Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem

Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Som sagt; blir det nå julklappar från Dustin i år? Någon som vet?

MVH Fixoon

Dustins julklappsutdelning.
http://www.dustinhome.se/Specials/ChristmasGift2009.aspx?intc...

Logga in och uppdatera sidan tills en blomma visar sig till höger om paketet och klicka på den så snabbt som möjligt för att ha en chans att få en julklapp.

Utlottningen sker en gång i timman men inte samma tid varje gång så man måste vara aktiv hela tiden och uppdatera sidan!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Som en del i ett experiment ombedes potentiella forumtroll att inte använda den här tråden (eller det här forumet) för att skryta om sitt eventuella fuskande. Gör alltså INTE det.

Citat:

Inlägg redigerad av MaLo: La till en länk och bild med information om hur man gör för att få en julklapp

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Nej de hoppar det i år.

De fortsätter nog med sin succe även i år skullle jag tro men säg det inte till nån.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Nej de hoppar det i år.

De fortsätter nog med sin succe även i år skullle jag tro men säg det inte till nån.

*viskar* Okej! Det var ju många som fuskade förra året. Man får väll hoppas på ett bättre system för utdelning av julklappar i år då!

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Visst var det så förra året natten mot julafton? eller minns jag fel? Jag fick då ingen present iaf

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Det var inte lyckat direkt förra året.. hela sidan var ju tvärdöd.. fattar inte hur folk lyckades.. sen kom massor med typer som aldrig satt sin fot på hemsidan bara för dom delade ut nåt gratis och vi som handlar där kunde fan inte ens gå in där då..

Permalänk
Medlem

Lika smart varje år att tipsa andra om det här...

Permalänk
Medlem

Deras julklappsutdelning är fullständigt värdelös, lotta ut julklapparna bland dom som har köpt för mer än ett visst belopp senaste året istället.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk

Vi borde stänga ner hela sweclockers så att så få som möjligt ser den här tråden...

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem

tycker man borde sätta in sitt person nummer så man kan bocka av så är det mkt mindre risk att folk får fler än 1 present. Inte idiotsäkert men mkt bättre än förr..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Visst var det så förra året natten mot julafton? eller minns jag fel? Jag fick då ingen present iaf

Förra året var det så att en gång varje timme var det så att om man uppdaterade vid rätt tillfälle kom det upp en blomma som man fick en julklapp i kundkorgen om man tryckte på blomman.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Ja, och den där blomman fick man väl se i 1 sekund typ och när man klickade på den så blev det något serverfel eller så var man för långsam...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Förra året var det så att en gång varje timme var det så att om man uppdaterade vid rätt tillfälle kom det upp en blomma som man fick en julklapp i kundkorgen om man tryckte på blomman.

Haha okej.. kul att sitta bänkad framför Dustin hela julafton? o_O

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Haha okej.. kul att sitta bänkad framför Dustin hela julafton? o_O

Nä, därför satte många på autoupdater och autoklicker så fick man en present Det fanns en annan fuskväg också som jag inte gav mig in på!

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av junkan
Lika smart varje år att tipsa andra om det här...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LightBlizz
+1

Giriga som få!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Giriga som få!

Det kvittar väl, hur fick du reda på det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SneeX
Det kvittar väl, hur fick du reda på det?

Det kommer jag ihåg lika lite som jag skiter i vilket. Om jag ska leva mitt liv efter tiggeri och att skrapa ihop gratissaker så kommer jag inte komma långt.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Avstängd

Hoppas jag inte.
Så många här på Sweclockers är så äckligt giriga och skryter när dom snott flera klappar.
1 räcker inte, sno så många man kan.

kommer inte besvära dustinhome iaf, stör mig på idioters giriga beteende dock.
Typiskt svenskar.

Permalänk
Medlem

Imorn får vi se om det blir nå! (WTF? Det stod att det postades Idag 23:39 men det var max ½ timme sen (00.51))

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Detta är inställt i år pga av att det blir så negativ publicitet när ett fåtal roffar åt sig många julklappar genom att registrera släktingar, husdjur mm samt fuskar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av junkan
Detta är inställt i år pga av att det blir så negativ publicitet när ett fåtal roffar åt sig många julklappar genom att registrera släktingar, husdjur mm samt fuskar.

lol! husdjur... herregud hur lågt man kan sjunka... kul men sorgligt.

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

va vare för julklapp man kunde få ifrån dustin förra året ?

Visa signatur

OLD FASIONSHOW...
Gigabyte GA-MA790X-UD3P. AMD Phenom black edition 3.4Ghz,Corsair 2 GB 800MHZ, Asus 3870 512MB DDR4 851MHz/1143MEM, 2,7 TB. HD 4,7TB och en ful jävla burk!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Hoppas jag inte.
Så många här på Sweclockers är så äckligt giriga och skryter när dom snott flera klappar.
1 räcker inte, sno så många man kan.

kommer inte besvära dustinhome iaf, stör mig på idioters giriga beteende dock.
Typiskt svenskar.

Kan inte annat hålla med, synd dock att ett par giriga skallar ska förstöra för andra att det inte blir av (Inte säkert det är därför, kanske sparar pengar) men är rätt säker på att dustinhome borde kunna komma med en lösning på det hela

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk

IMO Skönt att det inte blev av, då slipper jag ha min julmorgon dödad
Sängen>Dustin

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K9_SWE
va vare för julklapp man kunde få ifrån dustin förra året ?

Den dyraste någon fick var en laserskrivare värd närmare 7000. Jag fick en handdator som jag sålde för 2000kr. Helt klartt värt det den timmen som jag satt och tryckte;)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Den dyraste någon fick var en laserskrivare värd närmare 7000. Jag fick en handdator som jag sålde för 2000kr. Helt klartt värt det den timmen som jag satt och tryckte;)

oj synd att man inte såg nån reklam därifrån förra året =/... haha jo alltid äre värt att få nåt grattis

Visa signatur

OLD FASIONSHOW...
Gigabyte GA-MA790X-UD3P. AMD Phenom black edition 3.4Ghz,Corsair 2 GB 800MHZ, Asus 3870 512MB DDR4 851MHz/1143MEM, 2,7 TB. HD 4,7TB och en ful jävla burk!

Permalänk
Medlem

Tanken var ju god som sagt, men när man läste om svin på andra forum som körde värsta autoklick och speciella script då blev man fan sur.. inte en fusk tävling så dustin gör helt rätt, dom kan tänka ut nåt till nästa år som gör det lite mera rättvisst för alla.

Permalänk
Medlem

Är det bekräftat att det inte blir något i år? Vore skönt slippa känna sig tvingad sitta och uppdatera deras sida varenda jäkla timme igen.

Permalänk
Medlem

Vem är det som tvingar er att sitta och klicka? Det är Jul gott folk, ni får göra precis vad ni vill.
Att spendera timmar på julafton för att få en gratispryl från dustin är bra snålt om du frågar mig, tid med familj och vänner är ovärderligt.

God Jul!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Vem är det som tvingar er att sitta och klicka? Det är Jul gott folk, ni får göra precis vad ni vill.
Att spendera timmar på julafton för att få en gratispryl från dustin är bra snålt om du frågar mig, tid med familj och vänner är ovärderligt.

God Jul!

Det är nog ändå mer gnidigt att sitta och fuska till sig en massa grejer...

Jag visste inte ens om att Dustin hade något sådant förra julen utan såg det först efteråt när en massa trådar kom upp där de som fuskat skröt om alla grejer de fått. Hade jag varit med hade jag varit rätt irriterad på dessa människor med.

Permalänk

Hoppas att Dustin skippar det i år så vi slipper all avundsjuka.
Men lite billiga julklappar är alltid kul, typ om de kanske ger bort USB-minnen som det står Dustin Home på lr nått sånt.