Permalänk
Medlem

Fan va nice det blev

Lysa upp den vore en bra ide.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

den ..? "dom" blir det i slutändan .. .. men detta är enbart en liten del av vad som kommer

Permalänk
Medlem

Inspirationen kommer från bit-tech.net eller hur? Tycke jag såg något liknande där tidigare...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
den ..? "dom" blir det i slutändan .. .. men detta är enbart en liten del av vad som kommer

aha "the antidot"

Permalänk
Medlem

Bara häv GoTall, det har du förtjänat efter den här veckan...

Detta projekt ser onekligen spännande ut.. jobbigt bara att man ska iväg på slutövning imorgon och blir borta i 3 veckor

Visa signatur

GA-Z170X-G7 | i7-6700K | HyperX Predator 32GB | G1 Gaming 980 Ti
512GB 950 PRO | 2x850 EVO 500GB | 2x2TB HDD
CM Storm Scout II | Corsair AX860i | 3x Eizo Forris 24" | Logitech G19s

Permalänk
Medlem

Åååh, den vattentanken är så snygg, har sett den förut, och jag måste säga att den påminner något så grymt mycket om virusbehållarna från Resident Evil filmerna.

Permalänk
Medlem

Oki Liten update... chassi måste man ju ha .. eller?

dock på föregående inlägg .. "DET ÄR INGEN VATTENTANK"

jaja .. kirrade en lite skyltdocka .. dock i ganska tunn plast ..

så den är tvungen att preppas lite med glasfiber..
updates kommer.. ursäkta om det tar tid men man är tvungen att vila lite mellan uppdateringarna

Permalänk

woot! har du haxxat en skyltdocka?!

Permalänk
Medlem

vf det är ju en killmodell !!! =P

Visa signatur

[[ CPU: P4 3 ghz @ 3,4 ghz, socket 478 ]] [[ Mobo: ASUS P4C800-E Deluxe ]] [[ 3*512 mb, pc3200 ]] [[ 2 * 120 gb S-ata, 1 * 200 gb IDE ]] [[ Asus 9600SE ]] [[ Logitech Z-5500 ]]

Permalänk

Offtopic: Ja precis det liknar en vattentank som en kille gjorde på bit-tech.net, han fick senare i "updrag" av ett företag( kommer inte ihåg vilket) att tillverka en vattenkylnings serie med blandannat den vattentanken.

Ontopic: Det verkar lite konstigt för tillfälet men det blir säkert bra som det brukar.

Visa signatur

AMD64 4000+ A8N32-SLI Deluxe 7800GT A-data 2GB Raptor 74Gb Seagate 250Gb
MyBook 320gb Lacie 300gb Lian Li PC-6070B-SE HIPER 580W Zalman CNPS7700-Cu Zalman VF900

Permalänk
Medlem

ojoj en manlig dock ^^ varför ingen tjej skultdock ?

Visa signatur

// ursäkta stavfelen
WTF ?

Permalänk
Medlem

Ser bra ut... men, ööh, vad är det?

Visa signatur

ASUS A8N-E| AMD Athlon 64 3200+@2380Mhz 100% Prime stabilt (Zalman 7700-CU)| sapphire X800 256Mb @447.43Mhz/428.14Mhz(856.28Mhz DDR)(Zalman VF700-cu LED)| 1024Mb Corsair XMS3200C2| OCZ modstream 520W| 23576poäng i 3DMark 01 1337 i 06 :)
"Non violence has never solved anything!" - Homer

Permalänk

aha du kommer att göra ngt som .... newermind . hmm en docka . & ngt som ser ut som viruset från R E filmen . hmm ska du göra ngt läskigt nu en humanoid on virus ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag blir nog lika shockad varje gång jag ser dina verk ^-^
Gotall is teh shit!
Bra jobbat som vanligt
förvånad över att jag inte sett någon gravyr än

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

Äntligen ett riktigt GoTaLL bygge. Började tröttna på alla graverade chassin.
Visst, plåtgravyr är snyggt, men tillslut kändes det som om du masstillverkade dom.
Arbetet har minst sagt potential, hoppas bara det slutar lika bra som det börjar.

// Qwarkman

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Hjälpsam

varför tänker jag på Resident Evil filmen när jag ser dubbelspiralen

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluf

det gör jag med, det vart ju snyggt, sen med en grönt eller blått lysrör eller liknande där i skulle det bli mer äkta

Permalänk
Medlem

ny dag , nya hyss,,

Permalänk

hmm vågar inte tänka på om det hade varir en tjej docka så hade nog dubelspiralen gjort sitt så de kan sysselsätta sig

snyggt.. dock är du säker på att dna profilen bara är en dubbelspiral? eller de kanske jag som är på fyllan som tänker litegalet?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ser grejt ut, kul med udda grejer!

Btw: slängde ihop en wallpaler gör några dagar sedan. http://c7.ath.cx/ryden/filer/bilder/wallpaper%20T3.jpg

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluf

Jag med! Skulle det inte stå "SweC Chassi" så skulle jag tro att det var ett RE schassi

Permalänk
Medlem

ok.. plexi-spiral, skyltdocka... belga = mörkrädd...
Nu är du läskig GoTall...

Men det blir säkert snyggt som attan i slutet, har det ju alltid blivit förut

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

manliga dockan blir kvinna när gotall varit igång med glasfiber?
"resident evil" grejen var riktigt tuff

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gör en kvinna av dockan

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

"Dr. Evil got my mojo!"
Verkar onekligen intressant, även fast jag hittills inte har en aning om vafan du tänker göra. Vet du vad du försöker bygga GoTall?

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

Han försöker bygga en manlig skyltdocka med ett gigantiskt provrör som penis

Visa signatur

AMD Athlon Venice 3200+, Asrock MATX ALI1689 SATA / Raid / Lan,
512MB DDR PC3200 400MHz x 2
Sapphire x1600pro 256mb AGP, 40gb 7200rpm, 200gb 7200rpm

Permalänk
Medlem

Man kan ju vara säker på att man får något skit om man har sex med den dockan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annars ser det mkt bra ut, påminner som många andra sagt, från "Evil T-Virus" modden
Fast jag tror din kmr bli mkt bättre

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

jag har alltid undrat vem som fick avgjutningen på min överkropp som jag gjorde...men nu ser jag alltså att det är allas vår gotall...riktigt snyggt arbete...

offtopic: vill du fortfarande köpa en antec aria för billig penning? e så trött på skiten...vill ha lian li

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg