Permalänk
Medlem

Grundskolan: 200
Gymnasiet: data/nv 15,6

Inga toppenbetyg direkt. Men i dag spelar det ingen roll då jag har kommit in på den utbildningen jag ville och det går bra för mig. Så jag klagar inte.

Permalänk
Medlem

Ja tjotahejti, slutade nian förra månaden:
Bild - MVG
Engelska - MVG
Hemkunskap - VG
Idrott - G
Matematik - MVG
Fysik - MVG
Musik - MVG
Biologi - VG
Kemi - MVG
Geografi - MVG
Historia - MVG
Religion - MVG
Samhällskunskap - MVG
Slöjd - G
Svenska - MVG
Teknik - G
Tyska - MVG

Varierat var det...

Visa signatur

Jag är född 1991. Jag älskar att skratta.
Har Aspergers syndrom. (surprise surprise!)
Mannen på bilden har fått sig en släng av Cheerios... URP!

Permalänk
Medlem

Biologi A BI1201 G 100 Biologi B BI1202 G 50 Datorkunskap DAA1201 MVG 50 Programmering A DTR1207 MVG 50 Programmering B DTR1208 G 50 Webbdesign DTR1210 MVG 100 ENGELSKA A EN1201 MVG 100 Engelska B EN1202 MVG 100 Digitalteknik A ENK1203 VG 50 Musik ESV1201 MVG 50 Fysik A FY1201 MVG 100 Fysik B FY1202 MVG 150 Historia A HI1201 VG 100 Idrott och hälsa A IDH1201 VG 100 Idrott och hälsa B IDH1202 G 50 Kemi A KE1201 VG 100 Kemi B KE1202 G 100 MATEMATIK A MA1201 MVG 100 Matematik B MA1202 MVG 50 Matematik C MA1203 MVG 100 Matematik D MA1204 VG 100 Matematik E MA1205 VG 50 Matematik - breddning MA1206 G 50 Matematik - diskret MA1207 VG 50 NATURKUNSKAP A NK1201 G 50 Projektarbete PA1201 MVG 100 RELIGIONSKUNSKAP A RE1201 VG 50 Samhällskunskap A SH1201 VG 100 Svenska A SV1201 MVG 100 Svenska B SV1202 MVG 100 TYSKA STEG 3 TY1303 G 100

16.79 i snitt om jag minns rätt. Gick NV, tog studenten i år.
Tror tamejfan jag har bäst betyg i världen för min insats. Gjorde inte ett skit. Lämnade inte in en enda labrapport på fysik b, och gjorde inte en enda uppgift under året. Sen skrev jag mvg på kursprovet :D. älskar kursprov. Man kan skita i en hel jävla kurs och ta igen det på 4h.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Fyfan!

När man läser här inser jäkla mycket det skiljer mellan olika skolor och lärare. Det är rätt sjukt!

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk

265p i 9:an och typ 16mvg, 13vg & 1g i gymnasiet. Detta utan att anstränga mig allt förmycket och glida runt på ett "bananskal".

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Hmm fick 11 IG och 4 streck. Dock ett G i Datorkunskap

Fan ta Wow..

Visa signatur

:)

Permalänk

En brud gav mig tummen upp och sa att jag var en gud en gång.

Antar att det var bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
En brud gav mig tummen upp och sa att jag var en gud en gång.

Antar att det var bra?

// Apelspektakel, 35cm

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
// Apelspektakel, 35cm

Men vafan, berättar hon det för alla eller?

Permalänk

När jag gick ut nian hade jag 310 poäng. Vet att det egentligen är bra, men var ändå inte riktigt nöjd. Kunde haft bättre...
Det går relativt bra på gymnasiet nu, om man bara räknar de tio betyg jag än så länge har fått ligger jag på 19,0. Så det är väl bara att fortsätta så, hoppas jag...

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Medlem

Bild - VG
Engelska - MVG
Hem- & Konsumentkunskap - G
Idrott och hälsa - G
Matematik - MVG
Moderna språk (Tyska) - G (hela gruppen låg efter ett år i skolplanen)
Musik - G
Biologi - VG
Fysik - VG
Kemi - VG
Slöjd - MVG
Svenska - MVG
Teknik - VG
Geografi - G (sexist till lärare, hatade mig)
Historia - G (sexist till lärare, hatade mig)
Religion - G (sexist till lärare, hatade mig)
Samhällskunskap - G (sexist till lärare, hatade mig)

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk
Medlem

Grundskolan: 315 p
Gymnasiet: 18,5 p (teknikprogrammet med 300p ind. val ersatt med ma d, ma e och fy b).

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Orka såna plugghästar.

Jag är 16 och har precis gått ut grundskolan med 215p, utan att göra ett piss egentligen.
Typ 15% skolarbete och 85% datorn. Var nog för upptagen med att koda PHP

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Man behöver knappast vara en plugghäst för att få bra betyg i det svenska skolväsendet.
210p högstadiet, 18.92 snitt på gymnasiet. Har ett år kvar på högskola.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Man behöver knappast vara en plugghäst för att få bra betyg i det svenska skolväsendet.
210p högstadiet, 18.92 snitt på gymnasiet. Har ett år kvar på högskola.

Jag tycker iofs det är ganska bra. Betyg ska sättas efter förmåga och inte insats.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Man behöver knappast vara en plugghäst för att få bra betyg i det svenska skolväsendet.
210p högstadiet, 18.92 snitt på gymnasiet. Har ett år kvar på högskola.

Det enda som behövs för att få bra betyg är att kunna läsa och komma ihåg saker.
Sen om man faktiskt KAN saker... ja... det är en annan sak.

Känner en tjej som hade mvg i nästan allting (tror hon ska börja trean nu).
Mer korkad tjej får man leta efter.

Permalänk
Medlem

Ganska lustigt att varje gång det pratas om betyg så finns det personer som skyller på/gömmer sig bakom diverse saker ex. att vara lat och "flyta" genom skolan och därav ser slut resultatet ut som det gör. Vad är det att skylla på/gömma sig bakom? Mer cred åt personen som gett allt även om betyget inte ser något vidare ut!

Har nyss gått ut gymnasiet och i min klass fanns det alltid samma personer som hävdade att de aldrig pluggade till proven, men ändå blev de plötsligt sjuka 1-2 dagar innan skrivningen och fullt friska när det skulle sättas på prent.

Snarare tycker jag att de personerna visar sin inkompetens genom sina handlingar eftersom de antagligen startat för sent eller helt enkelt inte klarar att "multi taska".

Permalänk
Medlem

305 i Grundskolan.
19,91 i gymnasiet på NV-programmet. Satan vad jag slet. Och att bilden ska väga in så jäkla mycket som det gör är obegripligt.

Engelska C var hel klart tuffast.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Ser att många får MVG i projektarbete. Verkar som om det har väldigt mycket att göra med vilken lärare man har.

Hon jag hade hade inte gett ut ett MVG på fem år eller något. Och det var inräknat hennes Hg, hippologi, klass. Det är sjukt tycker jag.

Själv gick jag teknik.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem

Har fått så helvets kaxiga lärare 2 har jag aldrig sett av under hela läsåret alla fick g av dom i klassen, en av eleverna hade bara varit med 3 lektioner.

Och det är uppenbart att vissa lärare har sin favoriter, men varje gång innan jag sommnar önskar jag att dom krashar ner i en hiss eller nåt sånt och aldrig mer kommer tillbacka!

Alla lärare är inte onda dock, Svenska, Matte och Dator läraren är schyssta. Alla fick bra betyg av dom iaf.

Fick Mvg i Datorkunskap Mvg i Lokala nätverk Mvg i Persondatorer. Vg i Matte. Alla andra G.

ALLA SAT KÄRNINGAR LÄRARE SVIN KAN BRINNA I EN EVIG ELD AV SMÄRTA.

Permalänk
Musikälskare

17.8 snitt eller nått

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

310 poäng i grundskolan, 19,8 i gymnasiet, 2,0 på högskoleprovet och AB i allt utom europarätt, folkrätt och internationell privat- och processrätt på juristlinjen.

och det, bortsett från juristlinjen, var inte ens svårt. det är något fel på det svenska skolsystemet.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

275 från grundskolan
18.8 från Gymnasiet

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk

Gick ut högstadiet med 235p, relativt svårt att få höga betyg på den skolan tyckte åtminstone jag.

Nu på gymnasiet ser det ut såhär efter ett år:

Datorkunskap: MVG
Digitalteknik A: MVG
Elektronik: MVG
Ellära A: MVG
Elkunskap A: VG
Engelska A: MVG
Estetisk verksamhet - Musik: VG (Tycker att jag förtjänade MVG)
Idrott och hälsa A: VG
Matematik A: VG (Förtjänade MVG här med tycker jag )
Svenska A: MVG
Styrteknik A: VG

Permalänk
Medlem

Tillräckligt för att komma in på El-Linjen i yrkes skolan

Visa signatur

Mer Co-oP åt folket

Permalänk
Medlem

Bild - G
Engelska - VG
Hemkunskap - G
Idrott - G
Matematik - VG
Fysik - VG
Musik - G
Biologi - VG
Kemi - MVG
Geografi - G
Historia - MVG
Religion - MVG
Samhällskunskap - MVG
Slöjd - G
Svenska - VG
Teknik - G
Spanska - MVG

Kanske återkommer med gymnasiebetygen

Permalänk
Medlem

235p från Högstadiet tror jag och drygt 16 från gymnasiet. Iofs spelar betygen ändå noll roll när man har 2.0 på Högskoleprovet så det stör mig inte att jag har sunkiga gymnasiebetyg.

Permalänk

Jag räknas som UFO och pluggis.... Bor i kalmar..... Jag fick ganska ok betyg för att gå i åttan fast jag har en ursäkt för varje dåligt:D

Bild: G
Engelska: MVG
Hemkunskap: G
Idrott: VG
Matematik: MVG...
Spanska: MVG
Musik: VG
Naturorienterade ämnen (Biologi, Fysik o Kemi) - VG
Samhällsorienterande ämnen: MVG
Slöjd - VG
Svenska - VG
Teknink - MVG

Tror jag fick sammanlagt 275 poäng

Men i bild är läraren otroligt konstig.... Sa till alla :" Jättebra! du vet ju precis hur man gör, du behöver ingen hjälp".... men gav endå G till typ alla.

Hemkunskap är enligt läraren ett teoretiskt ämne.... Man fick ett prov där en fråga var: "Vad gör du när du värmt mat i mikrovågsugnen?" WTF! äter den?, rätt svar = Väntar så värmen hinner fördela sig....

I NO hatar läraren mig pga. jag inte har skolplikt i matte och hon blir då sur över att jag inte är på mattelektionerna.

Och i slöjd ville han inte ge mig MVG i åttan...

Tror jag kan komma upp till 300p i nian

Visa signatur

Muf:are

Permalänk
Medlem

Jag har haft fina betyg. Lista det känns jävligt meningslöst, faktiskt ännu mera meningslöst än att skriva det här :>

Permalänk

Hade crap betyg både i högstadiet och gymnasiet. Tror det var 170 eller nått i högstadiet och 12.7 i gymnasiet. Men spelar ingen roll för min del, kommer inte ha någon direkt nytta av något jag läste (hmm inte läste snarare) i grundskolan ändå.

Har dessutom alltid betraktat mig själv som hyffsat klyftig iaf, och betygen under ungdomsåren säger ingenting förrutom att jag var förbannat skoltrött

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400