Blåst på 1750kr (Blocket)

Permalänk
Medlem

robb och high_fee. Är det killen som var bosatt i Osby ? Sålde det för 3600kr ? Jag skulle gärna vilja prata lite mer med er, om vilken info ni har osv. Jag har själv blivit lurad av denna kille, och har förskottsbetalat.

Permalänk
Medlem

Själv har jag aldrig köpt något från blocket. Men min låtsaspappa har gör ständigt flera köp på blocket. Idag ska han till en by som ligger ca 2.5 mil för att titta på en bil. Han kollar VERKLIGEN upp alla dessa saker, för han vet, för han jobbar bl.a. med att få fast lurendrejare, jobbar som polis

Det kanske hjälper att säga att man är polis om man ska göra ärenden på blocket

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hej!

Trist att läsa att ni inte fixade tillbaka pengarna

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Själv har jag aldrig köpt något från blocket. Men min låtsaspappa har gör ständigt flera köp på blocket. Idag ska han till en by som ligger ca 2.5 mil för att titta på en bil. Han kollar VERKLIGEN upp alla dessa saker, för han vet, för han jobbar bl.a. med att få fast lurendrejare, jobbar som polis

Det är ju självklart att man åker till platsen, tåg, bil eller moppe.
Man sparar faktist att åka och hämta varan..(får varan, inte trasig på grund av posten bla bla)

Sen är det ju klart att man åker och kollar på bilen, vågar inte ens gissa på portot ifall posten skulle komma med den

Senaste bilen jag köpte åkte jag 10mil, fallfärdigt as för 3000kr... Behövde inte äns säga att jag är finne

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind

du är inte dum ju

säger man att man är polis kanske dom inte vågar att blåsa en utan väljer någon annan

sjukt iallfall att folk kan sälja saker utan att skicka,hade man själv varit så dum i huvet hade man nog inte ens åkt dit o varit rik nu med tanke på hur slöa snutarna är men filderlare kan dom va på!

pengarna är igentligen inte så farligt men vet själv sedan tidigare när jag blivit lurad att man känner sig inte riktigt bra när folk gör så elaka saker emot en.

Permalänk
Avstängd

Tänkte bara nämna att 3pers som lurat folk på blocket har åkt fast... hoppas polisen får mer anmälningar med MYCKET information så mer åker i finkan, fast jag föredrar straffarbete med hög ränta

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

mm 3 pers av 100..

Visa signatur

mvh advisor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exictence
mm 3 pers av 100..

eller 10000..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exictence
mm 3 pers av 100..

eller 10000..

Permalänk
Avstängd

det är väl folk som gett ut för mycket uppgifter.

skulle inte förvåna mig om det finns dom som sitter utomlands o blåser folk på cash också ..

Permalänk
Avstängd

idiot

stephan abraham

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst och weeeeeeee bannad*