Har precis köpt en dator och den hackar när jag kör WOW på maxx inställninghar. Den ska väl kunna klara spel på maxx inställningar? Just därför jag köpt denna data för den ska klara av Spel på maxx inställningar.
Kanske min hårdisk som inte är bra? Se fakta nedan. Snälla hjälp.
Fakta:
-Systemet är baserat på Asus P5E3Deluxe chipset (moderkort)
- Intel Quad Q9550 2838Mhz/1333Mhz/12mb
- Teknik med 4 kärnor Hyper-Threading alltså 2,83Ghz*4. Nya tekniken med 45nm, Enhanced SpeedStep technology
- Med 2Gb (2071 MB)Internminne DDR3 Corsair!! 1333MHz med kylflänsar så att de inte överhettar.
- DVD±RW22X Dual Layer( Dvd / Cd BRÄNNARE ).
- Nätverk 1000MB integrerat.
- 7st USB anslutningar
- USB 2.0 minneskortläsare 1X ( 30 i 1 ).
- Hårddisk 320Gb (Sata II / 7200rpm/16MB).
- ATI Radeon HD 4870 1gb
Jag har uppdaterat alla nya drivrutiner til BIOS och Grafik.
OBS: När jag spelar och de börjar hacka jag hör hur Hårddisken jobbar. Den låter och låter tills de slutat hacka i spelet. Jag har precis formaterat om datorn också så allt är nytt.
Jag misstänker att hårddisken inte är bra, isåfall rekomenderar ni nån bra hårddisk? men vill hellst behålla min denna som sekundär hårddisk om ni förstår vad jag menar.
§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning).
Upprepas detta belönas du automatiskt med en varning.
* tråd låst *
Visa signatur
Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.