Permalänk
Medlem

Vackrare julgran än min?

Kan inte folk lägga upp bilder på sin julgran i en lite inoficiell jämförelse om vem som har en finare julgran än mig?

Jag tror iofs inte att många klarar att slå min.

(Ursäkta den inte längre lika stora bilden, men detaljerna måste ju komma med.)

* Onödigt stor bild ändrad till länk /mod *

* Ändrat bildstorlek. förlåt... /Z

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk

Men vars är julstjärnan????

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem

Ja du saknar julstjärnan. Jag har tyvärr ingen julgran i år.

Började den barra för tidigt eller varför skulpterade du den sådär?:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Sötast

What.... HAPPENED?

Permalänk
Medlem

ser ut som den har gått igenom en flistugg eller något sådan..

Permalänk

Min är rätt vacker med.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Min är rätt vacker med.
http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v364/3/15/6467828...

Äh, utåtstickande granar är ju inte fint!

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Min är rätt vacker med.
http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v364/3/15/6467828...

Det är så jävla smaklöst att överdriva sådär. "Kolla på mig, jag har en bling-gran, jag kan inte hejda mig." Juvelbeströdd, rysk pälsbekladd köpefru och ädelträ i Benzen också?

Billigt.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Tycker jag kör på en ganska smakfull men ändå diskret variant!
Mannen jag köpte granen av sa att detta var den exklusiva
modellen, direktimporterade av honom från Lesotho. Granen
är av julmodell vilket betyder att kulorna som hänger i granen
faktiskt är granens egna blommor. Så man behöver inte köpa
egna kulor så länge den blommar, perfekt! Pris: 999:- inklusive
kruka! Stark köprekommendation!

* Onödigt stor bild ändrad till länk /mod *
* Onödigt stor bild ändrad till mindre /Ako *

Permalänk
Medlem

Haha, jag älskar denna tråden

Permalänk

Jävligt fin gran Ako
Här kommer mitt bidrag!
http://gunvaldlarsson.mina-filer.com/DSC_0137.JPG

Nightshot
http://gunvaldlarsson.mina-filer.com/DSC_0141.JPG

edit: Ops, lite för stora bilder kanske

* Onödigt stora bilder ändrade till länkar /mod *

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Sötast

Seriös upplösning på de bilderna......

Permalänk
Musikälskare

Är de VM i att ha störst bilder? wtf

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Rolig tråd men nu får ni ger er med höguplösta bilder... Det brukar vara max 1000 pix i bredd som är tillåtet.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Entusiast

OMG HDR FTW!!1!!!!1!!one!1!!1!

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

http://pici.se/pictures/aCRKeUxbI.jpg

sådär ser den ut då :p. Kommer en strax med få klappar under (antar jag, nä ja skiter i det)

Permalänk
Medlem

Ni som postar gigantiska bilder borde inte få några julklappar.

Permalänk
Medlem

Min röst läggs på den första granen hands down.

Permalänk
Medlem

Ni som klagar på för stora bilder borde testa att uppdatera eran webbläsare. Skulle förvåna mig om FX3 inte ändrade storlek på bilderna, Chrome som jag kör med ändrar iaf till lagom storlek.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ako
http://img124.imageshack.us/img124/9359/img3516xu8.jpg
Tycker jag kör på en ganska smakfull men ändå diskret variant!
Mannen jag köpte granen av sa att detta var den exklusiva
modellen, direktimporterade av honom från Lesotho. Granen
är av julmodell vilket betyder att kulorna som hänger i granen
faktiskt är granens egna blommor. Så man behöver inte köpa
egna kulor så länge den blommar, perfekt! Pris: 999:- inklusive
kruka! Stark köprekommendation!

Dualwielda julgran. I like it!

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Hedersmedlem

Kan upplysa eas@tetris om att även FF2 skalar om bilderna men det blir fel i det stora hela ändå och vi tillåter faktiskt inte hur stora bilder som helst. Nu har jag ägnat en stund åt att få ordning på denna tråd.
Nästa som lägger upp för stor bild får en anmärkning i julklapp.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Dualwielda julgran. I like it!

Haha... efter lite googlande tror jag mig förstå vad du menar!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

And we got ourselves a winner...

Permalänk
Medlem

Är detta verkligen din gran?

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
Kan upplysa eas@tetris om att även FF2 skalar om bilderna men det blir fel i det stora hela ändå och vi tillåter faktiskt inte hur stora bilder som helst. Nu har jag ägnat en stund åt att få ordning på denna tråd.
Nästa som lägger upp för stor bild får en anmärkning i julklapp.

Menade givetvis inte att de användarna som postar stora bilder ska bryta mot reglerna, men för användarna där webbläsaren inte skalar om bilden sitter troligen på en väldigt gammal version av webbläsare. Det ser du ju själv, eftersom t.om Fx2 skalar om bilderna.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk

Kör ni bara med en gran hemma hos er? Hemma hos mig har vi en gran i mitt rum, en i brorsans och en i vardagsrummet. Ska ta bilder imorgon om jag orkar...

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Kör ni bara med en gran hemma hos er? Hemma hos mig har vi en gran i mitt rum, en i brorsans och en i vardagsrummet. Ska ta bilder imorgon om jag orkar...

Tjaa.. I mitt fall satsar jag hellre på en kvalitets gran från Lesotho än granar i kvantiteter. Dessutom, om du studerar bilden jag postade, så ser du att min gran har hedersplatsen i hemmet. Precis bredvid HTPCn och bredvid står en mindre växt, inte mindre än nästa års julgransmodell. Slå det du!
För övrigt är det ingen som tror dig såvida du inte har bildbevis!

Edit:
Kom på att eftersom det är jul och allt så kan jag faktiskt avslöja lite om nästa års modell av julgranar. Kära vänner och bekanta på sweclockers, ni är ju trots allt riktigt trevliga och tillmötesgående.

Som sagt, studera min gran i inlägget ovan så ser ni en mindre kruka med en taggig liten växt. I höstas var jag nämligen på en studieresa med fokus på julgranar i, tro't eller ej, den sydligaste ön i Tuvalu vid namn Niulakita. Här träffade jag självaste drottningen Elizabeth II samt premiärminister Apisai Ielemia som introducerade mig för denna underbara växt. Självklart har jag inside information om att detta kommer bli nästa års mest trendiga julgran. Och tro mig när jag säger trendig för den är minst sagt häpnadsväckande! Återigen så är det en modell med kul-blommor. På denna växt så, vid rätt skötsel såklart, så framkommer blommor av dess allra vackraste former och färger. Till skillnad från årets modell så kommer nästa år bli betydligt dyrare så jag föreslår att folket börjar spara sina julklappspengar redan imorgon! Jag kommer bli certifierad återförsäljare och om ni inte förstått det redan, så kommer den självklart bli betydligt större än vad min är på bilden. Ni kommer tacka mig nästa år för att jag säger detta och ni ska veta att jag dragit i många trådar för att få ett exemplar såhär tidigt! Håll utkik efter en mer utförlig recension av granen på Sweclockers förstasida! God Jul!

Permalänk
Avstängd

jag har itne haft 1 endaste julgran på 7 år slå det ni!:P och då började vi när jag var 11:P

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zotamedu

OMG HDR FTW!!1!!!!1!!one!1!!1!

Varför ser jordgloben ut som ett ägg?

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."