Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMPLiFY
kan inte någon registrera en användare åt mig det funkar verkligen inte och jag vill så gärna testa spelet.

Vad vill du ha för lösen? (PM:a)

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

kommer det alltid att vara gratis eller är det bara nån slags beta test?

Permalänk
Medlem

Kan nån regga en användare åt mig? Vad jag än väljer så står det att ID inte går att använda.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Kan nån regga en användare åt mig? Vad jag än väljer så står det att ID inte går att använda.

Nu är det ordnat.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Hoppas det här spelet är bra annars fortsätter man med Trackmania,, tycker det är roligt med alla gratis spel som kommit ut på sistonde.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Fan grafiken suger ju as. Skitsnygg grafik på trailern men i spelet sög den verkligen. Ser ut som om det kommer från 2003 eller tidigare Så kollar man in trailer så säger man WOW men när man är inne i spelet bäääääähhhhh......

Visa signatur

AMD Opteron 170 @ 2901Mhz- DFi Sli-DR - Prometeia Mach II - 2x Crosair XMS3500 BH5 512mb @ 2-2-2-5 264Mhz 3.6Vdimm (Bränner in dom nu)- Asus *extreme* 6800Ultra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Nu är det ordnat.

Stort tack save!

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Gillar det inte, för mycket blod.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Är inte de ett par månader gammalt redan?
Har spelat det lite grann men tyckte inte det var någon höjdare.

HOppas att det finns andra som tyckte det

edit: såg att tråden var nån månad gammal också

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

en liten update då kanske..
ny Beta började för en 2 veckor sen ungefär har jag för mig..
förmodligen den som kommer att vara kvar hädanefter..

började hur som helst spela direkt och ja.. underbart fina uppdateringar..
grafik från 2003? kanske gäller gamla versionen av Warrock.. men om du bara orkar läsa nåt om spelet, som förmodligen ingen gör.. alla vill bara spela och skiter i resten..

men om du hade läst så är spelet till för att kunna köras även på lite äldre maskiner, därför är det inte far-cry grafik i spelet...

gillar man inte spelets grafik eller nåt annat.. spela det inte då och låt denna tråd vara ren från negativa svar.. kör bara på de positiva och uppmuntra folket bakom som ger ut spelet gratis och låter alla spela gratis på deras servrar..

jag kan rekommendera spelet.. jag kör som sniper men brukar extraknäcka i A10-orna lite ibland också när vänner behöver hjälp på slagfältet..

ruskigt kul

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icedude
en liten update då kanske..
ny Beta började för en 2 veckor sen ungefär har jag för mig..
förmodligen den som kommer att vara kvar hädanefter..

började hur som helst spela direkt och ja.. underbart fina uppdateringar..
grafik från 2003? kanske gäller gamla versionen av Warrock.. men om du bara orkar läsa nåt om spelet, som förmodligen ingen gör.. alla vill bara spela och skiter i resten..

men om du hade läst så är spelet till för att kunna köras även på lite äldre maskiner, därför är det inte far-cry grafik i spelet...

gillar man inte spelets grafik eller nåt annat.. spela det inte då och låt denna tråd vara ren från negativa svar.. kör bara på de positiva och uppmuntra folket bakom som ger ut spelet gratis och låter alla spela gratis på deras servrar..

jag kan rekommendera spelet.. jag kör som sniper men brukar extraknäcka i A10-orna lite ibland också när vänner behöver hjälp på slagfältet..

ruskigt kul

Nu är ju forum till för att diskutera och folk ska väl ha rätt att ventilera sina åsikter om ett spel i tråden om spelet?

Annars kan du ju själv skapa ett eget forum där du driver din propaganda

Spelet är väl hyfsat men man tröttnar snabbt och då är det inte mycket att hänga i granen.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

hehe jag spelar det då och då älskar snipern eller infanteri?

Visa signatur

[ 3800+ x2 [ asus A8N-sli-se [ xfx 7900gt [ 160 gb [ twinmos 1024mb [ bzerk 500w [ beantech igloo [

Permalänk
Medlem

Någon här som spelar regelbundet? Warrock är mitt definitiva favoritspel och har varit sedan jag spelade det första gången. Började för några månader sedan. Skulle vara kul att spela med några svenskar, det kanske jag redan gör men de flesta är engelsmän och tyskar...

Permalänk

Det verkar ju ganska skoj, håller på att tanka ner det nu. Går i 35 kbit/s så om ca 3,5 timmar kan Jag testa det. >.<

EDIT: Var ju faktiskt ganska skoj med ju. Inte samma känsla som CS, men riktigt bra med tanke på att det är både en beta-version.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk
Avstängd

Billigaste spelet som jag spelat
Grafiken ser ut som half life 1 motorn lite uppdaterad, så den klarar större ytor.
Modellerna är några barnsliga tecknade action figurer med uppkavlade ärmar etc.
Det heter: War Rock! ...
Kan vara kul om man är tretton och inte har råd med ett riktigt spel.

Inget jag rekommenderar till 13+
Cs 1.6 är verkligare än det här.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Själv tycker jag det suger och jag är bara 12 men vissa kanske gillar det.
Det är ju exatsamma som battlefield spelen utom att det är mycket sämre grafik osv.
Det är som du säger michael123 Cs 1.6 är mycket bättre.

Permalänk
Medlem

Nån som spelar det fortfarande?

Tankade de och då jag installerat får jag något fel då jag ska starta spelet.
"cannot get a file [version.ini]"
Enda man hittar på google är massa franska sidor som är lite svårt att förstå :/

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Kazen, har för mig att det ska starta om du går in i mappen där du installerade det och tar bort version.ini filen, då kommer launchern ladda hem en ny nästa gång du startar.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk
Medlem

Har inte ens någon sådan fil...

Visa signatur

Permalänk

Är ju möjligt att det fixar sig om du installerar om eller laddar hem installfilen på nytt från en annan mirror. Annars verkar det som om det har löst sig för en del andra om dom väntar ett tag och försöker starta det igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har testat att installera om 2 gånger men samma problem
Deras hemsida verkar vara nere nu, så går inte tanka därifrån.
Tog hem de från fz.se så borde ju vara nyaste versionen...

Får väl hitta några andra speglar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har laddat spelet och installerat men nu går det inte att regga sig för deras hemsida är kapput :S
Någon som vet vad som hänt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkegus
Har laddat spelet och installerat men nu går det inte att regga sig för deras hemsida är kapput :S
Någon som vet vad som hänt?

Sidan funkar nu, så man kan regristrera sig!

Visa signatur