Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av €ric:

Håller med dig till fullo! Har faktiskt testat stingern och den var riktigt bra men missade även något skott.

+1
Sprang inne med shotgunnen och där märkte man vilken fördel i close combat och vise versa på längre avstånd. Inte fått grepp om snipern än men hoppas den funkar bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DonPulpito:

Hoppas de fixar squadsysemet. Tänker inte nöja mig med att tvingas spela med några äckliga, retaderade pubbie svins squad vid release. Dom kommer inte äns fatta vad "Magasin, täck mig" betyder... Folk fattar inte det nu iaf.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur säger man såna kommandon? Har tryckt runt på T-bordet utan att hitta.

Sen verkar inte commando rose finnas:(

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Hur säger man såna kommandon? Har tryckt runt på T-bordet utan att hitta.

Sen verkar inte commando rose finnas:(

Någon som kan förklara vad commando/commo rose betyder? Inte fattat det.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

Bara jag som har problem med "your game session has expired, please log out and log in " ? Inte haft något sådant förut och jag har testat logga in/ut men samma sak. Drygt

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Någon som kan förklara vad commando/commo rose betyder? Inte fattat det.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Någon som kan förklara vad commando/commo rose betyder? Inte fattat det.

Testat dendär nymodigheten google?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av clarko:

Hej,

Jag har spelat nu Battlefield i ett par timmar men fick först ett error att jag måste logga ut och in igen för att min speltid har gått ut sen när jag gjorde det så fick jag error code 1 när jag klicka på "quick match" kan någon förklara detta?

Du skulle bara veta hur länge jag satt med det problemet tills något snille på battlelogs forum kom fram till att det blir så om man har tecken som typ %&#¤ i lösenordet.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andyboy88:

Vissa anser att vissa SMG är totalt OP ( UMP, PP-2000). körde med PP-2000 igår och den äger ganska bra men, suger på längre avstånd. Tror att man måste anpassa vilket vapen man väljer efter vilken bana man kör. Speciellt då Metro är nog av de trängre/mindre banorna...

Anser ni att PP-2000 är OP?

PP-2000 gillar jag inte, men Umpen är det bästa vapnet jag testat hittills. Funkar bra på avstånd med Kobra och om man ändrar firing mode.
UMP, Kobra, ficklampa och ljuddämpare. Oslagbart i tunnebananan enligt mig

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Aha, tackar!

Skrivet av jimjavel:

Testat dendär nymodigheten google?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, vad är det?

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Bara jag som har problem med "your game session has expired, please log out and log in " ? Inte haft något sådant förut och jag har testat logga in/ut men samma sak. Drygt

Har samma problem just nu. Fungerade fint inatt, men nu får jag det där meddelandet.
Någon skrev här ovan att han fått höra att det kan bero på att man har en massa "#¤%&)(-tecken (typ) i sitt lösenord, men det har inte jag och det fungerar ändå inte, så det måste bero på något annat. Förmodligen ligger väl problemet hos EA.

Permalänk
Medlem

Jahapp, nu har dom stängt ner Caspian border

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Något som jag VERKLIGEN hoppas på är att EA/DICE storsatsar på att förhindra fuskare från att använda sig av aimbots, wallhacks etc. Punkbuster har inte varit särskilld effektiv, sett från mitt perspektiv. Jag minns hur bf2 sakta men säkert "förstördes" av fuskare som gjorde spelet tråkig :/ Hoppas inte BF3 föjer samma spår

Permalänk
Citat:

Testing has now been completed and we are shutting down the Caspian Border servers.

För i helvete va lack man blir...

Aja får njuta av Metro och folk som sitter under marken och skjuter en.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av jockel:

Har samma problem just nu. Fungerade fint inatt, men nu får jag det där meddelandet.
Någon skrev här ovan att han fått höra att det kan bero på att man har en massa "#¤%&)(-tecken (typ) i sitt lösenord, men det har inte jag och det fungerar ändå inte, så det måste bero på något annat. Förmodligen ligger väl problemet hos EA.

Min quickmatch har aldrig fungerat, antingen får jag error 1 eller så låser den sig i joining game. provade att lämna den så i en timme och hade inte hänt någonting. klickar mig in på servrarna manuellt. saknar kö funktion till specifika servrar.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K @ Stock | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC SLI | Corsair TX 850W V2 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Intel SSD 320 120GB OEM | 2TB Seagate Barracuda Green

Permalänk
Skrivet av korreWorre:

För i helvete va lack man blir...

Aja får njuta av Metro och folk som sitter under marken och skjuter en.

FAN! Har inte ens hunnit testa den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurf:

Min quickmatch har aldrig fungerat, antingen får jag error 1 eller så låser den sig i joining game. provade att lämna den så i en timme och hade inte hänt någonting. klickar mig in på servrarna manuellt. saknar kö funktion till specifika servrar.

Använder bara quick match så drygt att sitta å leta servrar å när man väl hittar en med platser över så är den i sydafrika eller australien wow inte hög ping alls nejdå.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hmms, undrar om Caspian border är borta för resten av betan... 10 dagar Metro känns väl inte så där otroligt upphetsande. Otroligt konstigt val av testbana så man kan ju bara hoppas att nån av nissarna på EA faktiskt använder hjärnan till nått mer än att kyla av blodet och öppnar den igen sen.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K @ Stock | Gigabyte GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC SLI | Corsair TX 850W V2 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | Intel SSD 320 120GB OEM | 2TB Seagate Barracuda Green

Permalänk
Medlem

Hur kan man stänga av Caspian Border när det var det enda som fick en att vilja testa Betan

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Använder bara quick match så drygt att sitta å leta servrar å när man väl hittar en med platser över så är den i sydafrika eller australien wow inte hög ping alls nejdå.

Tryck i Europe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobblish:

Tryck i Europe

Har inte tålamod att leta servrar i 10+min tycker det e bättre med quick match har alltid hamnat på en med bra ping hittills tar ju bara några sekunder så hittar man en server

Förresten är det ingame voice på automatiskt eller? Undrar bara om min mick sänder ut all min "rage"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Känns verkligen annorlunda att ha 25 wins och 2 losses
Sen har man njutit av dom 15 minuter av Caspain Border man fick testa.

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Inaktiv

Vad i H-lvete!
Jag testa ju bara metro 1.5 h igår o tänkte det skulle bli kul o testa caspian ikväll AARRGGHH Dice ffs!!

Som föregående talare sa, hoppas dom får kyla av sina skallar lite och låter caspian servrarna rulla vidare så alla åtminstone får testa på dom......................

Permalänk
Skrivet av Gurf:

hmms, undrar om Caspian border är borta för resten av betan... 10 dagar Metro känns väl inte så där otroligt upphetsande. Otroligt konstigt val av testbana så man kan ju bara hoppas att nån av nissarna på EA faktiskt använder hjärnan till nått mer än att kyla av blodet och öppnar den igen sen.

Eller hur, mycket lustigt val av bana till en beta. Kan tänka mig att väldigt många, som nu inte fått pröva CB, väljer att avboka spelet pga. detta. Metro är en riktig skitbana och ger vibbar om ett nytt MoH/COD. CB ger däremot vibbar om något helt annat

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Har inte tålamod att leta servrar i 10+min tycker det e bättre med quick match har alltid hamnat på en med bra ping hittills tar ju bara några sekunder så hittar man en server

Förresten är det ingame voice på automatiskt eller? Undrar bara om min mick sänder ut all min "rage"

Nej den är inte på automatiskt. Du måste vara i ett party i Battlelog, och sedan hålla in shift (går att ändra), men då är det ändå bara dom i ditt party som hör dig.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Nej den är inte på automatiskt. Du måste vara i ett party i Battlelog, och sedan hålla in shift (går att ändra), men då är det ändå bara dom i ditt party som hör dig.

Perfekt då e det inte nån jag skrikit döv då

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vet inte om det har varit uppe i tråden innan, men är det bara jag som stör mig på att man inte kan binda knapparna på musen? Eller de har gjort så att vi inte får

Visa signatur

AMD phenom x4 965 BE | Gigabyte GA-790XTA-UD4 |4GB A-DATA Gaming series | XFX Radeon HD 5850 Black edition | Cougar 700W modulärt agg |Cooler Master HAF 922 RED| HAF 922 RED

Permalänk
Medlem
Skrivet av igr4ff:

Vet inte om det har varit uppe i tråden innan, men är det bara jag som stör mig på att man inte kan binda knapparna på musen? Eller de har gjort så att vi inte får

samma här, lite störande

Visa signatur

12700k@/7200c34@7800/msi z790 itx

Permalänk

Är det verkligen bara jag som tycker Metro är en kul bana? Varierad miljö, mångar väger runt etc. Sen är det en annan sak att man tröttnar på att köra samma bana.

Visa signatur

Dator 1: i7 2600K / Gigabyte GTX 590 / 8 GB minne / 120 GB Intel 510 SSD / 2TB / Corsair 750W / BENQ XL2410T 120 Hz
Dator 2: 27" iMac i5 Router: Apple Airport Extreme
HTPC: i5 2400 / Radeon HD 6450 1GB / 8 GB minne / 2TB / Samsung 50" Plasma
Platta: iPad 3 32GB 3GTelefon: iPhone 4 16gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av DistantHoller:

Är det verkligen bara jag som tycker Metro är en kul bana? Varierad miljö, mångar väger runt etc. Sen är det en annan sak att man tröttnar på att köra samma bana.

jag älskar den

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DistantHoller:

Är det verkligen bara jag som tycker Metro är en kul bana? Varierad miljö, mångar väger runt etc. Sen är det en annan sak att man tröttnar på att köra samma bana.

Nej, jag tycker också om den. Inte sista delen dock. Tycker att Den andra delen är roligast.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF