Permalänk
Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

Fräscht var det! och billigt var det också:p

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Skulle hellre ha ett skrivbord i trä.... tycker faktiskt inte det var speciellt snyggt.

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning

Permalänk
Medlem

Läckert, men på tok för dyrt.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk

26995kr för ett skrivbord? Då borde en dator ingå också!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
Har varit uppe förut
Riktigt coolt dock!

Aj då, missade det. Du råkar inte ha länk till den tråden?

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m1nken
Skulle hellre ha ett skrivbord i trä.... tycker faktiskt inte det var speciellt snyggt.

Precis, de där ser riktigt kallt och tråkigt ut. Dessutom e de för dyrt.

Permalänk
Medlem

finns mycket finare bord att få tag i och jag föredrar själv trä, sen var det ett jävla pris också, kan tro att det är handknackat eller nått.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

26995kr vafan e de gjort i silver eller?

Visa signatur

Intel Pentium 4 Prescott, 3.39 GHz | 1024MB DDR pc3200 | 2 st 250 Seagate Barracuda S-ATA | Radeon x600 pro 256 Mb | Hiper Type-R 580 W Black

Permalänk
Medlem

de har ju gott om gulliga finesser. det är ganska snyggt men inte överdrivet snyggt. priset får en ju att må dåligt. ska man köpa det har man verkligen för mkt pengar. som många andra sagt här innan mig så är det snyggare med vanligt trä-bord, bara det inte är faneer.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Jag tycker bordet va riktigt najs, fina detaljer och små fina finesser, men som föregående talare har sagt, 27 pap är lite för mycket , spec för mig som e student.
I priset bör det ingå en dator.

Permalänk
Medlem

pros:
Snyggt i vissa sammanhang.
Stilrent och verkar ha mycket trevliga finesser.

cons:
Snordyrt.
metall, alltså kallt.
liten yta för skärm enligt bilden.
svårt att matcha med resterande inredning.
snordyrt. (så pass dyrt att det är värt att räkna 2 ggr)

resultat : 2/5...
Alltså skulle man gärna ta ett, om man fick det gratis, men knappast att man köper ett...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Tycker inte det är det minsta snyggt, praktiskt i all ära, men det platsar prima i ett bårhus. Kallt, sterilt. Inget går upp emot ett snyggt träskrivbord.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomtenizze-n00b
26995kr för ett skrivbord? Då borde en dator ingå också!

Tror man får ett matchande lian li chassi på köpet men inte helt säkert

saftigt pris dock... såg review på den hos 3dgameman.com trodde fan inte att den skulle kosta 27k FYFAN......

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Tror man får ett matchande lian li chassi på köpet men inte helt säkert

Av texten på gtek att döma är skrivbordet anpassat för ett PC-V1000, men själva chassit medföljer inte. Väldigt smidiga lösningar med sladdragning bl.a. Tror nästan att jag ska plagiera lite grejor för att få det lite renare på/under skrivbordet.

Permalänk
Medlem

"For students that need better concentration"

Om en vanlig svensk student skulle köpa detta bord för 26k kr skulle denne inte tänka på något annat än vad det kostade

Som sagt Alu är ju kallt...

Nu är det väll bara att vänta på "smash my MSD"

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobb100
"For students that need better concentration"

Om en vanlig svensk student skulle köpa detta bord för 26k kr skulle denne inte tänka på något annat än vad det kostade

SANT!

för övrigt läste jag först att det kostade 2,6k....t.o.m då tyckte jag priset var för högt.....har man inte grismkt me cash så har ja svårt å tänka mig att nån skulle köpa detta

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk

ehh... inte för att jag har handlat mkt möbler och kan priser på dem så bra, men 26k för detdär låter jävligt mkt....

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Uuuu, vad ni är långsamma...

Jaja, trevligt att ni har fått upp ögonen för det nu i alla fall.
En videoreview kanske? 3DGameMan .com

Mvh

Permalänk
Medlem

Det var nog fan det fulaste jag har skådat på mycket länge.
Men det kanske beror på att jag e möbelsnickare o ÄLSKAR trä.

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core Ultra 7 265K @ 4.4GhZ| Gigabyte Z890 Eagle | NVidia RTX 5070 TI| 2x24Gb Kingston Fury 6000MhZ DDR5 | Kingston Fury Renegade Gen4 2Tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 34" Samsung Odyssey G8 OLED (S34DG850S) | Logitech G915 Lightspeed & G903 Lightspeed on G PowerPlay mouse pad | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Homer_S1
Det var nog fan det fulaste jag har skådat på mycket länge.
Men det kanske beror på att jag e möbelsnickare o ÄLSKAR trä.

/Homer_S1

Jag föredrar också trävaror, det ända med mitt datorbord jag vill ändra är att göra det stabilare, nu är det typ 18mm skiva. Om man hänger sig på den så sviktar den. skulle vara härligt med en massiv skiva (eller hela skrivbordet), gjord i ek, eller amerikansk valnöt. Men då blir ju priset därefter....:(

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]

Permalänk
Medlem

Tycker det var riktigt snyggt.
Men det var som sagt lite väl liten yta på det. Skulle säkert passa bra i ett studentrum (priset ej inräknat ).

Men felet som jag ser det med det där är ju att det där kommer se riktigt fult ut när den är repig (som den garranterat kommer bli).

Permalänk
Medlem

Mycket pengar för väldigt lite aluminium. Skrivbordet är ju för litet för att vara användbart.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Tycker det var riktigt snyggt.
Men det var som sagt lite väl liten yta på det. Skulle säkert passa bra i ett studentrum (priset ej inräknat ).

Men felet som jag ser det med det där är ju att det där kommer se riktigt fult ut när den är repig (som den garranterat kommer bli).

Men de da ju att det skulle se ut som nytt för evigt!

På jobbet använder vi anodiserade produkter, i alla fall de anodiserings metoder som använts på dem gör den lite mer reptåliga, i alla fall små repor, kanske. Dock om man trycker hårt när man drar blir det fina repor

Visa signatur

Min hemsida med galleri

Permalänk
Medlem

Ingenting går upp emot mahogny färgat!

Permalänk

Ja skulle aldrig betala 27k för ett dator bord :S

Visa signatur

| - Phenom II x2 550 3,1ghz - 2 x 2gb Corsair XMS2 - Sapphire Radeon HD3870 @ 785/1286 - 320 GB samsung Spintpoin unt 1 tb samsung spinpoint - Lian li PC-K56