Permalänk
Robot

Cosmos 1000 water [Nya bilder]

en dag bestämde jag mig för att måla ett cosmos 1000, min gode vän Ramon Quinteros från: www.dreammaker.se sa att han kunde hjälpa mig.

efter några månader då allt var färdigt ser det ut såhär.
ge mig era åsikter och sätt betyg.

nu uppdaterad med nya bättre bilder.

chassit kom med i cooler masters nyhetsbrev!

http://www.coolermaster.nl//nieuwsbrieven/monthlynews_februar...

Besök albumet: Cosmos 1000 water [Nya bilder] av kvickenZ

Permalänk
Medlem

jag var även med på dreamhack(DHW09) i B-hallen om någon såg den där

Visa signatur

/Oskar Z.

SYSTEM: Z77A-GD65 | 2x4GB G.Skill Ripjaws | HD 5850 | 2500K @ 4,4 Ghz | Corsair HX750W

Permalänk

nice 10:a

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Snyggt:) Första gången jag ser ett chassie i vatten tema

Permalänk
Medlem

hehe jo! det var tänkt att det skulle bli is-tema men så fick det bli vatten ist glad att folk gillar den hittills!

Visa signatur

/Oskar Z.

SYSTEM: Z77A-GD65 | 2x4GB G.Skill Ripjaws | HD 5850 | 2500K @ 4,4 Ghz | Corsair HX750W

Permalänk
Medlem

Extremt trevligt! Se till att den inte rostar!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

haha! riktigt snyggt chassi! såg ut som den var helt blött på thumbnailen till albumet

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
haha! riktigt snyggt chassi! såg ut som den var helt blött på thumbnailen till albumet

det var meningen ;D

Visa signatur

/Oskar Z.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Permalänk

najz

Visa signatur

Gud som haver cs kär, se på mig som bäst är
Vart jag än på banan trampar, står nån jävel där och campar
Lyckan kommer lyckan går, datorn åker ut i år!

Permalänk
Medlem

Riktigt nice:)
Vad kostade de?

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Medlem

en 10 Poängare från mig. och var stålt över den Jag är en av de få som snålar med 10 poängarna.

Permalänk
Medlem

jo sj har man en bilersktad tsm med farshan, och mycket har man sett dreammakers jobb på garaget.org(min favoritsida), inte nog att man helt är en bilälskare och för det mesta kollar runt på billforum, men man i grund och botten också en riktigt datanörd :P, jag ger dej en rejäl 10:a för detta underverk

glömde ju säga: God Jul !!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sipe46
Riktigt nice:)
Vad kostade de?

då det är min barndomsväns farsa så kostade det mig inget alls. dock agerar jag datorunderhållare hos dom ^^

Visa signatur

/Oskar Z.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KsKz_91
jo sj har man en bilersktad tsm med farshan, och mycket har man sett dreammakers jobb på garaget.org(min favoritsida), inte nog att man helt är en bilälskare och för det mesta kollar runt på billforum, men man i grund och botten också en riktigt datanörd :P, jag ger dej en rejäl 10:a för detta underverk

glömde ju säga: God Jul !!

fan va trevligt att någon känner igen honom här på ett datorforum liksom!

god jul på dig med!

Visa signatur

/Oskar Z.

Permalänk
Avstängd

Snygg lack

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvickenZ
fan va trevligt att någon känner igen honom här på ett datorforum liksom!

god jul på dig med!

haha ibland finnd det personer som både är data och bilnördar jag är en utav dem

tackar så mycket !

Permalänk
Avstängd

jag hoppas verkligen att du investerar i en fet vattenkylning också till dina förhoppningsvis feta komponenter.

Permalänk
Medlem

Kan inget göra mer än att hålla med alla andra här.. Grymt snygg.
Stod och beundrade den på DH ett tag.

Permalänk
Medlem

Kan tyvärr inte säga att jag tycker det var snyggt, snygg färg men det ser ut som en gammal bil med rost under lacken lr ngt

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Ser riktigt snyggt och välgjort ut! God Jul!

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb

Permalänk
Medlem

hahah den var bra om man ser det så, så är den inte lika fin

Visa signatur

/Oskar Z.

Permalänk
Medlem

NICE! Finns inte mer att säga än 10p

Permalänk
Medlem

skulle vara trevligt med flera bilder, typ i datorn och så, även om fokusen är på lacken

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixz92
skulle vara trevligt med flera bilder, typ i datorn och så, även om fokusen är på lacken

tyvärr så har jag inga prylar i datorn just nu! dels för att jag deltar i SMPC09
och dels för att jag ska köpa nya prylar nu efter nyår! då kan jag kasta upp lite bilder med hårdvara.

datorn jag använder just nu ser ut såhär:

Visa signatur

/Oskar Z.

Permalänk
Medlem

trevligt :]

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Medlem

En av mina klaraste 10:or Riktigt snyggt ^^

Visa signatur

NZXT Whisper | Asus ROG Strix x470-F Gaming | AMD Ryzen 5 2600 | G.Skill Trident Z RGB 3000Mhz | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

nu uppdaterat med nya bilder!

Visa signatur

/Oskar Z.

Permalänk

Hur gjorde du så det ser ut som vattendroppar???
Lätt 10p =P

Visa signatur

[Pentium E2140 @ 2.3 GHz] [2 Gb @ PC5300] [HDD: 250 GB] [ATi 3870] [Gigabyte P31 DS3L] [ACE 620W]