spel med bästa grafik`?

Permalänk
Medlem

spel med bästa grafik`?

tja

villket spel har bäst grafik ATM?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

prova sök

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Everquest II är sjukt äckligt läskigt snüggt

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Warcraft II

Visa signatur

Mat = Kraft
Kraft = Spela Wc3
Spela Wc3 = Komma nånstans i det jävla spelet

Permalänk

Ms-Röj

nej men Fear och Far Cry tycker jag, finns många..

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Vanguard

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Oblivion, äckligt vacker med LOD mod och AA på x6
Annars, Test Drive Unlimited är också snyggt, men det finns helt klart snyggare.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

ﺽﻁﺡﺱﻏﺍﺁﺆﯾﱟ ﻁﺱ ﺽ ﺝﺽﺎﯿﻏﺽﺍﻊﻋ ﻌﺨﻍ ﻏﺯﻎﻑ ﺤﻫﻰﻞﻀﻦ ﻤ ﻊﻒﻻﻷﻩ ﻉﺎﱢﱢﯿ ﺀﺁﷲﺏﺟﺯﺮ ﺜﺙﺧﮱﯓﯕﮟﮜﱟﯿﯛﮪﭮ ﭾﮎﮒﭳ ﭸﭨטּכּנּ פֿוֹשּﭝﭮשׁשּׁזּיּיִﬞףּﮯ ﮟﮬﺫﺊﺘ ﺕﺋﺏﺀﺉﱠﯽﺾ ﻎﻈﺵﻅ ﺨשׂ מּ אָוֹﮒﮄﮊ
ﺏﺀﺉﱠﯽﺾ ﭝﭮשׁ ﺜﺙﺧﮱﯓﯕﮟﮜﱟﯿﯛﮪﭮ ﯓﯕﮟ

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^Tutan
ﺽﻁﺡﺱﻏﺍﺁﺆﯾﱟ ﻁﺱ ﺽ ﺝﺽﺎﯿﻏﺽﺍﻊﻋ ﻌﺨﻍ ﻏﺯﻎﻑ ﺤﻫﻰﻞﻀﻦ ﻤ ﻊﻒﻻﻷﻩ ﻉﺎﱢﱢﯿ ﺀﺁﷲﺏﺟﺯﺮ ﺜﺙﺧﮱﯓﯕﮟﮜﱟﯿﯛﮪﭮ ﭾﮎﮒﭳ ﭸﭨטּכּנּ פֿוֹשּﭝﭮשׁשּׁזּיּיִﬞףּﮯ ﮟﮬﺫﺊﺘ ﺕﺋﺏﺀﺉﱠﯽﺾ ﻎﻈﺵﻅ ﺨשׂ מּ אָוֹﮒﮄﮊ

shing shang shung på dej med du.

c&c tiberium wars med allt på högsta ska se helt underbart bra ut.
samma med medeival total war 2

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani

c&c tiberium wars med allt på högsta ska se helt underbart bra ut.
samma med medeival total war 2

I såna fall tycker jag nog att Company of Heroes är snyggare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
I såna fall tycker jag nog att Company of Heroes är snyggare.

Ja det är snyggt, Supreme commander är också ett snyggt rts

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Finns inget spel med 'bäst' grafik, ifall du försöker hitta en får du leta i evigheter.

Det må hända att det finns spel som är mest tekniskt avancerade, men det innebär inte ett förbannat skvatt om det är snygga eller inte.

Det är enbart om vilken smak du har, inget annat, Din fråga är ungefär, vilken mat smakar bäst? Om du frågar mig så är det viktigaste designen av grafiken, inte antal polygoner, eller vilket spel som bränner dit gkort först ut.

Tyvärr lider de flesta PC spelare av att det enbart bara handlar om antal polygoner, största anledningen varför jag gett upp PC spel, på grund av att alla spel i slut ändan ser egentligen lika dana ut, inget innovativt alls, tomma tråkiga rum med högre och högre upplösning av textures ala Hl2 o.s.v

Spelet jag tycker är snyggast just nu, Trusty Bell/Eternal Sonata

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk

finns trusty bell ute nu till xbox360?eller är det nån slags pc version?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

finns trusty bell ute nu till xbox360?eller är det nån slags pc version?

Tror inte det har kommit ut än. Men bilden var ju från Xboxyde

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Lägg av med det där. Skriv något vettigt, eller låt bli.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

ska tästa i morgon när jag får mitt 8800GTS 640mb grafikkort om jag kan köra Obliion på högsta grafiken ska bli intressant

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Finns inget spel med 'bäst' grafik, ifall du försöker hitta en får du leta i evigheter.

Det må hända att det finns spel som är mest tekniskt avancerade, men det innebär inte ett förbannat skvatt om det är snygga eller inte.

Det är enbart om vilken smak du har, inget annat, Din fråga är ungefär, vilken mat smakar bäst? Om du frågar mig så är det viktigaste designen av grafiken, inte antal polygoner, eller vilket spel som bränner dit gkort först ut.

Tyvärr lider de flesta PC spelare av att det enbart bara handlar om antal polygoner, största anledningen varför jag gett upp PC spel, på grund av att alla spel i slut ändan ser egentligen lika dana ut, inget innovativt alls, tomma tråkiga rum med högre och högre upplösning av textures ala Hl2 o.s.v

Spelet jag tycker är snyggast just nu, Trusty Bell/Eternal Sonata
http://i9.tinypic.com/2n07fhk.jpg

Oj vad det där såg bra ut!

Permalänk
Inaktiv

tkr hl2 är snyggare än far cry... Unreal engine 3 spelen är väl snyggast tills project offset/crysis kommer ut.

motorn som kan rendera dom vackraste bilderna med mest avancerade teniker är snyggast

Permalänk

Är Project Offset på riktigt? Trodde det var en dröm.

Visa signatur

CPU: C2D E6600 Graffe: 8800GTX Ljud: SB X-Fi XG Minne: OCZ Platinum DDR2 PC6400 2048MB Känsla: Fisljummen

Permalänk
Avstängd

Om man söker ett spel efter bästa grafiken så är man antingen väck i huvvet, eller bara vill prestandatesta sin rigg, vilket alternativ stämmer du bäst in på?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Haha jag fattar inte ett ord utav vad han säger =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
Haha jag fattar inte ett ord utav vad han säger =/

Analfabet?

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

rofl

Permalänk
Medlem

Väldigt få seriösa svar.

Bäst grafik just nu? F.E.A.R. och Oblivion håller fortfarande måttet. Medieval 2: Total War med allt på max är också jävligt snyggt. Snyggaste just nu är dock förmodligen Rainbow Six: Vegas, om du har hårdvaran att köra det med allt på max.

Visa signatur

"Bibeln skrevs av samma människor som sa att jorden var platt..." -O. Kend
"The best argument against democracy is a five-minute discussion with the average voter." -W. Churchill
"Religionens värsta fiende är informationsåldern." - F. C. Hughes

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xstar
Väldigt få seriösa svar.

Bäst grafik just nu? F.E.A.R. och Oblivion håller fortfarande måttet. Medieval 2: Total War med allt på max är också jävligt snyggt. Snyggaste just nu är dock förmodligen Rainbow Six: Vegas, om du har hårdvaran att köra det med allt på max.

dual core 2,13ghz
2gb ddr2
320gb sata hdd

EN8800GTS 640mb pci-e

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ospab
dual core 2,13ghz
2gb ddr2
320gb sata hdd

EN8800GTS 640mb pci-e

Hmm, då kan du nog inte köra med allt på högsta... De flesta spel jag nämnde lär hacka på ditt system med allt på högsta, förutom kanske F.E.A.R...

Visa signatur

"Bibeln skrevs av samma människor som sa att jorden var platt..." -O. Kend
"The best argument against democracy is a five-minute discussion with the average voter." -W. Churchill
"Religionens värsta fiende är informationsåldern." - F. C. Hughes

Permalänk

Gothic 3 kanske?

Massa dumpar från massa spel här http://www.tweakpc.de/games/grafikhammer2005/s01.php

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem

Gears of war FTW!

Visa signatur

Corsair Obsidian 650d | Asus P9X79 LE | Intel Core i7 3820 @ 4.7 GHz | Corsair XMS3 1650 MHz 16 GB vengenance | MSI GeForce GTX680 2GB Twin Frozr III x2 SLI | Samsung SA24A350H | Windows 7 Professional x64|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xstar
Hmm, då kan du nog inte köra med allt på högsta... De flesta spel jag nämnde lär hacka på ditt system med allt på högsta, förutom kanske F.E.A.R...

jag har tästat Oblivion på högsta inget lagg allt, flyter på som F*an,

samma sak med fear, flyter som bara den

Visa signatur

Permalänk
Medlem

just det. 8800:at där e en riktig snygging

Ge mig det nu din jäkel.. här sitter man med ett gammalt gaggigt 6600gt och surar.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf