Permalänk
Medlem

Trådar

kan man radera en hel "tråd" om man själv har skapat den?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Nej, det är inte möjligt. Anledningen till det är att man då skulle radera flera andra användares inlägg också, och det kan ofta vara alldeles för drastiskt. Det går bra att anmäla det första inlägget i tråden om man vill att den ska raderas. Vi gör då en egen bedömning för att avgöra om tråden bör vara kvar eller ej.

Jag hoppas att du är nöjd med mitt svar och önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle man inte kunna göra ett undantag om ingen annan har skrivit inlägg i tråden? Ofta upptäcker man väl rätt fort att man har råkat skriva i fel forumdel?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Skulle man inte kunna göra ett undantag om ingen annan har skrivit inlägg i tråden? Ofta upptäcker man väl rätt fort att man har råkat skriva i fel forumdel?

I så fall föredrar vi att man anmäler sitt eget inlägg och ber att få tråden flyttad.

Permalänk

Det går eller iaf har det gått att lura forumet att ta bort inlägg/trådar men då måste det varit inga eller få användare som har sett inlägget och jag tror det har med något som serven gör typ tar backup eller nått var 5min faller man inom den gränsen så har det gått att ta bort inlägg även fast andra skrivit både före och efter en i trådar. men det är sällsynt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Det går eller iaf har det gått att lura forumet att ta bort inlägg/trådar men då måste det varit inga eller få användare som har sett inlägget och jag tror det har med något som serven gör typ tar backup eller nått var 5min faller man inom den gränsen så har det gått att ta bort inlägg även fast andra skrivit både före och efter en i trådar. men det är sällsynt.

Man kan ta bort sina egna inlägg som inte är det första inlägget i en tråd. Menar du alltså att det i vissa situationer även är möjligt att ta bort sin egen tråd? Det måste i så fall vara en funktion som jag har glömt bort att finns, alternativt en bugg.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

Ungefär som när det inte står "senast redigerad av..." när man är snabb kanske?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Ungefär som när det inte står "senast redigerad av..." när man är snabb kanske?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Man kan ta bort sina egna inlägg som inte är det första inlägget i en tråd. Menar du alltså att det i vissa situationer även är möjligt att ta bort sin egen tråd? Det måste i så fall vara en funktion som jag har glömt bort att finns, alternativt en bugg.

Det är buggar av systemet.

Visa signatur

I am Extrazz.