Permalänk
Keeper of the Bamse

"Nya inlägg"

Ja, vad är dealen? Stänger ni av funktionen för att er databas går på knäna eller testar ni nya saker? Hur som helst blir jag helt nipprig, det är ju en kanonfunktion som jag saknar enormt när jag surfar runt på forumen i jakt på folk att hjälpa

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Jasså har aldrig märkt att den försvinner på kvällen

Permalänk
Medlem

Den fanns inte igår, den har varit där då och då ett tag nu.

Visa signatur

MSI B850 Gaming Plus WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Be Quiet Dark Rock Pro 5 | PNY GeForce RTX 5070 Ti OC | Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Samsung 980 PRO 2TB | Corsair RM750x Shift 750W | Fractal Design Define 7

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Printscreen,

Jag förstår din frustration!

Anledningen till att vi plockar bort funktionen om kvällarna är att den suger musten ur våra servrar när trafiken är hög. Det är en urusel situation just nu och vi arbetar för fullt med att uppgradera till Swec 5 med nya kraftfulla servrar som ska klara detta och mycket mer. Håll ut ett litet tag, jag lovar att det blir mycket bättre inom kort.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)