Permalänk
Medlem

Nokia N80???

Nå, kommer denna telefon nån gång eller? Blir tokig! Står första kvartalet och det är slut imorgon! Nån som vet när den ev släpps och om tre kommer att ta in den?

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk

April-maj sa Phonehouse till mig för sju timmar sen.

Permalänk
Medlem

Den är nog nära nu. Katching.se har satt ett pris som gäller (5600kr) och de vet om ett releasedatum men är försiktiga med att nämna det ännu.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Där ser man! Ingen som vet vilken processor som kommer att sitta i den? Längtar som fan på att få byta ut min Z800i

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem

21 april e releasedatum

Permalänk
Medlem

Mrfrozen vet du om tre kommer ta in den???

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mrfrozen
21 april e releasedatum

Enligt?

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Mailade Nokia idag och frågade när den skulle släppas, sa att det står första kvartalet på deras hemsida. Fick till svara tt den har släppts??? Känner mig aningen förrvirad nu!

Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chichin
Mailade Nokia idag och frågade när den skulle släppas, sa att det står första kvartalet på deras hemsida. Fick till svara tt den har släppts??? Känner mig aningen förrvirad nu!

Verkar finnas massa olika saker som sägs nu. Endel hävdar den släppts medans andra säger inom 2 veckor. Men räkna med att den finns att köpa denna månad iallafall.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=319590

konstigt att komplett erbjuder 1 års garanti när nokia har 2 år...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
konstigt att komplett erbjuder 1 års garanti när nokia har 2 år...

Hehe Japp. Nokia har 24 månaders garanti på alla mobiltelefoner sålda efter april 2005.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Nokia N80 är ju en väldigt fin lur.
Men om man ska köpa en ny telefon vad är det som talar för att man ska köpa en N80 förutom att den är riktigt snygg? Vad har den för fördelar?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunis
Nokia N80 är ju en väldigt fin lur.
Men om man ska köpa en ny telefon vad är det som talar för att man ska köpa en N80 förutom att den är riktigt snygg? Vad har den för fördelar?

WLAN, FOTA (flash over the air), nyaste symbian, 3G, 3 megapixelkamera med macroshoot, hög upplösning på display osv osv. Den mest fullsmetade luren på marknaden i ett kompakt format.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Flash over the air? Vad menas med det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fujitsus
Flash over the air? Vad menas med det?

Som det låter uppgradering via luften..

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
WLAN, FOTA (flash over the air), nyaste symbian, 3G, 3 megapixelkamera med macroshoot, hög upplösning på display osv osv. Den mest fullsmetade luren på marknaden i ett kompakt format.

Fint med W-lan! Vad är Flash over the air? Och symbian är ett os vad jag har förstårt vilket måste medföra att man kan köra program och så på den, rätta mig om jag har fel.
3 mega pixel kamera låter ju riktigt bra. Nån som vet hur den är/kommer vara med den mjukvaran som släpps till telefonen? Vad är macroshoot har sett att många telefoner har det.
Och vilka vettiga program finns det till symbian som inte går att få in i en vanlig telefon?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

Man skriver program i C++. Så kan du skriva kod är det bara att köra på och kompilera. Finns mjukvara från nokia som hjälper en med det
Macroshot används när man tar kort på nära håll.

Det finns mängder med program. I stort sett precis vad du kan komma på.
Symbian 9 (series 60). Series 60 har ju mängder med Nokia redan idag som tex min N70, 6680, N90, 3230, 3250 osv osv..

Kul sida med massa gottit.
http://www.symbian-freak.com/

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chichin
Mrfrozen vet du om tre kommer ta in den???

Nej tyvärr inte, men man kan ju undra varför man inte längre kan köpa N70 i deras webbshop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Man skriver program i C++. Så kan du skriva kod är det bara att köra på och kompilera. Finns mjukvara från nokia som hjälper en med det
Macroshot används när man tar kort på nära håll.

Det finns mängder med program. I stort sett precis vad du kan komma på.
Symbian 9 (series 60). Series 60 har ju mängder med Nokia redan idag som tex min N70, 6680, N90, 3230, 3250 osv osv..

Kul sida med massa gottit.
http://www.symbian-freak.com/

Ao, fint. skulle vara kul o kunna sådant.

Ah, tack för infon ska kolla upp vad som finns där!

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk

http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news8469

Citat:

Monday 03 April 2006
Nokia suspended the release of its 6 smartphones [ 03-04-2006 17:59 ]

Author: Verа Kozlova Source: Reuters Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

The Reuters website has published the info that Nokia suspends the release of its 6 new smartphones scheduled for 1Q 2006 as it works to sort out their software. Company spokesmen said the models – 3 of its multimedia N-series handsets and 3 E-series smartphones aimed at business class – would start shipping to the customers in the near future.

The shipments of the N91 will start this week and that of N71 and N80 in the next two weeks. The release of the N91 smartphone was originally set for the end of 2005, however it was suspended till 1Q 2006 while the company worked on some software problems. The shipments of the business smartphones the E60, E61 and the E71 set for end of March will start in the upcoming weeks.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bosse ost
http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news8469

Jahapp, då vet man iallafall vart nästa lön kommer att ta vägen.

Permalänk
Medlem

Huvva vilken tjockis det verkar vara... Besviken, hade trott den skulle bli som 6280

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

en passningstid på 200h?
visserligen är den fullsmeckad men borde man inte vänta på en 3G-lur tills de fått en relativt bra batteritid.

pratar ni lite i den o leker med den en dag så ... får ni ladda den å kvällen=)
hehe detta låter som en mindre (myycket mindre) version av A925 ...dvs... har alla... men batteritiden suger.

nåja ser fram emot lite smårecensioner från folket som köper den på swec, finns folk i närheten som är intresserad av den.
ska också bli kul o se hur mycket bättre kameran är också iförhållande till k750i och sonys nya k800i.

som ett litet slutord kan man väll bara säga att den är jäääävligt snygg=)

Visa signatur

jag e jag

Permalänk
Hedersmedlem

lol 200h? snarare 20h in real life...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fox
en passningstid på 200h?
visserligen är den fullsmeckad men borde man inte vänta på en 3G-lur tills de fått en relativt bra batteritid.

pratar ni lite i den o leker med den en dag så ... får ni ladda den å kvällen=)
hehe detta låter som en mindre (myycket mindre) version av A925 ...dvs... har alla... men batteritiden suger.

nåja ser fram emot lite smårecensioner från folket som köper den på swec, finns folk i närheten som är intresserad av den.
ska också bli kul o se hur mycket bättre kameran är också iförhållande till k750i och sonys nya k800i.

som ett litet slutord kan man väll bara säga att den är jäääävligt snygg=)

Man behöver inte vänta

http://www.mobile-review.com/review/nokia-n80-en.shtml

Permalänk
Medlem

Är enda skillnaden på N91 och N80 att N91 har 4Gb hårddisk och 2MegaPixelkamera? Eller är den sämre på andra saker också?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dirty
Är enda skillnaden på N91 och N80 att N91 har 4Gb hårddisk och 2MegaPixelkamera? Eller är den sämre på andra saker också?

N80 har en grymt mycket bättre skärm.

Permalänk

verkar riktigt nice:d någon som vill köpa min qtek s100 så jag kan köpa en sån här

Visa signatur

AMD64 4000+ A8N32-SLI Deluxe 7800GT A-data 2GB Raptor 74Gb Seagate 250Gb
MyBook 320gb Lacie 300gb Lian Li PC-6070B-SE HIPER 580W Zalman CNPS7700-Cu Zalman VF900

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: Gigabyte Z390 i7-9700 32gig RAM DDR4 RTX 2080