Permalänk
Avstängd

WoW Reamls

Någon som vet varför dom är nere? skulle va snällt om någon sa de.

Visa signatur

Laptop: HP NX9420, Intel Core Duo T2400 @ 1.83GHz, 1x1024MB DDR 400, 80GB SATA, External 300GB SATA, HP DVD+- Burner med lightscribe, ATi Mobility Radeon X1600 256MB

Medlem i signaturgruppen homosexuella Appleanvändare

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
As a reminder, a weekly technical maintenance is scheduled on all Realms every Wednesday morning. We try to keep the downtime due to this weekly maintenance in the time frame starting from 5:00 am until 11:00 am (Paris Time). If a patch is applied during maintenance, then the window will be from 3:00 am until 11:00 am Paris Time.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

ja tacka vet jag att wow bara har en mekar dag.

Eevee som jag spelade förut har det varje dag.. mellan 12-13 om jag inte minst fel.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Du måste vara en sån där ny WoW-spelare...

Visa signatur

PC anno 2012: (orkar inte uppdatera signaturen):

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorii
Du måste vara en sån där ny WoW-spelare...

Antagligen.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Avstängd

är ALLTID maintence på onsdagar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krill3
är ALLTID maintence på onsdagar

o'rly? inget jag märker av, då man gå i skolan, och under sommarn jobbar man ju, och jobbar man inte så spelar man ungefär till precis vid 1 på natten, sen går det inte mer för då segar servern ihop totalt. sen går man o lägger sig, vaknar vid 12tiden, och då är servrarna igång..

Yorii

WORD!