Datorbutiken.com vill ha DINA synpunkter. Hjälp oss bli ditt förstahandsval!

Permalänk

ulf5 - Opera är inte en webbläsare vi stödjer i dagsläget, men vi är otydliga i att informera om detta. Vi kommer att införa en info-funktion som berättar för Opera-användare att den inte stöds, vilket vi anser är bättre än att man börjar shoppa och inte kan hantera köpet korrekt. Opera är tyvärr starkt begränsad i jämförelse med andra Browsers, och har vissa egenheter man arbetat bort i andra, exempelvis att cacha upp dynamiska webbsidor typ innehåll i kundvagn och annat vilket ger de effekter du berättar om. Tack för ditt inlägg!

this - Vi har lite annat på gång i det närmsta, bland annat någon variant av kundrecensioner och omdömen. Digitala presentkort är planerat, men komer förmodligen tidigast till hösten.

MultiMan - Ja, det minns jag att vi fixade för ett tag sedan.. Jag fixar igen ;-{

Stacks - Vi hanterar informationen bättre på jmedata.se, skall givetvis tillse att det ser likadant ut på db.com. Som sagt - recensioner och omdömen är nära förestående..

t22t2 - En inte helt lätt funktion. I våra konfiguratorer är alla produkter pin-kompatibla, dvs passar fysiskt, men det finns tyvärr fall då det inte räcker. Vi är måna om att innehållet i konfiguratorerna skall fungera väl tillsammans, men med tanke på antalet konfigurationsmöjligheter är det tyvärr ibland man stöter på fall där det inte funkar. En svår nöt att knäcka 100%-igt..

En allmän fråga förresten.. Ni som handlat av oss de senaste månaderna, har ni upptäckt att vi nu skickar med returadresskort redan med leveranserna för att snabba på hanteringen vid eventuell garantiåtgärd eller annan form av retur? Vad tycker ni om detta? Kan det göras bättre? Orsaken till att jag undrar är att bland det värsta man kan råka ut för när man handlar online är att nåt går sönder, tar tid att fixa och medför krångel vid retur, så upplever vi det i alla fall. Målsättningen är att göra det enkelt och krångelfritt att skicka tillbaka varor till oss, och jag vill veta om ni tycker det är så eller kan göras ännu bättre! Tack på förhand för er hjälp.

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Okej, det ser kanon ut på jmedata.se

En sak till;

Visar resultat 1-20 av 100 « Föreg. 1 2 3 4 5 Nästa »

Dom siffrorna är samma färg i Firefox för mig. Kanske bara är för mig men i Iexplore så visar dom riktigt, då ser man att på den sidan man är inne på,
är det en grå färg istället för svart. Som det ska!

Visa signatur

Intel Core i9 10850K @ 5Ghz.
64GB DDR4 3200Mhz.
1TB NVMe M2, 1TB SSD.
Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition.
ASUS 3080 Strix OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
En allmän fråga förresten.. Ni som handlat av oss de senaste månaderna, har ni upptäckt att vi nu skickar med returadresskort redan med leveranserna för att snabba på hanteringen vid eventuell garantiåtgärd eller annan form av retur? Vad tycker ni om detta? Kan det göras bättre? Orsaken till att jag undrar är att bland det värsta man kan råka ut för när man handlar online är att nåt går sönder, tar tid att fixa och medför krångel vid retur, så upplever vi det i alla fall. Målsättningen är att göra det enkelt och krångelfritt att skicka tillbaka varor till oss, och jag vill veta om ni tycker det är så eller kan göras ännu bättre! Tack på förhand för er hjälp.

Det låter jätte bra tycker jag. Då slipper man oroligheter om alla omständigheter som uppstår när produkterna är defekta.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stacks
En sak till;

Visar resultat 1-20 av 100 « Föreg. 1 2 3 4 5 Nästa »

Dom siffrorna är samma färg i Firefox för mig. Kanske bara är för mig men i Iexplore så visar dom riktigt, då ser man att på den sidan man är inne på,
är det en grå färg istället för svart. Som det ska!

Jag har precis samma problem. Färgen på siffran blir inte grå när den är aktiv i firefox vilket den däremot blir i ie. Ingenting man stör sig jätte mycket på men det borde inte vara så svårt att åtgärda.

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Avstängd

Jag beställde lite grejer från datorbutiken för några veckor sedan (ordernr. 731913455), bl.a. ett Gigabyte P35 DS3:

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=GIGP35-DS...

Jag blev lite besviken när jag fick hem det och såg att det bara var 6 SATA portar. Det är 8 st. på bilden. Det står i beskrivningen att det bara är 6 portar (vilket jag märkte för sent), men jag tog för givet att bilden skulle stämma med produkten. Jag tycker det är dåligt att bilderna inte stämmer med produkterna, speciellt när detta var avgörande för mig. Jag letade efter ett moderkort med 8 SATA portar och hittade det. Nu har jag fått köpa ett SATA-kontrollerkort också...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurra92
Jag beställde lite grejer från datorbutiken för några veckor sedan (ordernr. 731913455), bl.a. ett Gigabyte P35 DS3:

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=GIGP35-DS...

Jag blev lite besviken när jag fick hem det och såg att det bara var 6 SATA portar. Det är 8 st. på bilden. Det står i beskrivningen att det bara är 6 portar (vilket jag märkte för sent), men jag tog för givet att bilden skulle stämma med produkten. Jag tycker det är dåligt att bilderna inte stämmer med produkterna, speciellt när detta var avgörande för mig. Jag letade efter ett moderkort med 8 SATA portar och hittade det. Nu har jag fått köpa ett SATA-kontrollerkort också...

Det verkar vara P35-DS3R på bilden.
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Over...
Det är väl de där företagen som de köper in info från (cnet?) som strular igen. Jag har upplevt det på många internetbutiker att matchningen och infon inte alltid är att lita på.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk

Beträffande medskick av retursedel så konstarerade jag det först nu när du sa det. Jag har precis skickat iväg ett moderkort från er som var DOA och beställde en fraktsedel via returanmälningsfunktionen. Jag vet inte om det bara var jag som missat att en retursedel skickades ut med den ursprunliga ordern eller om det går att förbättra informationen kring det. Helst skulle jag vilja få information om att jag redan fått en retursedel när jag försöker beställa en ny. Det bör givetvis gå att beställa en retursedel iaf (om den ursprungliga är borta etc) men hade jag fått den informationen när jag försökte beställa en ny sedel hade ni sparat några kronor och jag hade behövt vänta några dagar mindre på att få ett fungerande kort.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Det verkar vara P35-DS3R på bilden.
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Over...
Det är väl de där företagen som de köper in info från (cnet?) som strular igen. Jag har upplevt det på många internetbutiker att matchningen och infon inte alltid är att lita på.

Japp, förmodligen... Tycker företagen bör kolla så att bilden stämmer med produkten innan de lägger ut den.

Permalänk

Jag vill ge en eloge till Tomas(?) på supporten, mycket trevlig och med bra känsla för service. Det är så otroligt viktigt för mig som kund att känna att företaget jag handlar av bryr sig om mina problem och det såg Tomas till att lösa, tack för det!

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD

Permalänk

tipsade min kusin om datorbuiken nu när han skulle köpa ny dator.
så han köpte en i delar som jag satte ihop. efter ett tag så händer det som inte får hända datorn hänger sig och får massa artifakter.jag felsöker över helgen och kommer fram till det e grafikkortet. vi gör en anmälan på internet. och jag kör till staffanstorp med grafikortet. femton minuter senare så har jag ett nytt grafikkort med mig hem fick lägga till lite för att modelen vi köpte var inte i lager måste bara säga att datorbutiken fixa det över all förväntan.

Permalänk
Medlem

Ontopic: Kanske skulle kunna gå att fixa nån sorts "vad betyder det här-knapp" ?

Alla kanske inte är super-duper-dator-tekniker och kan allt om vad alla förkortningar betyder. Då skulle det faktiskt vara skönt om man kunde trycka på det man inte visste vad var och då kom det upp en kortare information om vad förkortningen betyder.

T.ex. SATA2, trycker man på den får man reda på vad det är, eller liknande.

Är kanske krångligt att fixa men!

Visa signatur

Intel Core i9 10850K @ 5Ghz.
64GB DDR4 3200Mhz.
1TB NVMe M2, 1TB SSD.
Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition.
ASUS 3080 Strix OC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stacks
Ontopic: Kanske skulle kunna gå att fixa nån sorts "vad betyder det här-knapp" ?

Alla kanske inte är super-duper-dator-tekniker och kan allt om vad alla förkortningar betyder. Då skulle det faktiskt vara skönt om man kunde trycka på det man inte visste vad var och då kom det upp en kortare information om vad förkortningen betyder.

T.ex. SATA2, trycker man på den får man reda på vad det är, eller liknande.

Är kanske krångligt att fixa men!

Det där lät faktiskt smart! Kanske ha någon lite länk som heter förklaringar, som sedan slussar en vidare, och öppnar ett nytt fönster det det då förklaras. På tex en skärm, betraktiningsvinkel, upplösning, kontrast mm. Fixa DBmannan

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk

Vill bara ge beröm för grymt snabb hantering av mitt RMA-ärende. Skickade in ett moderkort som var DOA i fredags och fick tillbaka ett nytt fungerande kort idag Tack för snabb service, det uppskattas!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Jag har byggt några datorer på sistone och jag har handlat mina komponenter på två ställen:

www.datorbutiken.com

och

www.tbh.se

TBH är otroligt billiga på många komponenter. Jag tycker datorbutiken ska ta en titt på deras priser och försöka konkurrera ut dem så jag slipper beställa från två ställen.

Bland annat är DVD-brännare, nätaggregat, moderkort och vissa chassin mycket billiga på TBH.

Rubriken på denna tråd lyder ju: Hjälp oss bli ditt förstahandsval!

När ni har lägsta priserna på de flesta datorkomponenter och ett större utbud än vad ni har nu (TBH har ett enormt utbud) blir ni mitt förstahandsval.

Dessutom kostar frakten ALLTID 69 kr på TBH, oavsett vad man beställer.

EDIT: Datorbutiken är grymma på att hålla processorer, RAM-minnen och grafikkort på bra prisnivåer! Fortsätt med det!

Permalänk
Medlem

Eh för det första så har tbh så kallade olika fraktklasser från A till G så från 34kr till 199kr beroende på hur stort/tungt det man beställer är.

Men man kan omöjligt vara billigast på all elektronik idag det går inte alltid vissa affärer har bättre pris på vissa komponenter medans andra som tbh då kan vara billigare på annat men överlag är db mitt förstahandsval ändå tycker jag, bonuspoäng på allt man handlar, grymt bra stöd av dbmannen om nåt strular så får man snabbt hjälp osv..

Permalänk
Hedersmedlem

Nu var det ett tag sedan DB-mannen var här, men jag antar att du fortfarande följer tråden?

Synpunkt.

Jag är på jakt efter ett trådlöst nätverkskort, det jag har var nämligen inte vistakompatibelt och de drivrutiner som fungerar i XP gick inte att använda.
När jag kollar igenom ert sortiment hittar jag inget som är märkt som vistakompatibelt utan får kolla upp korten hos respektive tillverkare, för mig är detta snarare ett bekvämlighetsproblem än något annat, men för någon som är lite ovan kan nog detta vara ett handelshinder. Vista är inte speciellt ovanligt idag och nästan alla nya datorer levereras med det, så att uppdatera listorna med vad som fungerar i Vista vore en bra ide.

Jag skulle även villja filtrera ex trådlösa nätverkskort efter OS som det fungerar med.

Permalänk

Antar att han har fullt upp med att stänga ner Halmstad-butiken

Permalänk
Medlem

Jag gjorde i veckan min första beställning och har bara positivt att säga om just den. (Min man tyckte förresten mycket bra om godiset, men själv är jag inte mycket för lakrits ) Varan packades och skickades så snabbt som det var möjligt och jag hade paketet hemma smidigare, billigare och snabbare än om jag skickat maken till databutiken i stan. (Jag ska föda barn imorgon så jag går inte så mycket för tillfället)

Nåväl, de synpunkter jag har är följande:
1) Veckans erbjudanden fanns det tidigare en länk till på förstasidan vilken nu inte syns hos mig. Är det bara så hos mig eller är den bortplockad. Det verkar ju ändå finnas veckans varor eftersom ni gör reklam för dem här!

2) Det vore bra att veta lite mer om de varor som är listade som "Fyndvaror". Länken som beskriver dem gör det väldigt flytande och det känns inte så kul. Om jag köper en mp3-spelare gissar jag att hörlurar exempelvis är ett sådant tillbehör som klan tänkas saknas - det vore bra om varubeskrivningen kunde meddela detta. (Fast jag förstår att det blir en hel del merarbete)

Annars är jag 100% nöjd än så länge! Bra packat var det också kan jag nämna och katten som gillar banden som sitter runt paketen blev givetvis glad över ett nytt sådant att leka med också. Se - hela familjen är nöjda och glada!

Visa signatur

iMac, inget monster på något sätt så spec överflödigt!

Permalänk

Svarar kort då jag släpar med några dagars inlägg!

Stacks - Kommer att se över sidan utseendemässigt inom kort ändå, passar på att lösa det samtidigt.

this - Tack för feedback!

gurra92 - Har meddelat produktansvarig, bilden skall givetvis fixas.. Reggat en fraktfri leverans som lite plåster!

Aqualize - Se ovan..

superboss - Menar du att du redan hade en returfraktsedel men ändå beställde en via returbegäran-funktionen?

gurra32 igen - Vi har inte varan hos oss fysiskt för kontroll när varorna läggs upp i sortimentet, detta sker alltid innan varan finns på lager.

superboss igen - Framfört för säkerhets skull, det är alltid glädjande med uppskattning!

turbomuts - Vad bra att det löste sig så snabbt!

Stacks - Vi skall ha ditt förslag i åtanke. Inte helt läge nu då vi har en massa annat skoj på G..

Andersson89 - se ovan..

superboss igen - Vanligtvis hanterar vi komponentretur på ett par dagar från ankomst till lager i dagsläget, glädjande att det märks och uppskattas då vägen dit varit lite krokig. Tack för ditt inlägg!

gurra92 - Vårt fokus ligger på att ha bästa pris på de lite dyrare komponenterna där det gör stor skillnad på totalpriset utan att för den sakens skull vara dyra på annat - något du också konstaterat sist i ditt inlägg. Överlag har vi en jämn och låg prissättning som tål att jämföras. Vi jobbar mycket aktivt med sortimentet men tar inte in "allt" då vi vill vara duktiga på det vi har också, men tar givetvis tacksamt emot tips på produkter du (och andra) anser vi borde ha.

HazZarD - Man bugar och bockar, tack!!

Mental - Jo då, jag är givetvis "på" mer eller mindre regelbundet. Man får förutsätta att alla moderna kort idag fungerar med Vista. Jag kan ha fel, men väljer man ett kort från en ledande tillverkare så skulle jag bli förvånad om det inte funkar med Vista.

IntelPower - Hehe, inside information, men jag kan bekräfta att butiken i Halmstad stänger pga dålig lönsamhet. Vid eventuellt garantiärende kan man vända sig till vår Kundtjänst i Staffanstorp eller närmaste butik som ligger i Helsingborg.

Seroc - Man får gratulera! Lite lätt off topic med barnafödande på SweClockers Veckans Klipp finns som mini-banner i toppen av sidan, till vänster omd en stora bannern. Ser du inte den? Maila gärna en screenshot till mig då när du är tillbaka från KK, intressant.. Avseende fyndvarorna så säljs en och samma vara från samma tillverkare under samma artikelid, vi har alltså inte ett unikt artikelid för flera moderkort av samma modell och tvingas därför vara lite generella i vår beskrivning kring vad som kan saknas. MP3-spelare kan man nog räkna med levereras med hörlurar, annars skall jag skicka ett par sådana till dig gratis i efterhand!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Veckans Klipp finns som mini-banner i toppen av sidan, till vänster omd en stora bannern. Ser du inte den? Maila gärna en screenshot till mig då när du är tillbaka från KK

Det är nog där problemet ligger, många idag använder olika typer av reklamblokerare, däribland jag Om den läggs in i menyn på samma sätt som ex fyndvaror så blir det lättare för folk att få syn på den, och adblockers låter den vara kvar

Permalänk
Vila i frid

Fick hem ett 7800GS idag som jag köpte från "Fyndhörnan"
Vilket iofs kan vara returerade saker.
Men jag trodde att db.com var smarta nog att kolla varför varan var returerad?

Grafikfel redan i windows.
Och att spela var ju bara att glömma.
Provade ett 3Dmark och Stres test i Steam.
Och det var ju alla regnbågens färger tills det var klart och hela skärmen var full av ruror och olika formet i olika färger.

Oturligt nog stängde supporten precis när jag skulle ringa.
Otroligt jävla tok förbannad och besviken. Helt klart sista gången jag handlar någonting från db.com

Och för att inte tala om hur dom förpackat varan...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Fick hem ett 7800GS idag som jag köpte från "Fyndhörnan"
Vilket iofs kan vara returerade saker.
Men jag trodde att db.com var smarta nog att kolla varför varan var returerad?

Grafikfel redan i windows.
Och att spela var ju bara att glömma.
Provade ett 3Dmark och Stres test i Steam.
Och det var ju alla regnbågens färger tills det var klart och hela skärmen var full av ruror och olika formet i olika färger.

Oturligt nog stängde supporten precis när jag skulle ringa.
Otroligt jävla tok förbannad och besviken. Helt klart sista gången jag handlar någonting från db.com

Och för att inte tala om hur dom förpackat varan...

Hmmm, illa..
Nästan så man skäms lite för att ha tipsat dej om det.
:-s
Hoppas det löser sej.
Att sluta fandla där p.g.a ett felande "Fyndhörnan"-kort kan väl kanske ses som en smula drastiskt, eller?

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Hmmm, illa..
Nästan så man skäms lite för att ha tipsat dej om det.
:-s
Hoppas det löser sej.
Att sluta fandla där p.g.a ett felande "Fyndhörnan"-kort kan väl kanske ses som en smula drastiskt, eller?

Tycker att en så stor butik kan testa varför en returerad vara blir returerad.
Måste väl ha fått någon notis från den första köparen varför det kom tillbaka?

Nä, i fortsättningen håller jag mig till komplett och dustin.
Dem har jag aldrig haft någe strul med.

Permalänk
Medlem

Fråga : Vad är DB´s policy ang demovaror, som beställts och det skickats orderbekräftelse på och som ni sedan inte kan leverera ?

Jag råkade ut för detta av Komplett och frågade dom om det inte var kutym att skicka ett ickedemo av samma vara till samma pris som demoexet när sådant finns inne, vilket de inte tyckte.
Är inte en affär genomförd när order och sedan orderbekräftelse getts ?

Har DB mer vett och är månare om kundrelationerna ?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bogey
Fråga : Vad är DB´s policy ang demovaror, som beställts och det skickats orderbekräftelse på och som ni sedan inte kan leverera ?

Jag råkade ut för detta av Komplett och frågade dom om det inte var kutym att skicka ett ickedemo av samma vara till samma pris som demoexet när sådant finns inne, vilket de inte tyckte.
Är inte en affär genomförd när order och sedan orderbekräftelse getts ?

Har DB mer vett och är månare om kundrelationerna ?

Har orderbekräftelse getts och det står att du ska få varan är det klart du ska få det du beställt, till det priset du beställt.
Precis som dom tar betalt för ett högre pris om varan beställs och priset sänks innan varan skickas.

Permalänk

[-Pale-] - Begär returnummer och nyttja den fraktlapp du fått med leveransen, meddela sedan mig ditt returnummer så skall jag se till att du inte blir besviken.. Varorna skall funka, även de som köps på Fyndhörnan - fattas bara annat!

Ofta är dessa varor inte returer från kunder utan varor som kommer reparerade från tillverkare/leverantör. Dessa testas sällan av oss, och är ytterst sällan sönder heller. Som sagt - detta löser vi till det bästa!

---

Bogey - I möjligaste mån försöker vi finna lämpliga alternativ, men då Fyndkort etc av goda skäl förses med eget artikelnummer (förutsätter att detsamma gäller hos Komplett) så är det inte "samma" vara varför man inte kan kräva leverans av icke-demo vid slut på demo.

Våra orderbekräftelser innehåller inte uppgift om att varan lagts undan/reserverats till kund. Om Komplett via mail bekräftat att de avser leverera varan, att den finns, då har du en annan situation. Hade de gjort det och vi hade sagt att varan fanns för att sedan inse att så icke varit fallet - då hade vi också levererat ett icke-demo. Givetvis gäller detta om de inte reserverat sig för detta någonstans vilket de säkert har, de är alldeles för duktiga för att låta sådana "hål" ligga öppna. Som du förstår handlar jag inte där och vet inte exakt hur deras bekräftelser ser ut...

Hoppas detta gav lite kött på benen och att det löser sig till det bästa, annars vet jag en annan firma som gärna levererar till dig istället

Visa signatur

Permalänk
Vila i frid

Jag skulle kunna ändra mina inlägg där uppe.
Men jag låter de vara.

Ber dock om ursäkt om jag var lite väl drastisk i mina inlägg, säkert möjligt att jag handlar igen om det löser sig på ett bra vis.
Men det är rätt körigt för min del just nu och hoppades på att kunna spela lite dator här hemma när jag ändå slipper ligga på sjukhus.

Efter att ha legat o glott på samma väggar i flera veckor saknar man sin dator ganska mycket

Och i stundens hetta blev jag väl lite väl sur när det inte fungerade.
Hade kämpat och slitit för att få i kortet i burken. Och var helt slut.
Ja, jag blir anfådd av att meka med en dator.

Vet inte hur detta kommer att lösa sig, om det blir pengarna tillbaka eller?
För det var det sista kortet i erat sortiment, och ni har inga likvärdiga för en så liten slant =/

Permalänk

[-Pale-] - Jag skall diskutera ärendet med en tekniker hos oss, vi löser det på bästa sätt. Låt oss ta detta utanför forumet då det är lite off topic..

Visa signatur

Permalänk
Vila i frid
Citat:

[-Pale-] - Jag skall diskutera ärendet med en tekniker hos oss, vi löser det på bästa sätt. Låt oss ta detta utanför forumet då det är lite off topic..

Japp, jag gjorde som du sa och skickade returnumret och så.
Skrev det även på paketet och så, hoppas jag gjorde rätt.
Det anländer väl hos er någon gång i veckan.

// Pale

Permalänk

[-Pale-]: Du får gärna berätta vad du fick som "plåster på såren" och hur ni löste det med grafikkortet

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Det skulle vara kul med lite nya produkter som man kan köpa för sina bonuspoäng

Väntar på ett chassie (beställde 29:e februari) och det väntas komma in vecka 13 men hur funkar era beställningar? börjar de tillverka chassiet när ni beställer? Tycker en månads väntan känns som en ganska lång tid, det finns säkert någon bra förklaring till det så det var den jag var nyfiken på

Väntar även på lite andra prylar från er bla:annat en E8400, men det går rykten om att de inte kommer att komma in förrns i maj, är det något du (db-mannen) kan bekräfta eller förneka? Vill ju ha möjligheten att välja någon annan prolle om det blir så lång väntan.

Mvh