Permalänk
Robot

Marilyn Monroe gravering

Mitt andra försök till gravering blev en bild jag hittade på nätet av Marilyn Monroe. Behövde öva lite på ytor då min första gravering bara bestod av streck.

Besök albumet: Marilyn Monroe gravering av Hyzac

Permalänk
Medlem

Ser helt okey ut men kan du inte vrida bilden och lägga upp orginalbilden också? Blir lättare att bedöma då.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Palla ha en bimbo graverad på sitt dator !

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burn_OG
Palla ha en bimbo graverad på sitt dator !

Lägg av! bimbo?

Hon var väl en av dom vackraste kvinnorna som gick på denna jord....

Hon lär nog ha varit smartare än dej i alla fall..

Ser bra ut mannen...

Permalänk
Medlem

de inverterade färgerna förstörde hela bilden, illa.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joeghurt

Håller med, själva graveringen ser ju välgjord ut, men inverteringen sabbar allt.

Visa signatur

MSI B850 Gaming Plus WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Be Quiet Dark Rock Pro 5 | PNY GeForce RTX 5070 Ti OC | Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Samsung 980 PRO 2TB | Corsair RM750x Shift 750W | Fractal Design Define 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av segate
Lägg av! bimbo?

Hon var väl en av dom vackraste kvinnorna som gick på denna jord....

Hon lär nog ha varit smartare än dej i alla fall..

Ser bra ut mannen...

Don't get it twisted, but she is ugly

Visa signatur

Grafikkort: GeForce RTX 2080 Ti || Processor: Intel® Core™ i9-9900K@5Ghz || Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joeghurt

Håller med.. Men den var väldigt välgjord om man bortser från det, du verkar vara stadig på hand i alla fall

Bättre lycka nästa gång

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk

altså det var ett fint motiv och det var snyggt gjort men det var synd att det inverterade blev så ful men 8 poäng

Visa signatur

Amd phenom II x4 , 9600 gso , Nad 2x 90 W med ett par 12" frontare :D

Permalänk

Lite småslipning kvar.
Dock tycker jag att det hade varit snyggare att gravera enligt bilden och inte de mörka ytorna som du gjort. känns lite som att det inte finns något djup på bilden

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag håller med er. Resultatet blev inte riktigt så bra som jag hoppades på. Men men, det är ett gammalt chassi som jag bara övade på innan jag ger mig på mitt riktiga chassi, Antec Sonata III, så det var ju tur att man ändå övade lite innan. Lite nervös dock för Sonata III:s blanka pianolack men vi får väl se. Blir dock inte Marilyn på den utan nåt annat. Svårt att hitta bra bildunderlag bara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hyzac
Lite nervös dock för Sonata III:s blanka pianolack men vi får väl se.

Ifall det är lackat på insidan av chassi sidan kan du ju testa lite där innan du kör på utsidan. Testa motivet lite osv. Deviantart.com brukar ha nice bilder att gravera.

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

Det finns forum för datorer och forum för bilder, art och liknande. Sweclockers = datorer. Plix sluta spama graveringar.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Ser ut som Linda Rosing med "Devil eyes"

Men annars ett tappert försök

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tysonayt
Det finns forum för datorer och forum för bilder, art och liknande. Sweclockers = datorer. Plix sluta spama graveringar.

Dock graverar han ju på en dator, och jag kan lova att det finns flera som gillar graveringar än de som stör sig på det här på Sweclockers.

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB