Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Konceptmus med musdesign

Permalänk
Medlem

Nja, tror inte tjejen skulle gilla om man köpte denna

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piece of Cake
Håller med, lite "fail" att skriva g-spot i artikeln när det tydligt står G-point på bliden på pekdonet.

Kan ju vara så att modellen heter G-spot o märket G-Point... bara en gissning dock.

Permalänk
Medlem

Hahaha

Citat:

Ursprungligen inskrivet av heddan
Herre gud.... Hoppas inte detta företaget får för sig att släppa en joystick...

HAHAHAHAHAHHAHAHA :D:D:D:D

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

trodde först att det var nåt påhitt från tomtarna på konstfack

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Ball

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infinity_90
Kan ju vara så att modellen heter G-spot o märket G-Point... bara en gissning dock.

Källan på denna artikeln namnger den också G-Spot men den heter antagligen G-point (som det står tryckt på den) men fått smeknamnet G-spot med tanke på utseendet (i)

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

HAHA... gillar verkligen rubriken "Konceptmus med musdesign"

Permalänk
Medlem

Äntligen en chans för alla finniga datornördar att få en chans att pilla lite..

Jag vill ha en sådan jag med iofs.

och soffan Soffpotatis från ikea.. det är min humor det..

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Keeper of the Bamse

Vad sägs om hyllan "pamela" från Ikea då?

Nåväl. Kul att se att massa nerds här lyckats koppla detta till snusk med ett preburtalt fnissande. Såklart det ser ut som en f***a, det ser väl alla?

Kul PR-jippo, inget mer.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infinity_90
Kan ju vara så att modellen heter G-spot o märket G-Point... bara en gissning dock.

Så långt tänkte inte jag...

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Haha, bra rubrik

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Muji
Undra hur den funkar med personer som har riktigt stora händer som mig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
"Storleken har ingen betydelse" :S

hahaha, lätt bäst idag:)
OnT: altså seriöst, kan inte vara många tjejer på deras utvecklingsavdelning...

Visa signatur

WS: Striker II Formula - E8400 - Ultra-120 Extreme - 8GB A-data - Gigabyte 6850+4850- 1x WD 2TB - 2x WD 1TB - 1x WD 500GB - 1x WD 250GB - Thermaltake toughpower 850W - Antec 900 - Ubuntu 10.10 x64/(W7 x64)
Serv: Pentium III@1,1Ghz - Asus CUSL2-C - 10Gb HDD - MX 420 - 512MB RAM - win server 2k3 x32

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olof_nord

OnT: altså seriöst, kan inte vara många tjejer på deras utvecklingsavdelning...

Nej. bara en.

Nu vet vi var modellen kommer ifrån.

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Medlem

Jag hoppas (för alla datornördars skull) att den är tillverkad i gummi istället för hårdplast

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk

Kan det vara så att den är till för män utan händer?

Så kan dem styra med sitt tredje ben?

Permalänk

Lol fyfan va tacky design

Permalänk
Medlem

Kan den vibrera?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Kan det vara så att den är till för män utan händer?

Så kan dem styra med sitt tredje ben?

Haha

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Vafasen ska den heta G-point för? Man kommer ju inte ens förbi artificiella inre blygdläpparna.
Eller har modellen g-punkten i halsen?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Vafasen ska den heta G-point för? Man kommer ju inte ens förbi artificiella inre blygdläpparna.
Eller har modellen g-punkten i halsen?

Det heter annars G-spot.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heddan
Herre gud.... Hoppas inte detta företaget får för sig att släppa en joystick...

Hehe, några rattar vore väl inte fel heller!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

förlåt mig, jag är inte direkt konservativ eller så men den här leksaken borde nog reklameras i någon porrtidning. Den korsade ett par osynliga linjer och blev *tacky* och osmaklig.... ni visar ju inte precis reportage om dom där joystickarna som ser ut som dildos med knapparna i pungkulorna.... Nä skärpning killar...

Permalänk
Medlem

Det enda jag undrar är när och var de går att köpa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Det heter annars G-spot.

*facepalm* kolla bilden nästa gång

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

Hoppas detta koncept kommer till butiken bara. Något man skulle villja ha till den bärbara datorn.

Hoppas den kommer bli trådlös och undrar då hur USB-DONGLEN ser ut.

Edit:

Kollade lite på länken till källan. Och fann lite koncept på andra grejer han gjort och inte lyckats googla fram något av dom där det finns att köpa. Så har även svårt att tänka mig att detta kommer att gå till tillverkning.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olafett
Hehe, några rattar vore väl inte fel heller!

Högtalare!

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Avstängd

hahaha xD

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heddan
Herre gud.... Hoppas inte detta företaget får för sig att släppa en joystick...

hahaha xD W o R D!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai Vafasen ska den heta G-point för? Man kommer ju inte ens förbi artificiella inre blygdläpparna. Eller har modellen g-punkten i halsen?

För att man pekar med en datormus?
Bra att du påpekade att de var artificiella också - alla här trodde annars att de var riktiga
Visa också gärna hur du kommer åt halsen på den - kanske med en skiss eller nåt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lolbarn5 *facepalm* kolla bilden nästa gång

Jo visst - på konceptet står det G-Point, men som du kanske vet (eller inte) så översätts "G-punkt" på svenska med "G-spot" på engelska. *facepalm* för dig var ju rätt i alla fall.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sista inlägget innan bäddlägg
Jag ska snart sova, men måste bara påminna folk om att man bör läsa en text två gånger så man inte missar uppenbar underliggande humor.

Also:

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.