Radeon HD 5870 och HD 5850 får priser

Permalänk
Medlem

Ja bara olika klisterlappar på korten än så länge, köp det billigaste eller det som finns i lager.

Permalänk

Komplett skickade mit XFX igår, härligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BingoBenny
Jag förstår inte riktigt.. Vad skiljer dessa kort åt: ...
Enbart utseende?

Jag tror det finns lite skillnader i garantivillkoren och eventuell medföljande programvara också, men tekniskt finns ingen skillnad.

/Olle

Permalänk
Medlem

Har ASUS verkligen stöd för OpenGL som resten av korten verkar ha ? På vissa sidor står det att de har det och på andra har den informationen helt enkelt utelämnats, kan någon bekräfta vad som stämmer, har svårt att tro att det skulle skilja sig mellan tillverkarna men vad vet jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kruss
Har ASUS verkligen stöd för OpenGL som resten av korten verkar ha ? På vissa sidor står det att de har det och på andra har den informationen helt enkelt utelämnats, kan någon bekräfta vad som stämmer, har svårt att tro att det skulle skilja sig mellan tillverkarna men vad vet jag.

OpenGL-stödet finns i drivrutinen och bör absolut finnas även i Asus drivrutin, om inte, är det bara att installera den vanliga Catalyst från ATI som garanterat har fullt OpenGL-stöd.

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the squonk
OpenGL-stödet finns i drivrutinen och bör absolut finnas även i Asus drivrutin, om inte, är det bara att installera den vanliga Catalyst från ATI som garanterat har fullt OpenGL-stöd.

Okej då vet jag, tack så mycket för ett bra svar!