Permalänk
Medlem

Castle Crashers! [360]

Någon här måste ju provat Castle Crashers? Riktigt kul att sitta och lira med polare och även själv också faktiskt. Så jag tänkte bara kolla vad andra tyckte om spelet och så. För er som inte vet vad det är så är det mer eller mindre "slå på allt du ser"-rpg som du kan lira med upp till 4 kompisar tillsammans på samma konsol eller över live. Jag har haft jättekul med spelet hittills så för alla som verkar missat det. Köp! prova iaf demot.

GTs review.
http://www.gametrailers.com/game/3041.html

Visa signatur

Intel Core i7 920 - P6T Deluxe V2 - 6gb Corsair Dominator 1600 mhz - XFX Radeon 5870 - Corsair 800D - Corsair H50

Permalänk
Medlem

Ser ju skoj ut. är det Live points det kostar isf hur mycket?

Permalänk
Medlem

Kostar 1200 ms points har jag för mig. Så det är väl bland de dyrare live spelen antar jag. ^^

Visa signatur

Intel Core i7 920 - P6T Deluxe V2 - 6gb Corsair Dominator 1600 mhz - XFX Radeon 5870 - Corsair 800D - Corsair H50

Permalänk
Medlem

de e skitsköj
Tog den heldag med bruden min förra helgen. Grymt skoj

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Prövade lite ensam och det var helt ok. Köper det nog nästa gång jag har besök, ett riktigt coop spel!

Visa signatur

moops