GTA IV- Officiella tråden [Länkar, tips & trix, hjälp och problemlösning]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kode
Nja, jag har då lyckats få till ett par ganska fina serieexplosioner...

Hmm...hur tusan gör du då? Jag har gjort allt jag kan utan att ens komma i närheten.

Visa signatur

.....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Glasöga
Hmm...hur tusan gör du då? Jag har gjort allt jag kan utan att ens komma i närheten.

ställa bilarna övervarandra? ;D så gjorde ifall jag för att få achivement letade reta på en vägg tog en bill med låg nos /== så det blev som en blog bil på bil sedan en handgranat!

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nOOb91
ställa bilarna övervarandra? ;D så gjorde ifall jag för att få achivement letade reta på en vägg tog en bill med låg nos /== så det blev som en blog bil på bil sedan en handgranat!

Hehe, jo visst det går ju. Men jag var mer ute efter att spränga långa bilköer som man kunde göra i San Andreas.

Visa signatur

.....

Permalänk

Samla x antal bilar i en korsning , så ska ni se att ni lyckas

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Tycker inte ni att det är konstigt att man inte kan ha nån AA alls?
Det går inte ens tvinga AA via nhancer/nvidia control panel.

Allting ser så mycket fulare ut utan AA, inte för att det finns nån dator på denna planet som orkar köra spelet med AA, men ändå.
Hoppas dem lägger till så att man kan ha AA i nån kommande patch.
Så att vi kan spela spelet med AA om 30 år när alla sitter med ATI 9870X8 och intel i20

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish
Samla x antal bilar i en korsning , så ska ni se att ni lyckas

hehe det funkar också om man täpper till varje hål i korsningen och väntar på de otåliga en granat i varje håll och du har ett brinnande kross ;D

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

att GTA IV inte fungerar kanon är nog för att CPU'n får göra mycket av GPU'ns arbete... Varför måste man göra spelen till dem värdelösa skitkonsolerna först -.-.

Jaja, lyckades med att spränga 10 bilar på 10 sekunder, tog ett tag dock :P, körde varianten med 20 bilar i en hög i en korsning och massor med granater!

Permalänk

Om man kastar flera granater så är det väl ingen serie-explosion?

Permalänk
Avstängd

HOPPAS dom fixar all jävla skit på online läget också är så jävla trött på att bli dödad av jävla laggare och fuskare om det finns ska fan inte sluta med 31-1 den som kommer först i deathmatch di fittan bara kör runt i x-bil och pepprar utan att dö överhuvudtaget =#%`)?&`?#¤=)&^%)=`?"=M&() ?=IO"?WV=KPLFÅPSKDFÖKSD
SDLF^ÅSDFLP JHÄH ÄR SÅ JHÄVLA PI(ST ?À?SP=DÀ?SODP!

har även bitit sönder mina gnogar på vänsterhanden blir så jävla förbannad så jag börjar tugga på hela jävla handjäveln

Visa signatur

Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Citat:

HOPPAS dom fixar all jävla skit på online läget också är så jävla trött på att bli dödad av jävla laggare och fuskare om det finns ska fan inte sluta med 31-1 den som kommer först i deathmatch di fittan bara kör runt i x-bil och pepprar utan att dö överhuvudtaget =#%`)?&`?#¤=)&^%)=`?"=M&() ?=IO"?WV=KPLFÅPSKDFÖKSD

har även bitit sönder mina gnogar på vänsterhanden blir så jävla förbannad så jag börjar tugga på hela jävla handjäveln

Ha, ha! LOL

Microsoft suck me longtime!

Visa signatur

Saab 9-3 2.3T. 513/580. Colle Edition.
Intel Q9300 - Sapphire HD4870x2 - Corsair PC8500 4Gb - Corsair 1000W PSU - Antec Twelve Hundred - Noctua Kylning - Gigabyte GA-EP35 - Eizo 24".

Permalänk
Medlem

Assualt rifle >>>>>>>>> bil.

Permalänk
Medlem

Måste whina av mig. Fyfan vad spelkontrollerna är vidriga i det här liret. Urgh.

Visa signatur

Playstation 5 + Nintendo Switch
9800x3d - MSI B850 - 5090 Suprim - NZXT C1000 - Samsung G8 34

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DellaK
Måste whina av mig. Fyfan vad spelkontrollerna är vidriga i det här liret. Urgh.

köp en handkontroll det är ett konsol spel

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WhateverR
Tydligen har GTA 4 dragits tillbaka i Tyskland eftersom för många ex returnerades. Det kan verkligen inte vara vanligt att sådant händer. Har jag fel?

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=382678

Installationsprogrammet gillar inte tyskar och krashar. Ska fixas i patchen som skulle komma "soon" för en vecka sedan.

Permalänk

Jag kan inte ens starta GTA nu. Den där första rutan kommer upp, varefter en ruta där det står att GTA IV har slutat att fungera kommer upp... sen stängs alla rutor ned, som om inget hänt.

Någon som vet en lösning?
Ja, jag orkar faktiskt inte läsa igenom hela tråden, så det skulle vara sjysst att ge mig lösningen "bara sådär".

Visa signatur

[-Antec sonata III-] - [-Corsair 750 W-] - [-AMD Phenom II X4 940 @ 3700 MHZ-] - [-8 GB DDR2 800 MHZ-] - [-GIGABYTE GA-MA790X-DS4-] - [-Seagate Barracuda 7200.11 500 GB-] - [-Gigabyte Radeon 4850 (AC Accelero S1)-CROSSIFRE-Powercolor Radeon 4870-] - [-Acer 24" 2 ms 1920x1200-]

Permalänk

är det brara min dator ellet skall det vara så att bilden gungar som man är full och man gasar helatiden i böejan av spelt har prisec startat det

Visa signatur

CPU: Intel Core i9 11900K | GPU: EVGA RTX3080 FTW3 | Mobo: ASUS Maximus XIII HERO | RAM: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | Chassi: Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey

Permalänk
Medlem
Citat:

Dig vill inte jag möta i en mörk gränd.

silentpower

- Låter som att du har laddat ner det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av silentpower
är det brara min dator ellet skall det vara så att bilden gungar som man är full och man gasar helatiden i böejan av spelt har prisec startat det

nej alla som har laddat ner spelet olagligt har detta.

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eXtranj3rO
Dig vill inte jag möta i en mörk gränd.

silentpower

- Låter som att du har laddat ner det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MORD
nej alla som har laddat ner spelet olagligt har detta.

hur fixar man det?

Visa signatur

CPU: Intel Core i9 11900K | GPU: EVGA RTX3080 FTW3 | Mobo: ASUS Maximus XIII HERO | RAM: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | Chassi: Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey

Permalänk
Medlem
Citat:

hur fixar man det?

Leta i papperskorgar efter burkar sen köper du spelet

Visa signatur

Permalänk

dom är redan slut kan man inte fixa det på nått annat sätt som är gratis

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vi får inte hjälpa dig, de e emot reglerna att prata pirat här..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av #hallå#
Vi får inte hjälpa dig, de e emot reglerna att prata pirat här..

vadå? varför får man inte hjälpa hjälplösa stackars sälar till att samla ihop pengar för att köpa ett dryg skit spel?=#?%)?="#

Citat:

dom är redan slut kan man inte fixa det på nått annat sätt som är gratis

gå med i jehovas vittnen och gå och knacka dörr pengar du tjänar ihop lägger du i egen ficka och sidan knallar du ner till X-affär och köper skiten sen sitter du där med blödande növar -.-

Visa signatur

Emil G Petterson R.I.P

Permalänk

ok visste inte det
sry

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

läs reglerna för en jävla gångs skull som ingen värkar göra >.<

§ 7

Piratkopiering

Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner kring detta förbjudet. Den svenska och internationella lagstiftningen kring ”privatkopiering” är väldigt ospecificerad och föränderlig. Vi är inte jurister som kan se till varje enskilt fall och bestämma om det är tillåtet eller inte. Av denna orsak är dessa diskussioner förbjudna. Likväl är det tillåtet att diskutera överföring av film och musik till sin bärbara mediaspelare, förutsatt att man inte är tvungen att kringgå kopieringsskydd för att göra det.

knacka in det i kraniumet ditt TACK!

Visa signatur

Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

EV SPOILER

jag vet inte hur man skriver så det blir svart.

När man bokat möte med lawers, var hittar man dom då? Man ska ju träffa dom vid en tidpunkt men fattar inte var.

Dold text

edit: använt [spoiler]-taggen / Aqualize

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

öppna kartan och tryck på det tjocka utropstecknet...glöm inte att köpa kläderna bara

Och nu är jag så jävla färbannad igen att ajg sitter och biter på nävarna hur fan kan man förlora mot en tjej i biljard?! hon sänker ju alla bollarna på första försöket "?%)#?="#!"!"

Visa signatur

Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

Så vad tror ni om patchen......kommer den ge mer fps? Spela utan lagg?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bewwa
Så vad tror ni om patchen......kommer den ge mer fps? Spela utan lagg?

liv efter döden? finns jesus? kan grisar flyga?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

liv efter döden? går inte att bevisa.

finns jesus?
han lär vara död.

kan grisar flyga?
nej.