Permalänk
Medlem

Vilka tidskrifter läser du?

Vilka Tidskrifter läser du? Dvs vecko/månads-tidningar, inte dagstidningar.
Premunerar på denna/dessa?

Själv premunerar jag på M3, läser den också.

Permalänk
Medlem

Cafê , Rocky

prenumererar på Cafe, Rocky köper jag ibland.

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Jag har M3, men om jag är helt ärlig tycker jag inte att den är så bra. Men fick helårsprenumation billigt med IDG studentrabatt.

Permalänk
Medlem

Café samt en "prova på"-prenumeration på Allt om Film, det verkar lovande så det blir nog en fortsättning på den.

Permalänk

Farsasn IDG 3 min sen är den slut

läser inget spec.. läser det mesta här så.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Close-up och Hifi & Musik.

Permalänk
Medlem

M3 och Automobil har jag prenumeration på.
Sen finns Ljud och bild, Vi bilägare och Motor i mina föräldrars hus.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

M3 och såklart knasen

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Medlem

Illustrerad Vetenskap och Populär Historia.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

Rocky !

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

PC Gamer och Bilsport. Brukar köpa Slitz eller FHM ibland.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

PC Gamer läser jag ibland på pendeltåget för att underhålla mig.

Får jag tag i en Illustrerad vetenskap eller New Scientist, Scientific american eller liknande så läser jag dem med.
En pokertidning av något slag läser jag lite då och då också.

Annars läser jag diverse matematiska tidskrifter i samband med jobbet ibland också.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

BigTwin & MCM.

Mvh

Permalänk
Medlem

Din Teknik, Ny Teknik, Illustrerad Vetenskap, PC för alla, Teknikens Värld, Vi Bilägare, Motor (får de gratis som medlem i Motormännen), Riksettan, Automobil och Gör Det Själv.
Oj, vilken lång lista det blev... men det ger i alla fall underhållning då jag läser alla aktivt.

Mvh

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem

Pc Gamer, Game Reactor.

M3 läser jag ibland, men den tycker jag är helt värdelös. De recenserar ju bara saker som ingen har råd att köpa -.-

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Endast Allt om Historia. Köper ibland DVD tidningar.

Permalänk
Medlem

helårsprenumeration på bilsport

enda som duger å läsa

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem

Fick en helårsprenumeration av Datormagazin för 100 spänn när jag gick med i nåt fackförbund för studenter. Kommer dock inte på vilket fackförbund det var just nu.

Förr prenumererade jag på PC-Gamer, men jag spelar inte så mycket numera.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Slitz,

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

"Illustrerad vetenskap" och "allt om historia" brukar också köpa någon datatidning varje månad.

Visa signatur

This time, like all times, is a very good one, if we know what to do with it.
If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask, the answer is always no. If you don't step forward, you're always in the same place

Permalänk
Medlem

Har Populär Historia, köper Bike ibland och funderar på att börja prenumerera på brittiska Performance Bikes.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk

Prenumererar bara på Times men jag brukar få tag i nummer av Macworld (svenska) och div. kameratidningar också gratis, och då läser jag ju naturligtvis även dem.

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Inaktiv

Endast kingsize och gamreactor, varför betala 70kr för en tidning som pcgamer när man ändåså kan ladda ner alla demos gratis.

Permalänk
Medlem

Bilsport och Kalle Anka. Bilsport började jag prenumerera på för ungefär 3 år sedan.
Kalle har jag väl prenumererat på sen Farmor gick bort för 5 år sedan. Jag började då för att det var lite svårt att komma dit och läsa nya faktiskt!

Sen blir det väl att man läser gamereactor då den är gratis också. Sen läser man även Illustrerad Vetenskap på jobbet när den väl finns där.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tlx06
Endast kingsize och gamreactor, varför betala 70kr för en tidning som pcgamer när man ändåså kan ladda ner alla demos gratis.

Jo, ska säga till Pappa att bryta pernumerationen när den tar slut. GameReactor är faktiskt helt OK
Dessutom är det alla plattformar, vilket uppskattas nu när jag har ett DS.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1