Permalänk
Medlem

underhållande spel! Och snyggt nog för mig åtminstonde.

Visa signatur
Permalänk

Men jebs, ska man runka eller spela?
Nog för att ett spel kan innehålla nakenscener och hur avklädda de nu må vara, det där är bara löjligt o.O

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

NaRcotize, vänta tills du ser att de använt sig utav Dead or Alive's "tutt"-motor med.. de studsar runt som jello i en skogsmaskin...

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk

Äh, varför klaga:D Hellre halvnakna brudar än svettiga snubbar på anabola. Bara det håller en viss klass så.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Kortatste liret någonsin, varar ca 3-4 timmar om äns det. Dyrt om varje episode kommer kostar lika mkt som detta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Kortatste liret någonsin, varar ca 3-4 timmar om äns det. Dyrt om varje episode kommer kostar lika mkt som detta.

Knappast.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
Knappast.

Om man är ute efter single playet så är det det. Garanterat inte mer än 4 timmar med personal challange lvl nästan till max (det roliga var att jag trodde jag körde på medium, fast jag igentligen körde hard++, för 3 snäpp från vänster var medium, defult).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Om man är ute efter single playet så är det det. Garanterat inte mer än 4 timmar med personal challange lvl nästan till max (det roliga var att jag trodde jag körde på medium, fast jag igentligen körde hard++, för 3 snäpp från vänster var medium, defult).

160kr för 4timmar är helt okej i min mening.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10

Permalänk
Medlem

4h... jisses. Jag vet inte hur länge jag suttit nu... 8(

Jag måste dock säga... spelet känns mer som Half-Life 2 än Sin...

Både JC's och Blade's attityd/personlighet tycks bortblåsta.

Kanske värt 160:- men skall man betala för samtliga episoder så får de nog göra ett bättre jobb med karaktärerna.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Detta var som att spela hl2 utan det som gjorde hl2 bra.

Inga Karaktärer
Inga miljöer
Ingen atmosfär
Inga Skojiga fiender
Inga Interaktiv fysik

Däremot så behöll dom delarna som man gjärna skulle slippa ex:

Alla jävla laddningstider
Source-motorn
Menyerna

Som att spela en misslyckad modd...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calle_kanon
Detta var som att spela hl2 utan det som gjorde hl2 bra.

Inga Karaktärer
Inga miljöer
Ingen atmosfär
Inga Skojiga fiender
Inga Interaktiv fysik

Däremot så behöll dom delarna som man gjärna skulle slippa ex:

Alla jävla laddningstider
Source-motorn
Menyerna

Som att spela en misslyckad modd...

Det ser ut som att calle_kanon och jag inte spelat samma spel. Laddningstider kan jag väl dock hålla med om men dom var ju bara på några sekunder

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Håller tyvärr med calle_kanon på det mesta, fienderna var ju otroligt upprepade (som HL2). Enda jag inte håller med om är faktiskt det med fysiken, för den finns där. Hur tror du annars gastuberna blåser iväg när du skjuter på dom? Eller när du lyfter en tunna och slänger iväg? Men vi får väl se, ska väl ge del två ett försök också, är inte det bättre så är det antagligen sista episoden jag köper tills dom släpper ett kraftigt rabatterat pack med allihopa.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk

Med Inte Interaktiv fysik så menar jag att fysiken inte tillför något till spelandet... Alltså inget vapen á la Gravitygun...

Permalänk
Avstängd

Spelet har ju inget med SIN att göra med förutom namnet på karaktärerna, dessutom så släpptes riktiga SIN för att konkurera med Half-Life.... vad nu? en mod till HL2 helt enkelt.

Kanske köper hela spelet när dom ligger i 99krs lådan på ÖB.. bara kanske.

Tur att man kan låna spel från grannar

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Testpilot

Jahapp, då hade man klarat spelet då, lite synd att det var så kort. Efter jag hade dödat sista "bossen" så hade jag bara 1hp kvar

Det var lite enformigt tycker jag och sen var det lite luddigt vad det gick ut på, en sak jag gillade var att fiendena anpassades efter hur bra man spelade, blir roligare när man slipper dö på samma sätt flera gånger om.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Hur f*n ska man göra en liten bit efter man ser monstrena och man kommer in i ett STORT "rum" med en ubåt och man går fram till han killen man ser i början? skottsäkert glas och sån kraftsköld bakom en, han pratar lite sen händer inget mera :S

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hugo hagman
Hur f*n ska man göra en liten bit efter man ser monstrena och man kommer in i ett STORT "rum" med en ubåt och man går fram till han killen man ser i början? skottsäkert glas och sån kraftsköld bakom en, han pratar lite sen händer inget mera :S

Fastnade själv där fick ta och ladda om en bit innan man kom dit och inte röra sig eller skjuta eller vad fan som helst när man lyssnar så ska det inte bugga ur.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Otroligt trist/enformig/repetiv uppföljare, gamla SIN-känslan är helt bortblåst. Som någon sa tidigare så känns det som en riktigt usel HL2-mod.
Fick f.ö samma fel 2 ggr i spelet, gubbarna stannar upp och rör sig inte mer, får reloada en tidigare save några ggr för att dra igång det igen, otroligt irriterande.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Trist också att blade inte heller snackar och alla roliga miljöer och banor är helt bortblåsta... sen vänta 4-6 månader tills nästa sketna 3 timmars episod är ett stort skämt.

Permalänk
Medlem

Tack för att ni postar i tråden. Hade helt glömt bort att jag har spelet på datorn, har inte ens spelat klart det.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Inaktiv

Tar upp en gammal tråd, men det kändes dumt att göra en ny.

Om man köper det här ( http://www.webhallen.com/prod.php?id=57902 ), måste man spela det via steam då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon85
Tar upp en gammal tråd, men det kändes dumt att göra en ny.

Om man köper det här ( http://www.webhallen.com/prod.php?id=57902 ), måste man spela det via steam då?

Nope!

Permalänk

Kalas kul lir tycker jag, förväntade man sig grym handling för denna uppföljaren så hade man lite fel förväntningar. Dock ett klockrent splatterspel.. synd att inte multiplayer kom dock...

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Walker
Nope!

Gut!

Tack