Permalänk
Medlem

Kan inte pissa i pissoar

Har haft en lång diskussion med en polare ikväll angående att pissa i en pissoar.
Jag kan minnas (dimmigt) en gång jag lyckades pissa i en pissoar i hela mitt liv, då var jag dyngfull. Tror det har blivit lite av en vana att man hela livet har låst in sig varje gång man drar fram wienern. Men så fort jag är på ett uteställe och ställer mig så är det precis som kroppens försvar går in och sten-hållermot. Det går verkligen inte... En gång ställde jag mig, och i pissoaren bredvid mig kom det och gick säkert 4-5 pers och jag kunde fortfarande inte klämma ut en droppe. Fick snällt stoppa om honom igen och ställa mig hållandes i kön till båset.

Vad gör jag för fel?

Permalänk
Medlem

inget, du är bara lite dryg med folk haha speciellt när de har en möjlighet att se din special place

Permalänk
Medlem

du får väl börja träna att stå i pissoareer och slappna av helt enkelt:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
inget, du är bara lite dryg med folk haha speciellt när de har en möjlighet att se din special place

Om han vore rädd för att folk skulle se hans "special place" som du uttrycker det vore det ju mer gynnsamt för honom om han bara pissade fort och sen var det avklarat, än att som nu stå där i kanske flera minuter och exponera kroppsdelen i fråga för ett betydligt större antal personer än vad som hade behövt vara fallet i det första scenariot.

Permalänk
Medlem

Jag har inga problem med att folk skulle se min wiener. Däremot finns det ju en oskriven regel att om man är ordentligt funtad i skallen så står man inte och glor på andras morötter. Så nej, vill bara pissa helt enkelt men att något så enkelt kan bli så svårt.

Permalänk
Avstängd

Asså det där e rätt normalt, det viktigaste är att slappna av o speciellt skita fullständigt i vad andra tycker, det är ingen som bryr sig om din penis, om dem gör det så kanske dem är bögar, vilket kan vara både bra och dåligt för dig. Dessutom kommer du troligen aldrig träffa dem som står bredvid dig o pissar igen, och om du gör det så kommer dem inte se din penis istället för dig nästa gång ni möts!

Anledningen till att du klarade det när du var dyngrak, var troligen för att du var mer avslappnad med en dos alkohol i kroppen, och du kännde dig bättre och roligare /högre självförtroende... och då kom kisset...

Seså ge aldrig upp! Försök igen, och igen, och igen... ominte annat så får du dra i dig en Long iland ice tea det sista du gör innan du går på toan

Lycka till!

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w

Permalänk

har sånt ibland.. löser sig till sist. det låser sig man kan vara hur pissnödig som helst men icke:D

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk

Samma sak här,väldigt svårt med det också. Tanken att vuxna människor står och pinkar ihop är skrämmande, att det finns är ganska udda egentligen. Jag ställer mig i kön till toan istället.

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Ställ dig mitt på torget o pissa, de borde hjälpa.

Permalänk
Medlem

Det funkar, men om jag har möjlighet väljer jag helst att gå in på toaletten.

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk

Re: Kan inte pissa i pissoar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
Har haft en lång diskussion med en polare ikväll angående att pissa i en pissoar.
Jag kan minnas (dimmigt) en gång jag lyckades pissa i en pissoar i hela mitt liv, då var jag dyngfull. Tror det har blivit lite av en vana att man hela livet har låst in sig varje gång man drar fram wienern. Men så fort jag är på ett uteställe och ställer mig så är det precis som kroppens försvar går in och sten-hållermot. Det går verkligen inte... En gång ställde jag mig, och i pissoaren bredvid mig kom det och gick säkert 4-5 pers och jag kunde fortfarande inte klämma ut en droppe. Fick snällt stoppa om honom igen och ställa mig hållandes i kön till båset.

Vad gör jag för fel?

Samma problem. Men seriöst, varför bry sig? Manligare att stå flera killar i rad o pissa i takt? Jag är lycklig fast jag inte kan pissa bland andra. Live with it.

Permalänk
Medlem

jag tror det är ganska vanligt.

jag hade det där problemet förut med, och har det fortfarande lite när jag är nykter.
Det är nått man kan träna bort, en ovana.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk

Pissoarer gäller bara när man är full i min värld. Man har ju en tendens att bli helt sinnessjukt pissnödig på några sekunder ibland, och då blir det bråttom Och så bryr man sig såklart inte så mycket om vart och hur man pissar över huvud taget Hellre en pissoar än en vägg liksom.

Men vanligtvis tycker jag bara det känns otroligt ofräscht att stå och lira i en pissoar. Därför skiter jag i dom om det finns alternativ utan allt för långa köer.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
...

Men vanligtvis tycker jag bara det känns otroligt ofräscht att stå och lira i en pissoar. Därför skiter jag i dom om det finns alternativ utan allt för långa köer.

Alternativet är att använda pissoaren till urinering, och porslinstronen när det ska skitas...

Visa signatur

Navigare necesse est, vivere non est necesse.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarcusS
Alternativet är att använda pissoaren till urinering, och porslinstronen när det ska skitas...

hahaha
badabom tisch!

På tal om pissorarer är det väldigt ofräscht med pissrännor. Alltså där man inte har en egen skål att pissa i. Grejen är den att det skvätter, och man vill inte ha någon annan lirare precis vid sidan om sig om man inte vill riskera skvättande urin.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Haha, det här väckte ett roligt minne. Har själv haft samma problem, stod ett bra tag och tillslut frågade killen brevid mig om jag var okej. Jag försökte lura mig själv med att blunda och tänka mig bort. Kan tänka mig att jag såg lustig ut, men det funkade!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarcusS

Hohoho

Glemmy fick ihop det lite bättre.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

För mig är det precis likadant.
Jag brukar bara gå till pissoarer om jag är själv, eventuellt vänta tills det blivit tomt. Tycker det känns helt fel att pissa tillsammans.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk

Samma här, enda sättet är att låtsats som jag är ensam för då är det inga problem. Dock har jag av någon konstig anledning inte samma problem då jag är ute, där jag t.o.m. har pissat från farsans skylift 20m över backen.
Jag var bara tvungen att köra skyliften så högt som det gick och göra det. Nå det var på landsbygden, inget jag skulle göra inne i stan..
*edit* Annars pissoarer är förbaskat bra för det blir inte lika stora köer som det är vid damtoaletterna.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

same here..

Det är bara att köra vidare, jag har inte orkat bry mig så mycket.
Har dock lättare att pissa i pissorarer med nära kompisar.

Men jag tar hellre toan, pissa i lugn och ro är mer min grej

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

pissoarer har jag aldrig gillat så därför får det bli gustavsbergsbussen så man får vara ifred

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem

Pissoarer är skönt på krogar och i allmänhet, så enkelt, så snabbt (Y)

Angående problemet, har ingen erfarenhet av det, kan du pissa i en skogsdunge?

Visa signatur

Hörde jag ett skäggo hosta?

Permalänk
Medlem

Ett djur som uträttar sina behov är ju väldigt utsatta, så det är väl bara naturligt att inte vilja ha en massa potentiella fiender runtomkring sig då.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk

.. jösses vilka trådar det finns här på swec igentligen
Mja jag är väl typen som hälsre sitter på toan vare sig det är 7an eller 2an man ska utföra.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Oh fyfan! Skulle aldrig sätta mig ner på en krog toa om det inte fanns massvis med papper på ringen. Gäller i stort sätt alla pubika toaletter.

Permalänk
Medlem

Kusinen min har bästa orsaken till varför han inte går på pissoarer, han stog brevid en riktigt berusad man som fick för sig att ramla under pågående akt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag går inte heller till pissoare
Och jag känner då inte att de skulle vara ett hinder i min utveckling som människa :D.

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk

Ganska vanligt. Paruresis eller "Shy bladder" brukar det kallas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Paruresis

Har inget att göra med att man inte vågar visa könsorganet.

Permalänk
Medlem

tänk bara på hur skönt de ska bli o pinka, titta rakt fram (som alla andra) ochkom ihåg att den som tittar ger du bara "blicken" tillbaka och flyttar ett steg åt sidan som om han vore smittad av pesten.

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Välkommen till klubben.

Jag kan pissa i pissorar om jag är riktigt stenad, annars går det inte.
Som tur är det väldigt sällan lång kö till den vanliga toan.