Ah, jag skall snegla igenom allt som skrivits senare idag, när jag har energi.
Blir snart sängen för min del!
Kul att du kunde hörde av dej dessutom, Lossah
Skall bli roligt sen när grejorna anländer. Då får du allt stå ut med många idiotiska frågor. Eventuellt hjälp via msn eller värre; telefon O.O *z0mg*
Haha
Godnatt alla!
Kika tillbaka ofta, eftersom jag uppdaterar när nya frågor dyker upp
Uppdatering : (ahah)
I brist på andra frågor så kom jag på denna, som förhoppningsvis sätter fart på era hjärnceller också! Tveksamt dock, eftersom ni kan allt om datorer, men whatafakk'!
Har ni hört talas om ett slags neonljus som reagerar till musikens frekvens? Med andra ord, ett ljus som blinkar (eller dylikt) när basen dunkar Vad heter dessa finurliga LED's?
(nej, jag skall inte köpa sådana, frågar bara av ren nyfikenhet)
Uppdatering, igen! : (hoho)
Är kanske Linux Xubuntu en bättre lösning än Vista?
Har sett lite där man kan göra om xbuntu till en exakt kopia av windows om man så vill. Och ett program som hette "wine" kunde tydligen göra så att du kan öppna .exe filer och installera "foobar" eller liknande Låter intressant och skoj.
MEN, jag skulle vilja veta om jag kan fixa en dual boot mellan Vista och sedan eventuellt xubuntu...? Går det blanda dessa två olika operativsystem på en och samma hårddisk?
Tacksam för svar om jag skall ladda ner xubuntu eller ej
På grund av att ingen svarade, så laddade jag ner xubuntu i alla fall.
Har inte tänkt att installera det på datorn ännu dock. Det är bara om jag finner Vista att vara lika dåligt som ryktena säger att det är.
Och sedan har jag kommit fram till att det blir Dual boot med Vista och XP. Så, det är spikat.
Leveransen på datorgrejorna är uppskjuten tills imorgon. Men vilket fall så kommer den inte denna vecka. Dessutom tror jag att den blir uppskjuten ytterligare, eftersom det satans MSI grafikkortet vägrar komma in i lager.
Anyways, godnatt!
Godmorgon!
"MSI GeForce 8800GTS OC 575MHz GPU 640MB DDR3 TV-out HDTV DUAL DVI SLI-ready RETAIL PCI Express
MSINX88GTS 1 Försenad, avvaktar nytt datum"
Jahopp.
Där sköt dom upp datumet ytterligare en gång.
Mitt tålamod börjar seriöst tryna.
Kanske man skall lägga i ett
http://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=LT8800G...
Dock dyrare och inte lika bra som MSI.
ELLER detta..
http://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=POVPCX8...
Också dyrare...
Och inte lika vasst som MSI...
Ska jag vänta eller göra något drastisk? :I