Permalänk
Medlem

Byta ordning på skärm

Av någon anledning så har nu efter flytten tvn blivit skärm ett medans datorns är två. Det gör att varje gång jag sätter på tv-out så flyger alla fönster över till tvn och eftersom jag inte ser den här ifrån så är det ett konststycke att få tillbaka sakerna.
Någon som kan säga hur jag bestämmer vilken skärm som ska vara ett och två? Har Nvidia om det spelar någon roll.

Permalänk

Tar egenskaper på skrivbordet och sen inställningar, markerar vilken skärm som ska vara förstaskärm och klickar i "gör denna till primär bildskärm" eller nåt sånt och sen ska det vara kirrat.

Mvh
Martin

Visa signatur

WS: Asus Commando, E8400 @ 3.8ghz, 4gb ocz reaper pc 8500, 3x750 samsung spinpoint, Ocz vertex ssd, antec p182, radeon 4870. 2x samsung syncmaster 245B. Xfi fatal1ty.

HTPC: Asus barebone av nåt slag, E6550, 4gb corsair xms2, nvidia 8500gt, 80gb samsung spinpoint. Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Skärm nummer två är redan primär skärm. Så när jag delar så stannar startmenyn här vid datorn. Däremot är tvn skärm ett även om den inte är primär så därför flyttas alla fönster dit.