Permalänk
Medlem

bf2 kickad hjälp?!!

tjeenare alla nördar hoppas någon kan något om bf2 och punkbuster. ;P

jag blir konstant kickad från alla servrar och det står:

Punkbuster kicked player ´mitt namn på bf2´ (for 0 minutes)
... RESTRICTION: Communication Failure:
PnkBstrB.exe heartbeates stopped

alla forum som jag har kollat i så står det att det är nån brandväg som blockerar punkbusters trafik genom att stänga av processen, men jag har stängt av varenda brandvägg i hela huset och blir ändå kickad

snälla kan någon nörd där ute hjälpa mig?!!

Permalänk
Avstängd

www.evenbalance.com tror jag, tanka ned och uppdatera ditt PB..

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

No offence, men det låter jävligt korkat att stänga ner varenda brandvägg i huset.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Som sagt, tanka ner punkbuster och uppdatera

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
No offence, men det låter jävligt korkat att stänga ner varenda brandvägg i huset.

jag vet men var tvungen att se om det var det problemet som alla sa XD

Permalänk
Medlem

PB är det största skämtet någonsin enligt min mening, har aldrig varit med om ett sådant strul någonsin, kommer inte ta i någon speltitel som använder sig av det med tång ens.

Men som dom andra har sagt uppdatera kör du med W7 kan du än så länge glömma det, Skönt att MW2 kommer som VAC istället, men då failade dom stort med spelet i stället

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Finns en liten programsnutt som avinstallerar PB, men man måste alltid starta om datorn efteråt.

Brukar vara tvungen att använda den då och då.

När man sen startar BF2 så installerar den senaste versionen automatiskt.

Permalänk
Medlem

det funkar nu!

TACK!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
www.evenbalance.com tror jag, tanka ned och uppdatera ditt PB..

men där avinstallerar man ju bara pb???

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst* - Se §3.3 i våra regler: http://www.sweclockers.com/forum/regler.php?s=#3

Visa signatur