Permalänk
Medlem

Angående ÖÄ

Nu när ÖÄ öppnats igen blir det väldigt många nya inlägg där, och då kan man tycka att det "vanliga forumet" kommer i skymundan. Detta märkte jag innan, när jag som vanligt klickade på "Nya inlägg" knappen i forumet.
Mer än hälften av de nya inläggen kom från ÖÄ.

Jag är inte helt positiv till detta, men gillar ÖÄ. Det skulle vara bra om man har problem att de ligger kvar en liten stund längre under "nya inlägg".

Därför yrkar jag på att det skapas ytterligare en knapp, för "Nya inlägg i Övriga Ämnen". Parallellt med den vanliga "Nya inlägg" knappen då.
Som jag ser det kommer hälften av alla nya inlägg från ÖÄ, och andra hälften från "det vanliga".

Vad har ni att säga om detta? Blir det för uppdelat?

//Thewli

Permalänk

Tänkte bara säga att jag håller helt med. Låter som en bra ide.

Permalänk
Geeks
Grundare

Glömde skriva att detta är ordnat, ÖÄ listas inte i listan över senaste inläggen sedan en vecka tillbaks.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Haha, jag som tänkte skriv att jag inte har sett några ÖÄ i Nya Inlägg:)

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Hihi, jotack jag har märkt det oxo!
Men det finns inget "nya inlägg i ÖÄ", utan man får gå in i själva underforumet va?

Permalänk
Hedersmedlem

Hur gick det med det här egentligen? Skulle man kunna göra denna inställning profilspecifik, eller kanske, som det föreslås oven, införa ytterligare en knapp? För närvarande är det ganska krävande att hålla sig uppdaterad i alla delar av forumet.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Det här är förstås i hög grad en fråga om prioriteringar när det gäller vad vår programmerare ska göra. Kanske gör vi något i den stilen i framtiden – vi får se. Jag vill också passa på att tipsa dig om forumets RSS-funktion. Där ingår ju även trådar från ÖÄ. Det finns också RSS-sidor för enskilda forumdelar, till exempel http://www.sweclockers.com/feeds/forum.php?fid=90 för ÖÄ.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson