Feedbacklänk i övrigt-kategorin.

Permalänk
Medlem

Feedbacklänk i övrigt-kategorin.

Hur kommer det säg att det inte finns en "vanlig" forumlänk till denna del? Jag tror det skulle vara mycket bättre aktivitet här om mer folk visste om forumet.
Forumindex > Övrigt > Feedback står det ju nu när man är inne på denna del. Men klickar man på övrigt så finns det ju ingen länk där.
Finns det någon speciell anledning till att det inte finns en vanlig länk där?

Personligen så vet jag ju om feedbacklänken men alla andra kanske inte gör det?
Ni förstår nog vad jag menar även om det blev lite luddigt.

Sen ett litet stavfel i den klistrade tråden "Information..." i denna del.
"Observera dock vi ibland inte svarar under helger."

Observera dock att vi... borde det väl endå vara?

Mvh Gavve

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Vi har, som du har märkt, för närvarande ingen länk till den här forumdelen på forumindex. I stället finns absolut längst ner på varje sida samt under § 11 i reglerna. Vi har valt att göra så eftersom det då blir tydligt att den här forumdelen hör ihop med de andra kontaktvägar och den information om webbplatsen som också finns längst ner. Dessutom ger det oss bättre möjligheter att svara inom rimlig tid, eftersom vi i dagsläget bedömer att vi inte har tillräckliga resurser för att kunna ge tillfredsställande svar på alla trådar om länken hit även lades i forumindex. Vi ska dock ha det här i åtanke, och kanske kommer det någon gång i framtiden att vara möjligt att genomföra någon förändring.

Jag har åtgärdat språkfelet som du hade hittat.

Tack för din feedback! Jag önskar dig en god fortsättning på det nya året och en fortsatt trevlig tid här på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Medlem

Jag håller med, enda gången dom vanliga användarna hittar hit är när det kommer med i nya inlägg. Många gånger har jag varit tvungen att PM'a GAPa för att få svar:P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.