Permalänk
Medlem

Wow Trial account

Hej har tänk o börja med wow igen,

Nu är det så här att en vän ska recuita mig på ett 10 dagars account, jag har redan laddat ner Wow, TBC , wotlk från wow europes hemsida måste jag då köpa ORGINAL Wow med en cd key som bara jag ska använda för att det ska göra det till ett " Riktigt " account eller kan man bara köpa playtime till trial account så det blir som ett riktigt account?

Så här står det när jag har loggat in på Wow europe

This is a trial account and no subscription can currently be added. Please upgrade your account to a full account before adding subscription details.

Retail Authentication Key:

Permalänk
Avstängd

Förlåt för svaret, men vad tror du igentligen ? står att du inte kan adda playtime och behöver uppgradera till ett full account.
Så ja du måste fixa en cd key.

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Medlem

En kompis till mig hade bara fyllt på med playtime och det gick men det var ett tag sen

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f0kke
En kompis till mig hade bara fyllt på med playtime och det gick men det var ett tag sen

tror jag hur mkt jag vill på!
Ne men kanske bara en bugg just då ? eller så lurade han dig bara

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f0kke

Så är det bara för spel som eve online

Så nej, du måste köpa wow, TBC och WOTLK. Hur jävla retarded som helst av blizzard att ta pengar för expansioner när det är ett mmorpg då man redan betalar i månaden för kontinuerlig utveckling av spelet.

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk

Köp spelet... knappa in serienumret... köp speltid... spela.

Men för guds skull ladda inte på speltid nu i sommar! =D

Nu ska man inte sitta inne o spela WoW.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lejo
Hur jävla retarded som helst av blizzard att ta pengar för expansioner när det är ett mmorpg då man redan betalar i månaden för kontinuerlig utveckling av spelet.

12 miljoner wow spelare håller nog inte med. Blizzard har tjänat astronomiska summor pengar bara på försäljningen så det är nog inte så efterblivet som du tror.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Sötast

Jo, det är efterblivet av just den anledningen.

Blizzard sitter på världens största MMO och drar in mer pengar än..... de flesta företagen i världen troligtvis.

Men fastän de gör det så måste man betala 200spänn för att flytta en jävla gubbe till en annan server, något som i sig är gratis.

Eller x kr för en expansionpack.....

När de redan tjänar mer pengar än vad de kan göra slut på fram tills år 2100..... så "efterblivet" är ett ord, "grymt jävla snålt" är ett annat ord.

Vissa företag släpper fan deras spel gratis när de tjänat in en viss kvot.

Blizzard fortsätter ta mer betalt än de flesta företag, och ändå så har de världens största MMO kundbas.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Jo, det är efterblivet av just den anledningen.

Blizzard sitter på världens största MMO och drar in mer pengar än..... de flesta företagen i världen troligtvis.

Men fastän de gör det så måste man betala 200spänn för att flytta en jävla gubbe till en annan server, något som i sig är gratis.

Eller x kr för en expansionpack.....

När de redan tjänar mer pengar än vad de kan göra slut på fram tills år 2100..... så "efterblivet" är ett ord, "grymt jävla snålt" är ett annat ord.

Vissa företag släpper fan deras spel gratis när de tjänat in en viss kvot.

Blizzard fortsätter ta mer betalt än de flesta företag, och ändå så har de världens största MMO kundbas.

Betala eller låt bli. Svårare än så är det inte.

Ifall jag var en del av ledningen på Blizzard så skulle jag då fasen inte förespråka välgörenhet.

Som jag sagt så många gånger förut: FOLKET HAR MAKTEN, DET ÄR DE SOM BESTÄMMER.

Permalänk
Medlem

Haha vilken diskussion det har blivit, Okej då vet jag

"Köp spelet... knappa in serienumret... köp speltid... spela.

Men för guds skull ladda inte på speltid nu i sommar! =D

Nu ska man inte sitta inne o spela WoW."

Edit; Bara lite? när sverige har sina Kända sommardagar;)

Permalänk
Avstängd

kan man få ställa denna fråga? idag skulle jag fylla på mitt konto med speltid , jag använde mig av mitt kontokort där jag valde att fylla på med 30 dagar det gick bra. Men när jag väl kollar så ser jag att det kommer att löpa på ,va gjorde jag för fel igentligen , det ändå jag ville va att fylla på med en månad inte resten av livet princip. Hur gör jag för att plockar bort den löpande tiden måste man ringa in eller kan man välja i någon form av inställning. att jag inte vill prenuminera o binda upp mig på spelet utan vill spela en månad i taget.

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Om du betalt det du vill så säger kör du bara en Cancel på prenumationen. Så gäller det tills dagarna tar slut.
Annars så dras det med jämna mellanrum den dagen det står på kontosidan.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr_Spackel
Om du betalt det du vill så säger kör du bara en Cancel på prenumationen. Så gäller det tills dagarna tar slut.
Annars så dras det med jämna mellanrum den dagen det står på kontosidan.

min engelska suger men när jag går in så finns detta " Cancel recurring subscription plan " klickar jag där så frågar dom mig varför jag vill avsluta kontot :S skit skumt. Sluta med att jag ringde banken o bestälde ett nytt kort o stängde av det kort jag registrerat in

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
min engelska suger men när jag går in så finns detta " Cancel recurring subscription plan " klickar jag där så frågar dom mig varför jag vill avsluta kontot :S skit skumt. Sluta med att jag ringde banken o bestälde ett nytt kort o stängde av det kort jag registrerat in

Kostar inte det pengar att göra det? :S

Så svårt är det inte att INTE betala för resten av livet

Permalänk
Avstängd
Citat:

Kostar inte det pengar att göra det? :S

Så svårt är det inte att INTE betala för resten av livet

om du inte fattar det, Så är det inte deras ensak om jag ska fortsätta betala. Utan det är mitt beslut om jag vill

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
om du inte fattar det, Så är det inte deras ensak om jag ska fortsätta betala. Utan det är mitt beslut om jag vill

om du inte fattar det, så frågade jag om det inte kostar pengar att klippa ett kort, istället för att trycka på en knapp som stoppar betalningarna o_O

Men visst, behåll du din lilla attityd och klipp ett kort i månaden, din bank kommer att älska dig

Permalänk
Avstängd
Citat:

om du inte fattar det, så frågade jag om det inte kostar pengar att klippa ett kort, istället för att trycka på en knapp som stoppar betalningarna o_O

Men visst, behåll du din lilla attityd och klipp ett kort i månaden, din bank kommer att älska dig

ursäkta för det första ,så anser jag att jag har lärt mig en lärpenning att inte använda kort över nätet o specielt wow, för det andra Nej det kostar inget enligt banken det ingår i min kort avgift som jag betalar en gång per år , och min attetyd va mitt svar på ditt inlägg " Så svårt är det inte att INTE betala för resten av livet "

Visa signatur

Permalänk
Geeks
SweClockers

Dubbelpost.

*tråd låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)