Finns de nån bra patch till MW2?

Permalänk

Finns de nån bra patch till MW2?

Tjenare får massa olika jävla errors när jag lirar och undrar vilken patch som fungerar bäst? Ska ner på onoff å köpa spelet snart, behöver kanske inte vara nyaste patchen som fungerar bäst?

Btw lirar mw2 på en annan dator om ni undrar hur jag kan få error när jag inte köpt de än

Länka gärna nå bra patch också (Y)

ha d

Visa signatur

Ge mig ett jobb! Vad som helst?

Permalänk

Du är medveten om att spelet körs igenom steam..alltså steam updaterar automatiskt! k thx. gg

Permalänk
Medlem

Ska ner på onoff å köpa spelet snart ????????????

Permalänk

aha gör de, Visste inte de. Trodde man skulle uppdatera manuellt Tack för svar iaf

oskar`??????????????????????????????????????

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Köp inte spelet, snälla.....

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Varför skulle han inte köpa de? Det är det bästa spelet under 09!.

Permalänk

Har precis vart å köpt spelet nu iaf. Hatar serversystemet dock

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blodet
Varför skulle han inte köpa de? Det är det bästa spelet under 09!.

Öh ska jag leta upp alla youtube videor för PC versionen eller? Jag hoppas att det där var rejäl sarkasm. Spelet är inte värt mer än 50 kr.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Någon som har lust att lira lite med mig ? Har inge friends på steam jag kan joina ;D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Öh ska jag leta upp alla youtube videor för PC versionen eller? Jag hoppas att det där var rejäl sarkasm. Spelet är inte värt mer än 50 kr.

Varför skulle inte PC versionen vara bra då?

Jag har PC versionen. Köpte det på CDON för ca 400kr och tycker fortfarande att det är värt det. Sjukt bra med matchmakingsystemet. Går väldigt snabbt att komma in i grupp och börja spela.

Visa signatur

Leksakerna: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING | AMD Ryzen 7 5800X | Corsair 4x8GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance LPX | Sapphire Radeon RX 6800 16GB Pulse OC | Fractal Design ION Gold 850W | Phanteks Eclipse P300 Tempered Glass Svart | Kingston A2000 1TB M.2 NVMe

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixxerz
Varför skulle inte PC versionen vara bra då?

Jag har PC versionen. Köpte det på CDON för ca 400kr och tycker fortfarande att det är värt det. Sjukt bra med matchmakingsystemet. Går väldigt snabbt att komma in i grupp och börja spela.

Snabbt? Hahahaha. Ja eller hur, not.

Spelet har blivit sämre för varje dag och allt mer problem uppstår, och det tar sedan runt 1-10minuter innan man är inne i ett game och oftast så är matchen nästan redan klar.

Och jag föredrar dock MW1 framför MW2, 6v6 är inte så himla skoj, föredrar antingen 16v16 eller 32v32.
Justja, kan ju inte välja banor, laggigt, kan inte kicka cheaters, rank hackare, finns hur mkt som helst som är dåligt med mw2. Bara youtube'a.

Visa signatur

Permalänk

tar 1min för mig på mobilt bredband iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Snabbt? Hahahaha. Ja eller hur, not.

Spelet har blivit sämre för varje dag och allt mer problem uppstår, och det tar sedan runt 1-10minuter innan man är inne i ett game och oftast så är matchen nästan redan klar.

Och jag föredrar dock MW1 framför MW2, 6v6 är inte så himla skoj, föredrar antingen 16v16 eller 32v32.
Justja, kan ju inte välja banor, laggigt, kan inte kicka cheaters, rank hackare, finns hur mkt som helst som är dåligt med mw2. Bara youtube'a.

Spelet har nyss kommit ut? Det är väl alltid buggar och annat krims krams när spel släppas, infinty wards kommer fixa dessa promblem.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dskjono
Spelet har nyss kommit ut? Det är väl alltid buggar och annat krims krams när spel släppas, infinty wards kommer fixa dessa promblem.

När de har fixat dessa problem och gjort mw2 spelbart så kommer spelet kosta 150kr i butik =/

Permalänk
Medlem

Att köpa mw2 är att ge stöd åt dom som vill sabotera PC som spel platt form.
Folk som köper mw2 inser inte att de detta bara är början på helvete och att det bara kommer bli värre om de stödjer spel som mw2.

Varför gå ner till onoff när du kan köpa de på Steam?
Brukar få 9MB/sec från Steam om jag inte laddare på kvällen när ett nytt spel precis släppts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohnnyCash89
Har precis vart å köpt spelet nu iaf. Hatar serversystemet dock

Finns inget serversystem, bara peer-to-peer. Detta valet gjordes av infinity ward och suger verkligen, fungerar dock någon gång hyffsat för mig.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohnnyCash89
tar 1min för mig på mobilt bredband iaf.

Skojar du eller? Går ju inte att spela med mobilt bredband. Har ju automatiskt en ping på iaf 150.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boldtaar
Att köpa mw2 är att ge stöd åt dom som vill sabotera PC som spel platt form.
Folk som köper mw2 inser inte att de detta bara är början på helvete och att det bara kommer bli värre om de stödjer spel som mw2.

Varför gå ner till onoff när du kan köpa de på Steam?
Brukar få 9MB/sec från Steam om jag inte laddare på kvällen när ett nytt spel precis släppts.

600 spänn på steam. Mediamarkt sålde iaf det för 350 innan jul.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Aj då, inte sätt att MW2 va så dyrt på Steam.
Kommer själv aldrig köpa spelet oavset vad de kostar.
Gör om gör rätt!

Permalänk

Error beror på att du har för höga grafikinställningar...

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q8200 2,33GHz | Corsair TWIN2X PC6400 DDR2 4GB | XFX GeForce GTX 285 648M 1GB | Corsair Powersupply 550W Black

Permalänk
Medlem

Jag brukar försöka spela med en hel grupp, alltså totalt 6 eller 9 pers tillsammans. Har hänt att det tagit upp till 15min för att komma in i ett spel då alla var med. Oftast tar det mer än 2min iaf. Vilket är för tok för länge, ett av dom sämsta multiplayer system jag använt.

Private Match är mycket bättre än public iallafall. Speciellt om man bara spelar med kompisar. Då har alla mycket bättre ping, man kan välja BANA!!! Och man kan köra Hardcore 9vs9, vilket inte går annars av nån konstig anledning.

Man kan också stänga av perks och killstreaks vilket förstör spelet oerhört mycket enligt mig. Deathstreaks är alltid på vilket suger och får ofta problem att person "A" inte kan joina om "B" är host. Men om "C" är host kan "A" joina.

Fast man får ingen XP i Private så man kan inte levla = låser inte upp några nya saker. Så man MÅSTE spela public för att få nya saker.

Men aja, dom har ju redan blivit sten rika av Modern Warfare 2 så varför bry sig?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dskjono

NYSS kommit ut?? Du är ju verkligen smart......!

Läs om.

Releasedatum: 2009-11-10
Nov, Januari, Februari. Spelet har varit ute i nästan 3 månader och lols, dom kommer inte fixa något och dom har INTE fixat något heller.

Så tyst!

Realin, har haft problem hela dagen idag med spelet
Unable to Connect to Host, Could not Migrate to host, Lobby Closed, Server Full mm när jag försöker joina med 5st andra personer. Stabilt system liksom. Och det är kul att folk prisar spelet som om att det är bra, vilket det inte är. Blinda fanboys!

Maro..savi? Error beror inte på för höga inställningar, ett 8800gt maxar spelet helt fint så det du skrev var flopp!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Satt & kollade på lite cod4 videos på youtube innan idag.. blev nästan lite tårögd.. :/

Sp delen.. vad ska det föreställa ?.. nån jävla action rulle ? hoppar flera tio-tals meter med en snöskoter.. vara själv mot 100tals afrikanska gerilla soldater.. ja, you name it.. döp om spelet till "die hard" eller nått.. liknar de en hel del i alla fall.

Varför ta bort hela consolen när dem bara hade kunnat låsa vissa egenskaper den har ? tog mej nästpå 20min att hitta rätt sensitivity..

Mp delen.

tänker inte ens nämna nått så dåligt allt är där..

Spelet är som gjort för småbarn.

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

& allt visas i en CRT från 1999;) 19" 100Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför skulle jag skämta om de? Spelet är mer värt än de 300 kr jag köpte det för.
Bara för att folk suger och klagar på diverse saker gör spelet inte dåligt. Man lär sig o hantera det och spelar. Jag förstår inte vad folk klagar på. Visst kan man möta någon som fuskar här o där. Men vad gör de? Du förlorar en match. Big deal.
Visst kan någon match lagga men oftast blir han utslängd och man får en bättre host.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zalkan

Mp delen.

tänker inte ens nämna nått så dåligt allt är där..

Spelet är som gjort för småbarn.

MP delen är ju det bästa. Klagar man på att det är dålig är det du som är dålig.

Spelet är gjord för de folk som har vad som kallas för skills. Sluta klaga och lär dig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Jag brukar försöka spela med en hel grupp, alltså totalt 6 eller 9 pers tillsammans. Har hänt att det tagit upp till 15min för att komma in i ett spel då alla var med. Oftast tar det mer än 2min iaf. Vilket är för tok för länge, ett av dom sämsta multiplayer system jag använt.

Herregud, har du ens spelat spelet? Det tar knappt 10 sekunder att hitta en game.
Jag gör med folk jag hittat när jag spelat och vi har köer på under 5-10 sekunder och vi vinner 9 av 10 matcher.
Som jag sagt förut. Sluta klaga och spela spelet.

Permalänk
Avstängd

Tycker Modern Warfare 2 är ett av de bättre spelen från förra året.

Antingen så tycker man om det... eller så gör man det inte.

Och återigen... se hur mycket spelet har sålt... DÅLIGA spel säljer inte så bra.

"Men jag trodde ju det var bättre" ... synd för dem som köpte spelet utan att ta reda på något om det INNAN. De får givetvis skylla sig själva för att de är så dumma o köper saker de inte vet vad det är. >.<

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför skulle jag skämta om de? Spelet är mer värt än de 300 kr jag köpte det för.
Bara för att folk suger och klagar på diverse saker gör spelet inte dåligt. Man lär sig o hantera det och spelar. Jag förstår inte vad folk klagar på. Visst kan man möta någon som fuskar här o där. Men vad gör de? Du förlorar en match. Big deal.
Visst kan någon match lagga men oftast blir han utslängd och man får en bättre host.

MP delen är ju det bästa. Klagar man på att det är dålig är det du som är dålig.

Spelet är gjord för de folk som har vad som kallas för skills. Sluta klaga och lär dig.

Är ännu en av de som anser att spelet ligger i värdet 50kr-klassen, SP-delen är ett stort än om påkostat skämt. MP-delen är om möjligt ett ännu större skämt pga MP-delens tekniska sida. Kom igen, inga riktiga servers, inget vettigt system? Tjena...

Spelet i sig är rätt okej över MP, men som det är idag är det bara ett stort skämt för ett modernt spel i den prisklassen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5

Och återigen... se hur mycket spelet har sålt... DÅLIGA spel säljer inte så bra.

Jag är en av de som inte tycker om det, mycket på grund av de groteskt uppenbara felen i SP-delen och sedan såklart MP-delens totala brist på vett. Köper man ett spel för över 300kr idag som är riktat primärt för Multiplayerspelande kan man iaf förvänta sig ett vettigt serversystem tycker jag.

Det sagt, hype, namn, marknadsföring samt konsoll-försäljningen har nog gjort sitt för Modern warefare 2. Det sagt hade spelet sina ljusa punkter mellan totalmörkren, det är påkostat och rätt väl optimerat, och grundtanken är god.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5

"Men jag trodde ju det var bättre" ... synd för dem som köpte spelet utan att ta reda på något om det INNAN. De får givetvis skylla sig själva för att de är så dumma o köper saker de inte vet vad det är. >.<

Beror mycket på hype och hur bra tidigare spel i serien var.
Jag köpte det efter att alla sa att onlineläget funkade bra men det slutade med att jag körde upp till lvl 5 online innan jag gav upp på den delen.
Det var för dålig ping, tappade hosten och matchen avbröts, fel personer blev host. Matcherna är "singelplayer" och kräver ingen taktik eller gruppspel.
Hade jag velat ha ett spel som är bättre i multiplayer hade jag letat upp quake och mitt 33.6 modem.

Körde special ops och singelplayer på svåraste och 3 stjärnor på alla utom 1 map och totala speltiden under 16 timmar.
16 timmars speltid för 305kr som jag betalade är allt annat än prisvärt.

€6 eller vad nu Killing Floor kostade under julrean har gett mig många gånger bättre spelupplevelse och en jävla massa fler timmar spelade.
Det är prisvärt om något!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

16 timmar säger du. De flesta Singleplayer spelen som släpps för över 600 klarar man LÄTT under 10 timmar. Men ingen klagar på dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

16 timmar säger du. De flesta Singleplayer spelen som släpps för över 600 klarar man LÄTT under 10 timmar. Men ingen klagar på dem.

16 timmar totalt med multiplayer. Nämn vilka singelplayerspel som släpptes under 2009 som hade kortare speltid.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Länge leve MW1!!! Där e är det skills som räknas!!

Visa signatur

[Stationär dator] - [ Cooler Master Cosmos 1000 ] [ Corsair 650W ] [ASUS P8Z68-V PRO] [ Intel i5 2500K @ 4.3ghz] [Noctua NH-D14] [ ATI HD7950 ] [Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP] [ SSD Intel 520 180gb] [Samsung F3 1500gb] [ Seagate Barracuda 3000gb ]