Permalänk
Medlem

Jag körde en Mx510 i många år och tyckte den var grymt skön, sen köpte jag en Mx518 som är nästan samma mus, men jag gillar den inte alls. Anledningen är att samtidigt köpte jag en G7:a, och den är otroligt skön. Tyvärr har den kass batteritid så man får byta batterier flera gånger om dagen.

Jag har även en Mx610 men den faller mig inte heller i smaken. Och sen har jag en Steelseries Ikari som är rätt skön faktiskt.

Men när(om) G700 kommer så blir det nog en sån.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

Någon som har erfarnenhet av mionix naos 5000 och vet om man kan ändra dioderna så de lyser i vitt sken??

Permalänk

Mx 510 bästa musen någonsin!

Permalänk
Medlem

SteelSeries Ikari
Roccat Kone v2

Där har vi 2 bra möss

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Microsoft Sidewinder X8 är väldigt skön, har även tyngder Tummknapparnas placering är dom bästa jag NÅGONSIN använt eller sett

Visa signatur

En dator med 5 år på nacken känns inte värd att skriva ut i signaturen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flipstah
Någon som har erfarnenhet av mionix naos 5000 och vet om man kan ändra dioderna så de lyser i vitt sken??

Det finns 24 olika färger att välja bland (går också att stänga av lampor helt om man vill).
Just helt vitt verkar inte finnas. Dock finns väldigt ljust blått och väldigt ljust grönt och grönblått. Men vem vet, kanske dyker vitt upp i nån ny uppdatering av firwaren

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk

jag har Ikari Optical! totalt UNDERBAR! jag har haft musen i ett år eller 2 (kommer inte ihåg ) och jag har älskat med den!

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk
Avstängd

Kör svenskt Mionix light years ahead of the game
http://www.alina.se/Produkt.aspx?r=pl&T2=SAIPH-3200

Visa signatur

P182. i5 750@4,01. 5770. 4GB corsair 1600mhz. win7 ultimate 64.X-25 g2 160GB. noctua nh-u12p.
Foto: D5100. 18-55mm.50mm1,8. sb800.

http://corruptio.blog.com/

Permalänk
Permalänk
Medlem

Logitech MX1000

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Mionix NAOS 5000.

Bästa jag haft

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Kan starkt rekommendera Ace Edge 3200 dock verkar ingen annan göra det.

Hos komplett
Och hos Inet

Har vikter, makron, upp till 5040 DPI, inte bara 3200 som det står, och allt annat man kan önska sig.