Gta 3 - Spelhjälp (Ny tråd = Varning)

Permalänk
Medlem

Wee nu har ja klarat det gjorde på det "riktiga" sättet
har kommit över till sista ön nu... det har börjat hänga sig igen nu
Men det går säkert bättre när grafikkortet har fått bekantna sig lite med ön

Permalänk
Medlem

e det bara jag som tycker uppdragen på andra ön e svåra + att det e omöjligt att hitta respray shop...
nån som har nåt bra knep på hur man hittar resprayn???

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Nån som har lyckats tagit fbi bilen? jag har en sån och en buggy i garaget

Är på nå uppdrag nu.. man ska löra över en av bossarna med en Cartel Cruiser på taket på parkeringshuset... Skitsvårt för man blir sönderskjuten av vakterna och man får inte gå ur bilen heller för att det ska se ut som det är ett annat gäng som gör det...

Jo, jag har snott en FBI bil. Den var snabb

Nu såg jag att du hade klarat det i en annan post. Men det e ju bara ta en bil, åka så nära vänster-kanten som möjligt. Sen när du dödat honom hoppar du ner från garaget med hjälp av rampen som finns där

Har ni flygit något då ? Mitt rekord är 193 sekunder.
http://medlem.spray.se/gibzon/gibson-dodo.jpg

Det är ganska lätt egentligen: Starta motorn och börja åk framåt. Sen trycker du på 6 på numpad (nos nedåt) hela tiden snabbt. Då kommer planet gå i backen och få ett uppsving uppåt, fortsätt trycka nedåt så att planet går ner i backen igen, då får du ett ännu större uppsving efter det. Nu är du ganska högt upp, men fortsätt trycka på 6an så att planet jämnas ut. Nu kommer det börja gå nedåt, men gör ingenting förutom att vänta tills det går upp igen. Då trycker du på 6an igen för att få det nedåt. När du ska svänga så tryck bara lätt åt sidorna, inte så mycket mao. Du ska aldrig trycka 9 (nos uppåt) om du inte vill göra en snabb undanväjning för t.ex. ett hus. Men då får du bara trycka på den lite snabbt, för att sedan trycka 6 igen så du inte stallar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
e det bara jag som tycker uppdragen på andra ön e svåra + att det e omöjligt att hitta respray shop...
nån som har nåt bra knep på hur man hittar resprayn???

när du har den så du vet var den är på kartan så tar du fram en penna och målar en prick på kartan där den är.

Visa signatur

Du är min fiende tills motsatsen är bevisad, och bevisbördan ligger hos dig.

Permalänk
Medlem

Rita med en tuchpenna på radarn på skärmen!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Rita med en tuchpenna på radarn på skärmen!

Ja för fan, det e skitbra, gör det ofta

Förresten jag tror mitt grafikkort har pajat för det är en massa svarta prickar över hela skärmen trots att jag inte kör klockat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M33P

Ja för fan, det e skitbra, gör det ofta

Förresten jag tror mitt grafikkort har pajat för det är en massa svarta prickar över hela skärmen trots att jag inte kör klockat

Du svarade ju på din egna fråga
Tänk om det är en svart tuschpenna vilket leder till massa ... svarta ... prickar :)´

btw: Radarn rör sig så det blir ganska många prickar efter ett tag

Permalänk
Medlem

Vadfan ska man med pengarna till igentligen? Har ju 400000$ men ingen användning för dom =(

Permalänk
Medlem

Köp massa massa massa vapen och ammo

Vad är Unique Jumps? Jag fick in en sån och den verkar ganska speciell, fick $5000 för den, och på guide sidan står det att dom inte tänker säga va alla dom är så det kanske är nått hemligt man får om man klarar alla

Jag vill ha en guide eller nått där det står secret packages, jag har hittat 5st hittills och jag är på Grand Theft Auto och Payday for ray som är en riktig pain.

Permalänk
Medlem

Så pengarna är bara till för att handla vapen?..

Permalänk
Medlem

400k är ju inte så mycket, jag har 1 500k som jag inte vet vad jag ska göra med

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Greken

Du svarade ju på din egna fråga
Tänk om det är en svart tuschpenna vilket leder till massa ... svarta ... prickar :)´

btw: Radarn rör sig så det blir ganska många prickar efter ett tag

Men doh! såg du inte min rolleyes?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cosmo

Är du säker, för jag kan göra uppdrag åt båda samtidigt. Känns lite skummt att det är samma person.

Vet inte om vi menar samma då, för de ser exakt likadana ut.
Jag menar han på toan samt han i en lyxig lägenhet som spinner första gången man träffar han tror jag.

Permalänk

Det är ju ingen vits att sammla alla bilar, det enda som händer är att man får garaget och kan välja på de bilar som man lämnat in.
Den som var jobbigast att hitta var ju Dodo, det tog ett tag innan jag kom på att det var flygplanet de ville ha

Visa signatur

AMD Barton 2500+ | HIS Radeon 9500pro | Epox 8RDA+ | 1024 MB | 500 GB
Teknisk Fysiker

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shadow81
Någon som kommit upp i 100 taxikörningar? Man ska få en röd taxi har jag läst, med bättre väghållning och sånt. Det högta jag kommit upp i är 83 st.

Fast jag börjar faktiskt tröttna på taxi. Alltid är det något som ska strula. T.ex. man råkar stanna för nära en fiende och blir utdragen ur taxin, får 2 stjärnor och polisen efter sig för att man kört över för många msk eller så har man tröttnat på taxikörning och gasar för mycket och hammnar upp och ner. Suck. Sen att det princip bara är runt 10 st olika stopställen gör det tråkigt i längden.

Gjorde nyss 100 fares... Rätt lätt egentligen. Körde runt på mittenön. Bara att spraya bilen ibland... Lugna puckar. Men när jag kommit upp i hundra så kom ett meddelande om en ny taxibil på personsökaren upp.. men jag hittar den inte. Nån ?

EDIT: Hittade den...

Visa signatur

| Just det. |
|#8792xx | "Är man dum i huvet får hela kroppen lida" |

Permalänk
Medlem

HAr precis fått börja jobba för honom i lägenhet. Långt kvar till sista ön??

Nu måste jag klura ut ett sätt att döda de där jävla columbianerna... har iofs abra försökt en gång.

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M33P

Men doh! såg du inte min rolleyes?

Men doh! såg du inte min gömda ironi

Permalänk
Avstängd

nån som vet trixet hur man flyger DODO planet länge i luften ? jag klarar max 6 sekunde sen är det kört

Visa signatur

Tualantin 1,2 Ghz | 384MB PC133 Sdram | GF3 Ti200 230/530 64MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChaLy

Gjorde nyss 100 fares... Rätt lätt egentligen. Körde runt på mittenön. Bara att spraya bilen ibland... Lugna puckar. Men när jag kommit upp i hundra så kom ett meddelande om en ny taxibil på personsökaren upp.. men jag hittar den inte. Nån ?

EDIT: Hittade den...

Är den bra då?
übertaxi heter den så?
den lär ju stå i garaget eller nått sånt.. eller har jag fel?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Dragare + Trailer

Går det att hänga på en trailer till dragaren?

Visa signatur

¤Hakuna Matata¤
# Ibland försvinner 'j', 'å', 'ä' och 'ö'...
Signatur redigerad av GAPa. I textstorlek tre får man bara ha en rad.

Permalänk
Medlem

Re: Dragare + Trailer

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RNilsson
Går det att hänga på en trailer till dragaren?

Tror inte det
Hoppas dem fixar motorcyklar och dragare + trailer om där kommer en 4a... (hoppas jag verkligen att det gör)

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swebarb
nån som vet trixet hur man flyger DODO planet länge i luften ? jag klarar max 6 sekunde sen är det kört

Varför läser du inte bara alla inläggen i den här tråden istället för att hoppa över allt och tro att du ska få ett svar då ?
Kolla mitt inlägg längre upp på sidan.

Jag har 3 kartor som visar alla gömda packades, unika hopp osv osv. Har fått 15000 som mest för ett hopp

http://medlem.spray.se/gibzon/

Permalänk
Medlem

kartorna som det frågades om tidigare...
la upp dom som gibson hade på sin sida där ochså...

http://rosenson.mine.nu/x/gta3/

Permalänk
Medlem

Börjar tröttna på alla "buggar"

Bilisterna har ingen självbevarelse drift, utan kör oftast på en när de har rött osv...

Lika så pedestriants, som kastar sig mot bilen...

Men det värsta är nog att när man ska gå nerför en brant backe eller trappa, så får gubben ofta för sig att kasta sig/hoppa nerför. När jag skulle ner till båtarna åt den lesbiska japanesen så tog det mig nästan fem försökt. En tredjedel nere i trappan hoppade gubben rakt ner, missade bryggan och drunknade. Hjälpte inte ens att man gick lugnt...

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av viceman
Men det värsta är nog att när man ska gå nerför en brant backe eller trappa, så får gubben ofta för sig att kasta sig/hoppa nerför.

Jag har samma problem... testa att hoppa ner istället... alltså sicksack, ner för trappen. Förlorar lite i liv, men skit samma, slipper starta om!

Visa signatur

"I don't claim credit for the graphics, I used that well know web designing technique known as surf 'n' steal."

Permalänk

Varför kan jag inte spara för?

Visa signatur

-1700+(JIUHB)- -N7-S- -TwinMos 256x2- --ti4200-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chacmool
Jag har samma problem... testa att hoppa ner istället... alltså sicksack, ner för trappen. Förlorar lite i liv, men skit samma, slipper starta om!

Jag brukar kör ner med en bil.

Permalänk

Sådär, då har man klarat spelet, otroligt grym avslutning måste jag säga.

Men nu vill jag ha mer !! , kan dom inte släppa GTA 4 om en vecka eller nått!!!

Permalänk
Medlem

Hur F.A.N gör man för att flyga.....jag klarar typ max 4 sek.....vill flyga mera!!..

Visa signatur

Blow me!

Permalänk
Medlem

LÄS HELA TRÅDEN SÅ SER DU ATT DOM SVARTAT CA: 53215 ggr!

Visa signatur