten .. imorron vid 18 snåret räknar jag på .. har 4 loggor nu , men det är min egna logga på 2 chassin sen 1st stor chrome och en girlzgaminghouse.com kvar

Okej det blir hämtning med helikopter och polis eskort sendå

du har ju skapat dig ett hyffsat stort namn bland sponsorer

sen lär det ju ligga ett ganska stort värde i chassina nu efter som du är hemma med tempen i munnen och hostar när chefen ringer

vilken adress sa du att du hade?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fan va najs det kommer bli Gotall, såg nästan ut som mina lila ccfl.

Permalänk
Medlem

ööh s3 är väl integrerat grafikkort?
dom kan väl inte lira doom 3 och q4 och sånt med det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robe90
ööh s3 är väl integrerat grafikkort?
dom kan väl inte lira doom 3 och q4 och sånt med det?

det är nog special dem har men jag tror inte dem lirar på specielt höga grafik-inställningar heller. sen har dem förmodligen måttligt mycket ram minne.

God morgon på er förästen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

morron ,, s3 chrome s27 som ska i burkarna är 256mb variant i pci.e format ... dags för final touches