Bra eller dåligt köp? 9600XT

Permalänk
Medlem

det kommer nog fungera bra. 2gb minne rekommenderas dock ifall du int evill ha minneshack på 64p-banor med allt på high.

Visa signatur

ASrock P55 Extreme | i7 870 @ 3.6GHz | 4GB | Gigabyte GTX 460 OC | 2,06TB| Corsair 620W och Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av martin gregstedt
jag ska köpa:
gigabyte ds3
core 2 duo e6600
corsair 2x512mb pc6400
hiper type-r 530w
powercolor x1900gt
samsung spinpoint 250gb
sony dvd-brännare

och allt ska va i ett antec solo ^^
vad tror ni?

Tror du ska starta en egen tråd

Permalänk
Medlem

Det är väll onödigt att starta en ny tråd om det finns redan väldigt många om conroe system..

Permalänk

Förstår inte varför man köper ett Grafikkort och sedan frågar om det var ett bra köp :/

Får inte in det i skallen bara, sry.

Fråga först och köp sen då

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk

A.N'doja: Håller man på med affärer så vet man att det ibland går fort. Speciellt bra köp går ofta fort . Skall man då fråga runt innan så är det man kollat på borta när man väl vet. Jag hade lite koll men inte tillräckligt så jag undrade helt enkelt om det var rimliga pengar jag gav för kortet kontra prestanda och det finns ju en sju#"¤%& massa folk som har det här.

Alla: För övrigt så sneglar så har jag också börjat snegla på en core2 duo E6600. Väntar bara på att det att det skall komma lite fler moderkort. Någon som vet om det finns något moderkort som passar E6600 med både AGP port + PCI-e. Skulle vilja slippa byta grafikkortet det första jag gör. Även om jag misstänker att 9600xt:et inte skulle bli så långvarigt med den CPU:n

PS. Skall gå igenom alla andra trådar om Conroe nu.DS

Permalänk
Medlem

Har för mig Asrock har ett sånt moderkort.