Samsung SGH-D600 - Vilket minneskort?

Permalänk
Medlem

Samsung SGH-D600 - Vilket minneskort?

Har en Samsung SGH-D600 som sagt och minnet börjar sina så jag tänkte slänga i 1gb MEN jag har 0koll på vad som passar och vad som är bra minnen.
Därför frågar jag er här! Vilket minne kommer funka prima?
Ska finnas i Stockholm så man kan åka in och köpa, får gärna vara billigt också

Permalänk
Hedersmedlem

hmmm ere inte microsd / transflash korten?

Permalänk
Medlem

Ta ut det som ev. sitter i och kolla? Annars har jag ett svagt minne av att det är m2 som tidigare sagt.

Permalänk
Hedersmedlem

samsung använder inte m2 korten

Permalänk
Medlem

Samsung använder mikroSD(transflash), det är sonyericsson som använder m2 kort. De flesta LG modellerna anvåänder också mikroSD.

www.gsmarena.com är en bra sida att kolla telefoner på.

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Medlem

Något minne som rekomenderas eller är det hugget som stucket vad man än köper?

Kör på inbyggda 81mb atm därför vill ajg ha lite extra minne sen har jag inga lurar till mp3n ^^ kan lika gärna lyssna med headsetet.

Permalänk
Medlem

Jag har en annan fråga gällande d600 som jag tyckte kunde få plats i den här tråden..

Har precis köpt en ny samsung g800, men vill ha kvar mina gamla nummer, däremot ligger alla mina kontakter på d600:ans minne, vilket har skapat problem... Man kan med telefonen (d600) föra över kontakterna från simkortet till telefonen, men inte vice versa. Jag vill ha allt på simkortet istället hur fan gör man? Hjälp.

Visa signatur

Don't miss the donut by looking through the hole

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rava
Jag har en annan fråga gällande d600 som jag tyckte kunde få plats i den här tråden..

Har precis köpt en ny samsung g800, men vill ha kvar mina gamla nummer, däremot ligger alla mina kontakter på d600:ans minne, vilket har skapat problem... Man kan med telefonen (d600) föra över kontakterna från simkortet till telefonen, men inte vice versa. Jag vill ha allt på simkortet istället hur fan gör man? Hjälp.

Tror du kan fixa det genom mjukvaran till datorn, Samsung PC Studio.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rava

du kan endas flytta 1 kontakt åt gången till sim kortet, du går in i kontakten o sedan väljer du val o där ska det finnas något som heter "kopiera" eller liknande