Vilka nya xbox 360 spel?

Permalänk
Avstängd

Vilka nya xbox 360 spel?

Vilka nya xbox 360 spel längtar ni efter/ser fram imot? Jag ser framimot Dead Rising (nu på torsdag) och Enchanted Arms (nu på fredag)! Helst spel som kommer ut i år :).

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Viva Piñata

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
Viva Piñata

Ditto.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3 Gears of Wars Halo 3

Typ.. Dead Rising med, kommer bli kalaskul

Permalänk

Dead Rising, Alan Wake, Mass Effect, Elveon, Gears of War, Resident Evil 5.
Glömde säkert något där, de jag kan komma på just nu

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Mass Effect, Halo 3, Gears of War, Resident Evil 5, TDU, och ett bra Mortal kombat spel till 360 om det nu kommer någon gång. Och GTA 4 kom jag på nyss.

Permalänk
Medlem

Halo 3, Dead Rising, Gears of War, Splinter cell double agent, forza motorsport 2, just cause sen några kanske

rainbow six Vegas
Huxley
resident evil 5

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

Forza 2.
Viva Pinata ska bli spännande att se också.

Permalänk
Medlem

Pes 6, Nhl 2007, Gears of War, Splinter cell, Dead rising, Residen evil 5, Halo 3, Just cause och Mass effect.
Var dom jag kom på nu. Ser fram emot pes6 mest, kommer bli sååååååå kul

Permalänk
Medlem

Tja dead rising har man imorgon så borde inte kalla det kommande spel, webhallen skickade mitt ex igår och alltid tagit det 1 dag att komma fram så.

Utöver det så enchanted arms ser ut att vara OK, men vet ej så mycket.

Det enda spelet jag värkligen nu ser upp till är Trusty Bell, men troligtvis kommer det nog inte utanför japan, men det är garanterat ett next gen RPG. Det är i alla fall det snyggaste uppkommande spelet till Xbox 360 i alla fall enligt mig: http://www.xboxyde.com/gallery_3655_en.html

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Gears of war och Mass effect....

Permalänk
Medlem

Just nu känns det som NHL 2007. Kommer bli riktigt skoj. Och säkert 10 år sedan jag lirade sportspel. Hmm, sen vet jag faktiskt inte riktigt. Håller ingen större koll på spelfronten till 360:n förövrigt.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Ett riktigt bra fotbollsspel, återstår att se om det blir PES6 eller Fifa 07.

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

cod3

/Daniel

Permalänk
Medlem

NHL 2007, som släpps nu på torsdag. Gears of War, Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas och eventuellt PES 6 i november. Stranglehold och Forza Motorsport 2, om de nu kommer i år. Half-Life 2 Episode Two och Mass Effect i Q1 2007

Satan vad dyrt det kommer bli i år, och det här är bara spel till 360:n - har massa spel till de andra konsollerna som måste köpas också.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Lost Odyssey, Mass Effect, Gears of War, Fable 2, Resident Evil 5, Assassin's Creed.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

NHL07 fast det släpps ju när som helst, lite mer på horisonten så väntar jag på Forza 2 (måste fixa ratt) och Rainbow Six Vegas.

Permalänk

Gears of War, Halo 3, Resident Evil 5, Mass Effect och det som kommer köpas så fort det kommer, Assassin's Creed

Visa signatur

nu: amd 2800+ 2,08ghz, 512mb ram, geforce 5600 128mb, 19" CRT, 75+300gb hd, G15 key, MX510