Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

Jag är sur och irriterad.
När man sitter o spelar 360 med sina kompisar och snackar i party så ska det alltid komma någon liten unge på ca 8år och skrika i micken så förfärligt högt (han kanske tror att man ska vråla hem till varandra och inte genom micken!?) och inte är man host för partyt så man kan kicka han heller och hosten bara "va va sa du??" för att han inte hör mig för unge vrålar.. och vågar inte kicka ungen heller för då kan ungen bli sur men vafan, om vi sitter 5 pers o spelar GTA IV o så kommer en liten unge in o börjar skrika i partyt medans han spelar Midnight Club: LA och fattar inte ett skit om vad vi snackar om..!? "let's kick him" tkr jag.
Lika om nån unge nu skulle spela med oss och har spawn-dödat mig ca 5ggr (med pistol, när jag inte ens rörde på mig, så coolt va) och jag dödar han en gång, då blir han skitförbannad och leavar spelat och partyt och tar bort mig som friend..
Hatar såna ungar..

Visa signatur

PhenomII x4 955 3.2Ghz @ 3.8Ghz | Corsair A50 | Lancool PC-K62 | PC HD5770 PCS+ | GA-MA790GPT-UD3H | 6GB DDR3 1333mhz (1x2GB, 1x4GB) | WD Black 640GB | Corsair VX550 | Samsung S223C | Scythe Kaze Master Pro 5.25"

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goodia
Jag är sur och irriterad.
När man sitter o spelar 360 med sina kompisar och snackar i party så ska det alltid komma någon liten unge på ca 8år och skrika i micken så förfärligt högt (han kanske tror att man ska vråla hem till varandra och inte genom micken!?) och inte är man host för partyt så man kan kicka han heller och hosten bara "va va sa du??" för att han inte hör mig för unge vrålar.. och vågar inte kicka ungen heller för då kan ungen bli sur men vafan, om vi sitter 5 pers o spelar GTA IV o så kommer en liten unge in o börjar skrika i partyt medans han spelar Midnight Club: LA och fattar inte ett skit om vad vi snackar om..!? "let's kick him" tkr jag.
Lika om nån unge nu skulle spela med oss och har spawn-dödat mig ca 5ggr (med pistol, när jag inte ens rörde på mig, så coolt va) och jag dödar han en gång, då blir han skitförbannad och leavar spelat och partyt och tar bort mig som friend..
Hatar såna ungar..

Du verkar inte mkt äldre heller

Hatar när idioterna inte kan lira som ett team utan bara fjantar runt och inte gör ett skit *när jag spelar insurgency*

Permalänk

Sur över att de bägge cat 5 extendrarna jag har inte orkar med USB Får väl leta reda på någon Dyyyr cat extender som klarar USB2

Sen så luktar Mionix musmattan illa.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Irriterad över att syrran tror hon kan göra vad hon vill här Man kommer hem och ser att datorn är på.. Jag har dock lösenord då börja hon "Hoppas du betalar internetavgiften när mamma inte kan gå ut på internet!" Ja då sa jag att det bara är att byta en kabel.... Då påstår HON att jag kommer hem med dålig attityd... Konstigt att man blir förbannad när hon fortfarande inte lärt sig att ge fan i min dator! Visst jag vet att det är lite löjligt av mig kanske men hon kan ju för fan aldrig fråga om hon får andvända den utan tar det för givet!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Casemod-mästare

jag blev just sä jävla förbannad för jag beställde ett Corsair Obsidian 800D förra veckan och nu kollade jag leverans statuen och då ser jag att det står: "Ånge Felsorterat. Försändelsen kan bli försenad" MEN VAD F*N, J*VLA ÅNGE, om jag inte kommer ihåg fel så brukar dom göra fel, SPRÄNG ÅNGE!!! blir så less när man bethöver det fort oxå!

Permalänk
Medlem

Börjar bli riktigt jobbigt med vännen min, var ärlig och berättade för henne om mina känslor och fick tillbaks en väldigt moget respons, det hela är ett enda stort gröt. Hon förstår att jag har känslor men hon har varit med om mycket det senaste året, mycket negativt och hon har mått dåligt, på grund av personliga problem som jag inte tänker gå in på här, men det är förståeligt.
Hon gillar mig väldigt mycket, men hennes hjärta säger att hon ska vara ensam, man är förstående då detta inte är någon random person, utan också en vän, problemet är att man inte kan göra så mycket åt sina känslor, eller att man känner sig nedstämd.
Så frågan är vad som händer nu, för vi har fortfarande kontakt dagligen och det blir otroligt jobbigt på kvällarna när man tänker på det =/

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Börjar bli riktigt jobbigt med vännen min, var ärlig och berättade för henne om mina känslor och fick tillbaks en väldigt moget respons, det hela är ett enda stort gröt. Hon förstår att jag har känslor men hon har varit med om mycket det senaste året, mycket negativt och hon har mått dåligt, på grund av personliga problem som jag inte tänker gå in på här, men det är förståeligt.
Hon gillar mig väldigt mycket, men hennes hjärta säger att hon ska vara ensam, man är förstående då detta inte är någon random person, utan också en vän, problemet är att man inte kan göra så mycket åt sina känslor, eller att man känner sig nedstämd.
Så frågan är vad som händer nu, för vi har fortfarande kontakt dagligen och det blir otroligt jobbigt på kvällarna när man tänker på det =/

Utan att förstöra er vänskap, försök att indirekt visa henne hur det hade varit utan dig så att hon får måste-ha-begär. Försök att uppmuntra henne och vara där för henne, för eller senare faller hon för dig - eller inte, hon kanske inte känner något för dig "på det sättet". Då får du ta smällen och acceptera situationen.

Anledningen till att jag skriver här? Jo, Posten AB. Alla paket som har skickats till mig efter den 24 har statusen; "Elektronisk förhandsinformation..." och inget händer! Blir så irriterad...

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk

Är förbannad, får inte ner min avatar till under 2kb, storleken är ju såklart inget problem med ligger och myglar på 2.3kb och det ska ju såklart inte swec acceptera.

Vill någon eldsjäl fixa det åt mig får du hundra internet och en halv kaka

Skicka pm om någon fixat!

(Yes, jag utnyttjar tråden! )

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk

Internets heter det.

Hade inte swec ökat sina 'krav' på avatarer? isf vänta några dar tills 5.0 kommer så kanske det ändras igen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

TYPO PROMISE.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

gah.. ännu en natt då man är löjligt trött men inte kan somna =/ sluta =(

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fragdeath
Är förbannad, får inte ner min avatar till under 2kb, storleken är ju såklart inget problem med ligger och myglar på 2.3kb och det ska ju såklart inte swec acceptera.

Vill någon eldsjäl fixa det åt mig får du hundra internet och en halv kaka

http://i59.photobucket.com/albums/g312/FragDeath/black_panthe...

Skicka pm om någon fixat!

(Yes, jag utnyttjar tråden! )

Du har nog läst lite fel.

Citat:

Den maximala storleken på bilden får vara 60 x 60 bildpunkter eller 20000 bytes.

alltså 20 kB, "fysisk" maxstorlek är 60x60 pixlar. Kanske där skon klämmer.
Sparade en åt dig som jag skalade om. Den klarar också kravet på 2 kB som du satte, även om det nog inte krävs här

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Så jävla less på att alla tro de kan få datorsurport och tro att man verkligen kan alltig vilket man inte kan långt ifrån.

Nu hade farsan klickat på något jävla skit så han fått in något jobbigt program som anger sig för att vara ett virusprog som hittar på virus och som vill att man betalar för att programet inte ska tjuta som det gör femtio11 gånger i minuten.. få se om jag fått bort allt jävla skit på den burken nu.

Jobbigt att han inte vill reinstalla häller..

Ger fan snart upp den här skiten

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Kul att farsan nyss ringde och sa att han hade krockat. Som tur är var det okej med både han och passageraren. Värre gick det med bilen som det lät..

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Arrrghhhhhhh!! Galen!
Hade planerat att göra massa saker idag när man är ledig. Så vaknar jag nu. Nu!
Masar mig upp. "Klockan är väl runt 10". Så är klockan över halv 2!!
Meeeh..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Arrrghhhhhhh!! Galen!
Hade planerat att göra massa saker idag när man är ledig. Så vaknar jag nu. Nu!
Masar mig upp. "Klockan är väl runt 10". Så är klockan över halv 2!!
Meeeh..

hehe, känner igen det där, väldigt irriterande

Permalänk

Pinsamt, två statusuppdateringar på rad!

Hänt en del idag.
Jobbade 10-18, (jobbar på donken), var redigt underbemannade vilket självklart ledde till sura kunder (Jag skulle med blivit sur), vilket självklart vi vanlig personal fick ta all skit för trots att vi inte kan göra något åt saken. När jobbet är slut vill chefen nåt. (Kommer rätt bra överens med henne).
Då säger hon att studieledigheten som jag ska ha nu till vårterminen (Som vi f.ö. kom överens om för flera månader sen) måste nekas, pga. av lite skitsnack, och att de är underbemannade den tiden.
"Ok, men då lämnar jag in min avskedsansökan imorgon, då jag måste prioritera mina studier" säger jag.
Men tänk på att om ni beviljar ledigheten så kan jag börja jobba halvtid om 3 månader när första kursen är avklarad. Om ni och andra sidan nekar den kommer ni ändå bli underbemannade då, plus att jag inte kommer tillbaka senare heller.
Men det är upp till er!

Hon såg helt ställd ut, men hon skulle ta upp det med sin chef/tänka på saken.
Är väl ingen större förlust kanske, men hade varit gött att jobba lite till sommaren innan man förhoppningsvis kommer in på nåt högskoleprogram.

Efter jobbet stack jag till expert för att klämma på lite kameror. (Ska nog köpa system). Kände bl.a. på d90 och d5000. d90 är ju klart skönare och har härligare sökare måste jag säga :). Sa att jag inte var intresserad av 18-105objektivet som följer med.
Då satte hon ihop ett "kitt" med antingen nikons eller sigmas 50mm 1.4-objektiv (Jag som valde). Verkar dock som att detta kommer hamna på drygt 10k + filter som skydd etc.. Så vettifan... Ska höra av mig. En hel del pengar...
Sen kan man ju alltid ta erbjudandet, sälja av huset direkt (haha ) och köpa en begagnad 40d eller nåt. Är lite kluven..

Fan alltså... Jag borde börja blogga ;).

Permalänk

Av nån anledning blev jag på piss of humör mitt i träningen, fan blev... arg helt enkelt och grr. Åt russin och min hjärna tycktes uppskatta dessa... ja, fruktosfyllda harkluttar. Sen blev jag på bra humör igen hej svejs potatisfejs

Visa signatur

Balle

Permalänk

Jag begriper mig inte på vissa personer.
T.ex: På youtube finns det en person (venomfangx) som tror starkt tror på gud och argumenterar för dens existens, sedan en massa andra både ateister och teister.
Iaf nu har ateisterna sett till så att venomfangx måste lämna youtube p.g.a. han misskötte dmca (anklagade andras filmer strida mot upphovsrätten då de innehöll bilder och klipp på han själv) De hotade då med att stämma honom för detta om han ej tog bort sitt konto, vilket han nu kommer göra.

Nu till poängen jag tycker venomfangx är en stor idiot, men ändå, vad är det för mening med att kolla på en debatt om det bara finns en sida? Alla dessa ateister som lägger ner en massa tid på filmer och ha roligt, tänker de inte på att deras roliga hobby nu kommer bli mer meningslöst?

Det är som med allt, vad är det för skoj att diskutera på ett forum om alla tycker exakt likadant? Även om man kan tycka någon har riktigt korkade åsikter, så ändå blir det mer meningsfullt att diskutera.
Exempel: Tänk er en tråd som handlar om att bevisa att jorden ej är platt, jo den blir ju meningsfull om ingen påstår detta.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

Sur? Ja.
Ledsen? Väldigt.
Galen? Definitivt.

Kan knappt sova längre, måste få något utskrivet för ångest eller få bra sömnpiller. I kväll borde det dock gå att sova då jag satt i mig sjuka mängder kolhydrater och gin, något som brukar ha en ganska sövande effekt. Det är dock inget man kan köra om det inte är fredag.

Har dock ett evighets projekt i form av att fixa bra akustik och kalibrera förstärkare samt högtalare. Det borde kunna hålla mig sysselsatt.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Jag begriper mig inte på vissa personer.
T.ex: På youtube finns det en person (venomfangx) som tror starkt tror på gud och argumenterar för dens existens, sedan en massa andra både ateister och teister.

Du gjorde min dag Slutade med att jag kollade upp massa diskussioner med Richard Dawkings och liknande, man blir lite glad av att det finns lite vett här i världen också!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sur: nej
Ledsen: nope
Galen: alltid

Sjukt bra humor (alltid) och inställning atm speciellt efter "Russia is gay" på ytube igår

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem

Sjukt förbannad på Suomisoffa i Luleå... Rent skitföretag är vad det är.. Ingen service.. Alla som bor i norrbotten.. HANDLA för fan på nån annan affär.. Så skiten KKar .. ska skratta en hel dag isf

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

...är bara på mitt vanliga allmänt pissiga humör på jobbet...
GAAAHHH...kan inte klockan gå fortare?.....

Visa signatur

🗄️ Corsair Carbide 100R Chassi] 🔲AMD® RYZEN™ 9 5950X] 🏬MSI X570 MAG TOMAHAWK WIFI] ❄️Arctic Cooling Liquid Freezer II 240] 🎞️Kingston Fury 128GB (4x32GB) DDR4 3600MHz/CL18.22.22 @CL 16.19.19 Beast] 🏴Powercolor Radeon RX 6950XT 16GB Red Devil] [💾WD Black SN850 NVMe SSD 2TB] [2x WD BLACK SN850X NVMe SSD 8Tb] [Samsung SSD 870 QVO 4Tb] [Crucial BX500 SATA SSD 4TB] [38TB NAS 7200rpm Lagringsdiskar] [🖥️ASUS VP28U 4K 28" Skärm] [🔌Comhem 1000/1000Mbit fiber]

Permalänk
Medlem

snart är det fredag!
Supa supa supa!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sur? JA
Ledsen? Nej
Galen? Ja ._.

Blir så JÄVLA lack på posten. Suttit och väntat hela morgonen på att de ska lämna ett paket här så åker fanskapen bara förbi och lämnar en avi. "Mottagaren ej anträffbar", dom knackade för helvette inte ens på utan utgick bara ifrån att ingen var hemma. Jag såg till och med bilen åka förbi. Sjukt kul.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamo
Sur? JA
Ledsen? Nej
Galen? Ja ._.

Blir så JÄVLA lack på posten. Suttit och väntat hela morgonen på att de ska lämna ett paket här så åker fanskapen bara förbi och lämnar en avi. "Mottagaren ej anträffbar", dom knackade för helvette inte ens på utan utgick bara ifrån att ingen var hemma. Jag såg till och med bilen åka förbi. Sjukt kul.

Ibland ringer dom först. Svarar du inte så knackar dom inte ens på.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Ibland ringer dom först. Svarar du inte så knackar dom inte ens på.

Kom aldrig något samtal ens :/

Roliga är att igår så läste jag på ett forum(FB) om någon som råkade ut för exakt samma sak så jag såg till att vara extra uppmärksam nu under morgonen. Hjälpte ju mycket..

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
snart är det fredag!
Supa supa supa!

Visserligen är det snart fredag men vafan, det var inte helg för så längesen

Permalänk
Medlem

Irriterand och JÄVLIGT hungrig! Jag jobbar 2 skift och har denne vecka jobbat kväll. Eftersom vi är lediga fredagarna brukar vi beställa pizza på kvällsveckorna.. Så idag tänkte jag "äh pizza vore gott så jag skippar matlådan", klockan gick och jag vänta på att någon i vanlig ordning skulle fråga oss om vi skulle ha någon pizza. Självklart fråga INGEN mig idag så jag trodde inte dom hade besällt ö.h.t Sen kom självklart pizzorna och då vart jag SÅHÄÄÄR glad! Så nu har jag inte ätit på 12h utan bara hällt i mig 2 koppar kaffe... ÄNTLIGEN MAT!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A