WoW: Status på Northen Horde och Ravencrest (servern)?

Permalänk
Medlem

WoW: Status på Northen Horde och Ravencrest (servern)?

Jag spelade tidigare WoW, i de Swec-baserade guilderna. Dörst i Northen Alliance i open beta, Northern Horde i final beta och Northen Horde när spelet släppte. Men jag lessnade efter ett tag och har funderat på att återuppta, men jag råkade för ett tag sen träffa Ferrat på en CS-server, och han sa att NH hade upplösts.

Så finns det någon stabil guild kvar på Ravencrest med forna swecare och annat stabilt folk? Vore mindre kul att börja spela igen och inte ha någon bra guild att gå med i. Annars funderar jag att spela i en guild med folk från Something, men det skulle kännas väldigt motigt att börja från början igen.

Edit: Finns det f.ö. utrymme för Warlocks i guilds eller är det redan överflöd?

Permalänk

Det som finns kvar av NH är en alt. guild.

För ca. 6 månader sen gick vi ihop med en guild som hette Eques Divinus och bildade Temporary, nu har vi ett sammarbete i Naxx och AQ40 med en guild som heter Empire, och vi är rankade som andra guild(samarbete ) på horde sidan som plockat C'Thun.

Det några kvar från SweC-tiden i Temporary ( dock så har många lämnat ), men vi har tyvärr överflöd på warlocks. Dess utom är det rätt så svårt att komma in då vi siktar på att vara en framgångsrik raid-guild.

men du kan alltid ansöka till guilden. Vi finns på www.temporary.se

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swedish-hero
Det som finns kvar av NH är en alt. guild.

För ca. 6 månader sen gick vi ihop med en guild som hette Eques Divinus och bildade Temporary, nu har vi ett sammarbete i Naxx och AQ40 med en guild som heter Empire, och vi är rankade som andra guild(samarbete ) på horde sidan som plockat C'Thun.

Det några kvar från SweC-tiden i Temporary ( dock så har många lämnat ), men vi har tyvärr överflöd på warlocks. Dess utom är det rätt så svårt att komma in då vi siktar på att vara en framgångsrik raid-guild.

men du kan alltid ansöka till guilden. Vi finns på www.temporary.se

vem är du Swedish-hero?

Shit är det hela 6 månader sen vi gick ihop med Eques divinus, tiden går fort...

Jag är fd. Murgana om du undrar, slutade spela och sålde gubben... Hoppas det går bra i Naxxramas för er!