Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pauemi
3:e i USA, 6:e i Europa.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Enligt datumen i svenska butiker samt reklamen de kör här så är det 5:e som gäller i Sverige iaf.

Men ja, 3:e i USA.

Hmm... störande att man kan pre-loada på steam redan nu då Inte för att jag lyckas, för jag verkar inte vara ensam om att vilja göra det

Permalänk
Medlem

Kan inte hålla mig, installerar just nu Förbannat vägjort verkar det som iaf.

Kan man preloada? Dom sa för någon vecka sen att dom inte skulle tillåta pre-loading på annat än EAs egna digitala portal. Nice!

6e i Europa, men game mfl släpper det den 5e iaf.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TzunSu
Kan inte hålla mig, installerar just nu Förbannat vägjort verkar det som iaf.

Kan man preloada? Dom sa för någon vecka sen att dom inte skulle tillåta pre-loading på annat än EAs egna digitala portal. Nice!

6e i Europa, men game mfl släpper det den 5e iaf.

?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
?

Wärsch, skamligt att piratkopiera ett spel från bioware.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

5te i Sverige. Allt annat kommer göra mig galen.

Permalänk

Det kommer den sjätte i sverige som jag har fattat det. Har iaf köpt spelet via Steam nu. Länge sedan jag köpte ett spel och det kostade över 500kr så jag hoppas att det blir bra.

Permalänk
Medlem

Jag saknar en "Vad fan är Dragon Age?"-länk, men jag får väl grotta vidare.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Står den 5:e på alla retailer sidor. Dock 6:e på steam...

Permalänk
Medlem

Leedow, du måste väl ha sett första sidan ändå? förklarar ganska bra vad det är för spel tycker jag

Permalänk
Medlem

Har provat både Xbox och PC-versionen av spelet nu, och ojojoj vilken skillnad! Har du möjlighet så köp PC-versionen, det känns som ett helt annat spel! På 360n känns det fult, stelt och svårt att navigera i det styltiga gränsnittet. På PCn känns det som ett äkta RPG, du kan zooma ut (liknande Baldurs gate-vy) och allt går smidigare med musen som hjälpmedel. Hyffsat mycket snyggare är det också och en miljon snabbare laddningstider (kör SSD). Vilket iofs kan vara synd för ibland står det användbara tips på laddningssidan men den hinner man knappt se.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

gah! det där var ju enbart dumt... pre-loadade spelet på steam... men det är ju total ångest att veta att det finns där men inte få spela det! går det inte att starta det på nåt vis?

Permalänk
Medlem

var är det bäst/billigaste att pre-köpa digitalt? Steam som gäller eller finns det bättre alternativ?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Är grafiken så dålig som det ser ut på trailern för Mage och Noble warrior ?

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Medlem

Vet inte vilka filmer du syftar på men grafiken är lite halvkass ja. Ser dock riktigt dåligt ut på 360n men ok på PC.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lagt till lite recensioner i förstaposten.

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Medlem

Fan vilken shysst lya Anarkizt....jäkla avis
EDIT : Lite kabelkanaler och en ny spot så är den perfekt

Hade du byggt tegelväggen själv?

Permalänk

Tyckte detta var ett riktigt bajsspel Men om man inte gillar själva spelgenren kanske man inte ska dömma? Men inget för mig iaf

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Enemies level up alongside you <------ VAARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????

"a mere Captain of the Guard towards the end turns out to be several magnitudes of order more powerful than the first giant Ogre fought at the beginning"

Iofs så tränar väl de också, precis som man själv förväntas göra, så det är väl kanske inte så knäppt.. men ändå.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntiSmidig
Tyckte detta var ett riktigt bajsspel Men om man inte gillar själva spelgenren kanske man inte ska dömma? Men inget för mig iaf

Gillar man inte NWN så gillar man antagligen inte detta.. bajsspel? Har du tankat det eller något?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Gillar man inte NWN så gillar man antagligen inte detta.. bajsspel? Har du tankat det eller något?

Nej jag åkte till landet där det är släppt bara för att pröva det.

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej jag åkte till landet där det är släppt bara för att pröva det.

Då tycker jag att du ska åka tillbaka dit och låta oss som uppskattar riktiga spel njuta

Man tankar inte det här spelet

Permalänk
Medlem

Bioware är på min mest-hatade-utvecklare lista.

Efter en förhandstitt på spelet kan jag lugnt säga att det är värdelöst tråkigt.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Då tycker jag att du ska åka tillbaka dit och låta oss som uppskattar riktiga spel njuta

Man tankar inte det här spelet

Definiera gärna "riktiga spel" tack.
Detta ser ut som världens ballaste spel i alla trailers och sen blev en riktig besvikelse i mina ögon. Onlineläget kan jag inte säga något om men till och med Oblivion har ju bättre story än detta!

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jappse
Bioware är på min mest-hatade-utvecklare lista.

Efter en förhandstitt på spelet kan jag lugnt säga att det är värdelöst tråkigt.

Tack som f*n för medhåll! Riktigt tråkigt spel detta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Tack som f*n för medhåll! Riktigt tråkigt spel detta.

Inga problem AntiSmidig.

Till alla er lovers där ute, kolla lite noggrannare

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Tack Pilzner, det var snällt sagt!

Håller med dovienya att det är kasst det där, å andra sidan tycker jag inte man spelar dessa spel för stridernas skull utan mer för historien bakom, men visst är det lite trist när de gör så. Man saknar den gamla hederliga Might & Magic 3-4, när man kom in i vinterområdet så dog man för att fienderna var för svåra. Eller varför inte som i World of Warcraft som ett mer nutida exempel. Men det blir svårt att göra spelet "dynamiskt" då, man skulle inte kunna ta uppdragen i den ordningen man ville osv. Men detta är ju ändå en falsk frihet, jag som spelare kan ibland tycka att all denna valfrihet blir för mycket. Ibland vill man ha en utstakad väg á la Final Fantasy.

Efter att ha spelat alldeles för många timmar WoW kan man heller inte låta bli att jämföra allt med det, att spela single player RPG känns då hyffsat meningslöst. Jag som inte trodde det kunde bli mer meningslöst än WoW...

Visa signatur
Permalänk

Underbart spel, har inte varit så här förtjust i något spel på väldigt länge efter ett par timmars spelande. Många sena kvällar att vänta framöver....

Visa signatur

i7 2600K @ 5Ghz^50*100][Cooler Master HAF 932][Asus P8P67 Deluxe Rev B3][Thermalright 120 UE][4*4096GB Corsair Vengance 8-8-8-24][2*120GB Intel 510 SSD Raid0][Radeon HD6870 1000/1200Mhz]

Permalänk
Medlem

Det är som att köra borderlands singelplayer...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Smaken e som baken

Lär er respektera varandras åsikter istället