Permalänk
Medlem

Billig bärbar dator.

Hej !

Min syster har flyttat över till stockholm från england.

Ska hälsa på henne nästa vecka, hon måste ha en laptop så han kan annvända skype och surfa.

Laptopen måste vara extremt billig hon behöver inget "fancy" är det värt att köpa en begnad typ på blocket ?

Visa signatur

AMD OPTERON athlon 3800 x2. DFI LANPARTY nforce 4ULTRA D, 2x1 gig twinmos Chassi Themlake 3,3| GC = Powercoler x850 XT Vivo, Logitech G15, Aiwa surround System, NEC DVD Burner, 1 x 1 x 200 gig 1x500 gigmaxtor SATA 1, 1 x180 gig Western Digital 1x320 western

Permalänk

yup begagnad om du vill ha extremt billig. googla på det, finns masss företag som säljer utdaterade datorer

Visa signatur

HP Pavilion DV9575eo

Letar fortfarande drivers till XP hjälp xD

Permalänk
Medlem

Ok,någon rekomenderad sida. Kan bara köpa datorn från stockholms området. men låt säga att jag vill ha en dator för ca 4000 till 5000 kr ? något rekomenderat ?

Visa signatur

AMD OPTERON athlon 3800 x2. DFI LANPARTY nforce 4ULTRA D, 2x1 gig twinmos Chassi Themlake 3,3| GC = Powercoler x850 XT Vivo, Logitech G15, Aiwa surround System, NEC DVD Burner, 1 x 1 x 200 gig 1x500 gigmaxtor SATA 1, 1 x180 gig Western Digital 1x320 western

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

ASUS Eee PC låter som ett alternativ. Släpps nu i september, men frågan är vilken modell det är. Är det den billiga så kan du få den för 2000 spänn, annars blir det en del mer pengar.

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010110175

Ett par hundra över budget. Men de flesta verkar ju missa att du behöver datorn innan nästa vecka. Beställer du från Dustin har du i regel datorn på posten dagen efter. Stabil dator dessutom.

Permalänk
Medlem

Man tackar för svaren, tror det e bättre o köpa ny i och med garantin, funderar på denna http://www.itservice.se/dialectit/site_itservice/index.jsp?sh... i värsta fall köper jag en på pc city eller något, men dom för 4 till 5 tusen kr har bara 512 i minne, o dom kör vista, kommer ju bli skit långsam?

Visa signatur