Permalänk
Medlem

galleriet komprimerar bilderna lite skumt

Permalänk

gotall den mänskliga CNC-maskinen have done it again

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tänk om en annan kunde... skulle ju ta flera månader för en annan att pilla ihop något sånt ^^

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.

Permalänk

Liten inaktiv medlem kikar in igen och ger tummen upp för lådorna.

Riktigt välgjorda.

Skulle vara kul att veta hur många varv dremeln snurrat

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk
Hedersmedlem

jag såg nyss detta på aftonbladet, 6 dagar gammalt men ändå...

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,808690,0...

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk

Jag skrattade som fan när jag läste den artikeln... finns en tråd om den här någonstans...

Permalänk

HELV*E vad nice

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
OKi final call..

alla burkar .. gjorda på 1.5 vecka ..

Jag hade gjort det på 1.5 timmar med skuren, självhäftande, vinyl

Men det är inte lika manligt

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calle_kanon
Jag skrattade som fan när jag läste den artikeln... finns en tråd om den här någonstans...

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=57958...

Visa signatur

Torxx

Permalänk
Medlem

Säkert en dum fråga, men vad är det för CCFL rör som använts? Är det vanliga röda som lyser rosa, eller har du "fått tag på" rosa CCFL rör, isf vilket fabrikat?

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!

Permalänk
Medlem

wooohooo gotalls chassin va me på tv4

Permalänk
Medlem
Permalänk

ser inget om GoTall i artikeln...dåligt

Visa signatur

I am Oskar the one and Only!!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

re : ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Normalt folk (jag) har redan sett bilder på hur dessa brudar ser ut och nej tack. jag går hellre dit för att titta på lådorna GoTall har gjort... Plus jag har redan världens snyggast tjej och är förlovad med henne och NEJ ni får inte se några bilder på henne, så back off!!!

aa normala killar tar en titt på tjejerna först såna som du car2n och jag adde :P:D.. ja har inte sett dom, men bor man i tumba och går på TG (Tumba Gymnasium) får man se en hel del riktigt nice hehe.får man fråga varför man inte får se EN bild ?.. kan få se en bild på mitt ex om ni e snälla:P(A) hehe..

GoTall: du e f*nimig sjuk.. grymt snyggt räcker inte till för att beskriva ditt underbara arbete , kepp it up man...peace

Permalänk

Re: re : ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
aa normala killar tar en titt på tjejerna först såna som du car2n och jag adde :P:D.. ja har inte sett dom, men bor man i tumba och går på TG (Tumba Gymnasium) får man se en hel del riktigt nice hehe.får man fråga varför man inte får se EN bild ?.. kan få se en bild på mitt ex om ni e snälla:P(A) hehe..

GoTall: du e f*nimig sjuk.. grymt snyggt räcker inte till för att beskriva ditt underbara arbete , kepp it up man...peace

Jag är snäll

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk

Nice gravvisar som vanligt GoTaLL!....Kom på en sak som hade gjort plexigravvyrerna ännu ballare,enligt mig of course.....Eftersom gravyrerna på plexit verkade lite klena, sågs rätt dåligt, så borde du fyllt i dom i en rosa eller lila UV/gravyr färg, det hade säkert blivit ASBALLT! Lite sent nu, men spelar inge roll, dom var ändå grymt goda....

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Re: Re: re : ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DenBlåaTomburken
Jag är snäll

gud va underbart att du e snäll so am I hehe...
måste ju vara snäll....

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

och där klev vi över .. *tråd låst*