Permalänk
Medlem

Feedback: V2000 projektloggen.

Feedback till min ombyggnad av ett V2000.

Här hittar ni den

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

Permalänk
Medlem
Permalänk

var ska du ha nätagget?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
var ska du ha nätagget?

Skall bygga en specialare på baksidan. Den skall sitta lägre in i chassit än normalt. Tror jag. Annars sätter jag den i toppen. Det går de me

Funderar på det fortfarande.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Permalänk
Medlem

Kan du inte skjuta fram kompressorn lite?

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TredoX
Kan du inte skjuta fram kompressorn lite?

Inte mycket, Det där hålet e inte jätte stort. Och den sitter väldigt långt fram redan. Sedan skall ju nå processorn också.

Hade tänkt att man kan komma åt kontrollern bakifrån annars.
Tills jag har köpt en ny.

Visa signatur

Permalänk

vänd på kompressorpaketet då? o dra ut luften ur kondensorn i fronten? det är ju inga problem o göra o det skulle fungera bra antagligen.. kanske nån kabel som får skarvas på om de inte räcker .. o då kan du dessutom montera nätagget på ord plats.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk

Nice projekt Har ju nyss byggt klart i mitt v2000 ska bli kul o se hur detta blir

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk

Riktigt snyggt.
Vad är det för kompressor?

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DataNusse
Riktigt snyggt.
Vad är det för kompressor?

Mach1a.

Håller på å undersöker den. Behöver veta hur stark motorn i den är

Visa signatur

Permalänk
Medlem

är saxen på första bilden till salu? eller vet du var de kan köpas?

Visa signatur

Min dator har en hårddisk på 40 gig.