Permalänk
Medlem

Billigaste lösningen

Hej! Vad tror ni är den billigaste lösningen under dessa förutsättningar:
Vill ha en källa att lyssna på ljudbok från när gått och lagt mig. Somnar alltid till ljudboken och det fungerar därför dåligt att använda mobilen. Batteriet drar ur. Ljudböckerna ligger ej på skivor utan är datafiler. Jag behöver alltså en anläggning eller något i den stilen med strömförsörjning och på vilken det ska vara enkelt att lägga in ljudböckerna. Tips?

Permalänk
Medlem

köp en mp3 spelare för nån hundring?

sen ha den i laddaren hela tiden

Visa signatur

2x HP ProLiant DL380 G5, Xeon E5430, 44GB Ram, VMware ESX 3.5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Opcon
köp en mp3 spelare för nån hundring?

sen ha den i laddaren hela tiden

I laddaren? Brukar de inte laddas via USB? Eller finns det adaptrar som man kan plugga in i väggen?

Permalänk
Hedersmedlem

De brukar ha egna laddare.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk

en klasisk cd splare och så sätter du en timer i väggutaget så den stänger av sig vid en viss tid

Visa signatur

CPU: Intel Core i9 11900K | GPU: EVGA RTX3080 FTW3 | Mobo: ASUS Maximus XIII HERO | RAM: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | Chassi: Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av silentpower
en klasisk cd splare och så sätter du en timer i väggutaget så den stänger av sig vid en viss tid

Okej, men jag hade inte tänkt bränna ut ljudböckerna på skivor...

Permalänk

Bara att köpa ett vägguttag med USB för någon 50-lapp. Sen kan du ha den i laddaren hela tiden.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Avstängd

Sätt mobiltelefonen på laddning hela tiden...

Permalänk
Medlem

dagens i-lands problem

Visa signatur

2x HP ProLiant DL380 G5, Xeon E5430, 44GB Ram, VMware ESX 3.5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Opcon
dagens i-lands problem

kommer bli morgondagens u-lands problem

Permalänk
Medlem

köp en mp3spelare med aaa-batteri?

köp 4 laddbara AAA-batterier och ladda 2 och 2?

Permalänk
Medlem

gå till närmsta SIBA/Onoff/elgiganten/Mediamarkt eller dylikt och hitta en radio/cd/stereo eller dylikt med inbyggd mp3 spelare...

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

varför inte ha laddaren i mobilen? haha.

Visa signatur

i7.