Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Halt!
http://img509.imageshack.us/img509/475/haltjq2.png
Jag skulle redigera de där inläggen om jag var er, krappar. Underskatte icke FunComs NDA-spioner.

Det jag sa var bara sånt som är känt och går att läsa på nätet eller i förhandstittar. Så vet inte vad du menar. Ändrade iaf lite så du slipper oroa dig.

Permalänk
Medlem

Läste nyligen att FunCom börjat en häxjakt på NDA-brytare, räcker bara att yttra man är i betan så blir det hammerzeit. Bara en varning, man vet ju aldrig om självaste Gaute Godager - the man - lurkar här!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Hade jag varit Nizor hade jag tagit bort de två sista meddelandena... bara en liten varning.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Btw, spelat Conan på konsoll igen senaste tiden för att komma in i stämning. Det är faktiskt väldigt skoj, ett blodigt hack & slash. Grafiken är ibland väldigt nice, men en del scener känns lite "suddiga" eller vad man ska kalla det.

Skrev en tråd om det för länge sen:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Det kostar bara 299:- nytt på Webhallen och det är det värt tycker jag. Blev lite undervärderat i recensionerna enligt mig. Visst det är ett H&S av många, men Conan, blod och inälvor, och befria vackra halvnakna kvinnor är skoj (behöver inte använda hjärnan så mycket). Skönt med ett spel som inte är så jävla politiskt korrekt (att jämföra t.ex. med Blizzards stöta sig med ingen, sälja till alla, mähä policy).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Hade jag varit Nizor hade jag tagit bort de två sista meddelandena... bara en liten varning.

Finns ingen anledning till det. Det är allmänt känt att tech. betas förekommer vid olika tidpunkter då det talas öppet om detta om du inte redan har noterat det. Hurvida det är att bryta NDA om man talar om att man ska ta del av en tech. beta visste jag inte, men det är ju inget avslöjande av spelets innehåll så jag kan inte se hur det skulle skada funcom. Det gagnar dem mer än skadar.

edit: dem borde ta och kolla in youtube, där är en hel del saker som bryter mot NDA i så fall

Permalänk
Medlem

Det är definitivt att bryta NDA:n, så mycket mer finns det inte att säga. Men gör som du vill, jag personligen bryr mig ju inte.

Angående youtube etc, ja, med är en hel del som blivit bannade pga. det. >_<

Visa signatur

Permalänk

.. sedan är det en sak att jag aldrig har läst vad NDAn innebär för jag har aldrig fått någon invite, så jag kanske ljuger...
Jag ska vara hemma hos en jag känner som fick inviten och spela på personens dator.

Vad verkar hetast att köra i PvP? Funderar på dark templar eller assassin...

edit: http://www.youtube.com/watch?v=fk872rmB7_g den har varit där ett tag...

Permalänk
Medlem

Ok, då är det annorlunda! Din polare som är busted istället.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nån som är hyffsat säker på vad de ska spela? För mig blir det iaf en Ranger. Jag tycker ranged systemet verkar polerat blandat med att rangern har väldigt roliga skills.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Nån som är hyffsat säker på vad de ska spela? För mig blir det iaf en Ranger. Jag tycker ranged systemet verkar polerat blandat med att rangern har väldigt roliga skills.

Jag tänkte vara Scion of Set först men nu finns inte klassen längre så nu lutar det mer år Bear Shaman.

Permalänk
Medlem

Jag är mest inne på Bear Shaman just nu. Men får la se vad som händer.

Permalänk

Vart kan man läsa om alla olika klasser? förlåt, jag är lat

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Vart kan man läsa om alla olika klasser? förlåt, jag är lat

Kan läsa lite här
http://community.ageofconan.com/conan/frontend/static/classli...

Permalänk
Medlem

Dark Templar låter trevlig med all life-leech. Deras AoE-skada ökar ju mer skada lagkompisarna tar. Tänker nog lira som en sådan... fast mina klassval varierar från månad till månad.

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
Kan läsa lite här
http://community.ageofconan.com/conan/frontend/static/classli...

en får(läs djuret får)tacka

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K

Jag är säker på att jag ska pela en Aquilonian Priest of Mitra.

Tycker att det är kul att köra healingklasser. ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

lutar mest åt conqurer här, gillar melee klasser men vill inte vara någon klen klass med lite armor som rogues brukar vara, nej en stor 2handare och plate armor sen storma fronten!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
lutar mest åt conqurer här, gillar melee klasser men vill inte vara någon klen klass med lite armor som rogues brukar vara, nej en stor 2handare och plate armor sen storma fronten!

När du har mina pilar i ryggen kommer du ångra dina ord

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Då kommer ja me 2 feta enhandsvapen o sopar mattan me er båda. Det och världens fetaste rustning på min mammuth får ja hoppas.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Står lite i valet och kvalet mellan necro, conq, ranger och guardian. Ja, inte det lättaste valet alltså. ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tror att healing-klasser kommer bli mycket roligare att lira som i AoC, jämfört med många andra MMO:n. De behöver inte bara stå och kolla på lagkompisars livmätare och ha det tråkigt, utan de kan (ska!) göra skada mot fienderna också. Ta till exempel Bear Shaman, hans heals blir starkare ju mer han är aktiv i närstrider, eller Priest of Mitra som ökar sin skada genom att hela sin kompisar.

Damn, nu tror jag att jag skall rolla Bear Shaman eller nåt... woe be me!

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Hehe, en tanke skulle kanske va att fixa ihop en SweC guild då spelet släpps?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DUNXIII

Brukar sällan funka bra... men jag är jättegärna med i det, om det blir nåt.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Det som alltid saknas är ledarroller. Och att samla ihop en namnlista och skapa en irc-kanal är inte att ha en ledande roll.

Men om du DUNXIII känner dig manad, eller vet någon annan som passar för ändamålet, kör så det ryker. Då kanske till och med jag är intresserad.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Då kommer ja me 2 feta enhandsvapen o sopar mattan me er båda. Det och världens fetaste rustning på min mammuth får ja hoppas.

Äh jag rider runt på min galna kamel Larry och skjuter pilar på dig

Jag är jättegärna med i ett SweC bara det inte blir för hardcore. Några timmar på vardagarna max. Och hela helgerna såklart

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DUNXIII

Klart som fan, ja är på. (Ja är 22 när spelet är ute så ja räknas ej in som fjortis i sammanhanget)

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

När kommer collectors ed att kunna förbokas?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Känns som om det kommer bli en massa cimmerier (barbarians & bearshamans) på ena fronten och styggiska magiker & lönnmördare på andra sidan...

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 5800X3D - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - AMD RX 6950 XT - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fenix
När kommer collectors ed att kunna förbokas?

Den går redan att boka på EBgames.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Den går redan att boka på EBgames.

Hur har jag missat det!!

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 5800X3D - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - AMD RX 6950 XT - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb