Har en liten julklapp till er alla!

Permalänk
Avstängd

har du fått en ny nyckel nu?

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

Nepp, inte än :/ men hoppas jag får en senare idag eller imorrn.

Permalänk
Medlem

Du har i alla fall fått svar från dom angående din order. Dom har ännu inte uttalat sig om mitt Starcraft-ärende. Fast jag skickade ju med ordernumret direkt så det tar kanske sin lilla tid att utreda.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Fick svar nu, och fick en ny kod.... vilken fungerade utmärkt

Så drar hem TF2 för tillfället.

Permalänk
Medlem

Synd att man inte har kort då Detta är ju ett sjukt pris

Blir väl att byta torrent invites emot dessa 9 hela euros antar jag

Visa signatur

E8600 > 2500k > 7700k > 12700k
2xHD4850>960ti>1070>1080ti>4070 Super

Permalänk
Medlem

Men jag anser fortfarande att sidan/företaget är skumt som fan. så ta den med en nypa salt...

Permalänk
Medlem

Jag har köpt l4d, har inte fått någon key skickad. Surt måste jag säga.

Skickade iväg ett mail till dom någon minut efter och de fixade det. Dock känns dom rätt oseriösa då killen svarade att han inte visste varför jag inte hade fått någon key, men nu skickade han en iaf.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Läste någonstans att nycklarna förmodligen var köpta utanför g2plays region, därför dom är så billiga. Funkar det så funkar det fast jag hade inte vågat köpa därifrån.

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Köpte Starcraft för 3 dagar sen , fick nyckeln idag. Och ja det funkar

Permalänk
Medlem

Ingen som har handlat med t.ex Visa ungdom eller dylikt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag beställde nyss Starcraft med mitt "vanliga" VISA, ska bli intressant och se om det kommer.
VISA ungdom går det väl inte ens att beställa från internet med? (har aldrig haft det)
EDIT: Fick det på mailen nu, funkar fint, snabba ryck.

Tack för tipset!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Jag beställde nyss Starcraft med mitt "vanliga" VISA, ska bli intressant och se om det kommer.
VISA ungdom går det väl inte ens att beställa från internet med? (har aldrig haft det)
EDIT: Fick det på mailen nu, funkar fint, snabba ryck.

Tack för tipset!

Borde väl finnas något ungdomskort som fungerar. Är 18 om 11 månader, 11 LÅNGA månader :'(

edit: riktigt skoj att fler vill lira SC!

Skaffa konton på www.iccup.net om ni vill spela emot jämnlika (skill-wise)

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

amen vad surt dom har tagit bort massa spel nu >.< när jag änteligen byggt upp med mod för att våga prova

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haker
Ingen som har handlat med t.ex Visa ungdom eller dylikt?

Visa ungdom funkar inte att handla på nätet.

Tror inte det finns något ungdomskort som funkar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nOOb91
amen vad surt dom har tagit bort massa spel nu >.< när jag änteligen byggt upp med mod för att våga prova

vilka spel menar du då? jag ser inga som fattas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Borde väl finnas något ungdomskort som fungerar. Är 18 om 11 månader, 11 LÅNGA månader :'(

edit: riktigt skoj att fler vill lira SC!

Skaffa konton på www.iccup.net om ni vill spela emot jämnlika (skill-wise)

Här: http://www.swedbank.se/sst/inf/kort-och-betalningar/0,,224728... "Bankkort visa ung", Går att handla på nätet med. Hade ett sånt innan visa kortet jag har nu. Om inte så är det ju bara att dra ner E-kort, för det vet jag funkar.

MVH

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk

köpte just l4d och orange box, nycklarna fungerade

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem

så, efter ännu ett mail fick jag svar direkt med en CD-key till Starcraft. härligt härligt :D.

Lite offtopic: Kan man ändra upplösningen i spelet?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naruto
Här: http://www.swedbank.se/sst/inf/kort-och-betalningar/0,,224728... "Bankkort visa ung", Går att handla på nätet med. Hade ett sånt innan visa kortet jag har nu. Om inte så är det ju bara att dra ner E-kort, för det vet jag funkar.

MVH

Du vet inte hur lång tid det tar för banken att fixa en sådant kort? Går hellre dig än att skicka en ansökan.

Chobi: Nej tyvärr :'(

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
NEEEJ! köp inte från detta, köpte precis Orange Box och gissa vad för svar jag fick från Steam efter att ha skrivit in den produkt kod som jag fick....

"Produktkoden du skrev är redan aktiverad på ett befintligt Steam-konto och är därför ogiltlig. Aktiveringen av The Orange Box Retail har inte slutförts."

Så dår har man slängt 8 Euro i sjön!

samma sak hände min kompis som köpte left4dead, den produktnyckeln var också aktiverad redan, MEN han köpte sitt boxat från affär, fick kontakta steam support. Testa att kontakta dem, det värsta som kan hända är ju att de inte vill hjälpa dig, sidan kanske är ok och då kan det ju vara intressant för oss andra att veta detta.

sorry, såg att du redan var igång och rykte i frågan, fastnade vid första sidan när jag lade min post

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cloned
samma sak hände min kompis som köpte left4dead, den produktnyckeln var också aktiverad redan, MEN han köpte sitt boxat från affär, fick kontakta steam support. Testa att kontakta dem, det värsta som kan hända är ju att de inte vill hjälpa dig, sidan kanske är ok och då kan det ju vara intressant för oss andra att veta detta.
sorry, såg att du redan var igång och rykte i frågan, fastnade vid första sidan när jag lade min post

Fick det utrett genom mail kontakt till webbsidan så det löste sig tillslut

Permalänk
Medlem
Citat:

Du vet inte hur lång tid det tar för banken att fixa en sådant kort? Går hellre dig än att skicka en ansökan.

Chobi: Nej tyvärr :'(

Går ganska snabbt. Fick det nya på typ en vecka. Så bör inte ta allt för lång tid.

MVH

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk

Beställde Orange Box tidigare idag, och efter 3 timmars väntan skickade jag ett mail och frågade hur lång tid det brukar ta innan man får sin nyckel, och vips så dök det upp ett mail med nyckeln.

Inga problem med aktiveringen, väntar på att tf2 ska ladda klart nu.

Permalänk
Sötast
Citat:

Men jag anser fortfarande att sidan/företaget är skumt som fan. så ta den med en nypa salt...

Inget direkt skumt med det, har själv varit involverad i liknande tidigare och det är just som det skrivets här i tråden.

En kontakt i t.ex thailand köper x antal kopior av spel y som är z % billigare än i europa, han slänger alla skivor lådor osv men överför nycklarna till säljaren.

Säljaren säljer sedan nycklarna i europa för ett svinbilligt pris, vilket tack vare det låga priset i inköpslandet ger en bra vinst!

Permalänk
Medlem
Citat:

Fick det utrett genom mail kontakt till webbsidan så det löste sig tillslut

fint, tur att det löste sig!

Permalänk
Medlem

Beställde runt 17 tiden idag med paypal.
Har fått Kvitto från paypal och haft mailkontakt med g2play.
Det jag skulle vilja fråga är vem som står som mottagare av betalningen för er ?
På paypal står det moonqshop@gmail.com name Viktor Wanli.
Stämmer detta överens med det ni har ?
Jag betalade som jag brukar göra, trycker på checkout så kom jag till paypal, Loggade in och betalade, så borde stämma tycker jag.
Men g2play påstar att dom inte fått någon betalning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naruto

MVH

Blir nog till att dra ner E-kort då så man kan köpa lite spel. Jag har Visa Ungdom och det funkar inte att handla från någon butik på nätet för mig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lierox
Det jag skulle vilja fråga är vem som står som mottagare av betalningen för er ?
Jag betalade som jag brukar göra, trycker på checkout så kom jag till paypal, Loggade in och betalade, så borde stämma tycker jag.

moonqshop@gmail.com stog som mottagare för mig med, efter jag hade lagt ordern fick jag orderbekräftlse och var tvungen att konfirmera min e-mail genom en länk i mailet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lierox

Var likadant för mig när jag beställde mitt första spel därifrån. Kom ingen CD-key i mailen och om man sökte på sin order på deras hemsida stod den ej betald. Då tog jag screenshot på mailet, ordergrejen på deras sida samt paypal överföringen. Skrev också att om jag inte fick spelet skulle jag va tvungen att anmäla honom för "fraud". vipps sa det så kom nyckeln runt 5 minuter efter skickade mailet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köpte orange box idag, fick koden nån sekund efter betalningen. Koden funka direkt i steam och håller på o laddar ner hl2 nu. Aldrig spelat igenom HL2 eller dess expansions, så tänkte passa på nu

o tack för tipset

när ska man spela Lost coast ? efter HL2, eller ep1/ep2.

Visa signatur

Asus Maximus x38, Q6600@3200mhz(1.3v),HD4870x2, 4gb OCZ reaper PC6400, Antec P182+Corsair HX620, velociraptor 150gb