Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toye666:

Sista jag hittar i tråden, sexyelevator funkar inte längre.

Testat videokilledtheradiostar

Annars har det även postats om det här hacket som påstår sig gå förbi lösenchecken helt och hållet!

http://www.coderah.com/?p=394

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Dom gnäller nog bara för att det är överbelastat just nu
Har inte heller haft problem med Origin.

Precis!
Tror inte folk fattar hur många det är som försöker få ner spelet från Origin nu....
Jag har inte haft några problem heller..

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Vad har alla emot Origin egentligen? Vad har ni för problem med programmet? Jag har ett antal spel där, det har inte strulat minsta lilla en enda gång.

Alltid så när nåt nytt kommer

Permalänk
Skrivet av BesteN:

OUFH SERIÖST... FYFAN SÅ FRUSTRERANDE.
Tragiskt att deras hårdiskfyllare till klient ska vara så j*vla värdelös att man nästan mailar dem och säger att dom just förlorat en kund och bör ANLITA FOLK SOM VET VAD DOM SYSSLAR MED.
Samma visa varje gång dom släpper ett nytt BF spel, visst detta är en beta MEN DEN FUNKAR JU PINSAMT DÅLIGT. När ska dom lära sig?
Ledsen för caps men det var fan längesen jag var så frustrerad över något.. Var även längesedan jag testade en så ostabil och rent värdelös klient, hoppas verkligen att man inte behöver använda den när man spelar i framtiden.

DICE/EA är ett jävla skämt när det kommer till betatestande. BFBC2, MoH och nu detta.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Jag tror att EA/DICE har insett att gamers generellt sett inte är särskilt stresståliga människor.

Permalänk
Medlem

Någon som har det nya lösenordet till Caspian Border servrarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleyy:

Någon som har det nya lösenordet till Caspian Border servrarna?

videokilledtheradiostar

EDIT: Lösenordet har ändrats igen, i stort sett alla Caspian-servrar tömdes nyss.

Permalänk

Blir så less på att man faller under marken hela tiden...

Permalänk
Medlem
Skrivet av .maker:

videokilledtheradiostar

EDIT: eller inte.

Det är bytt nu!

EDIT: såg att du edita

Permalänk
Avstängd

Fruktansvärd dåligt spel, tur att man inte förbokade skiten. Inloggningen genom en hemsida lol. Kännslan i spelet noll, hitboxen är sämst. grafiken är BC2 i mer stadsmiljö. Campingen är miljoner verre en cod. Min åsikt dock. But im out!

Permalänk
Medlem

Vars får ni tag på lösenorden??

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Lösenordet sprids på diverse forum, twitter osv

Visa signatur

i7 4770k @ 4.6GHz // RTX 3060 12GB // 32GB DDR3 // ASUS Z87-A ATX // Corsair HX650W // Samsung 830 256GB // Antec P280 // Asus PA288QV 27"

Permalänk

måste också säga att jag är rätt besviken hittills. Grafiken är inte så snygg som jag hade hoppats, BC2 ser ungf lika bra ut samt flyter bättre. Medveten att det är beta, men tror inte DICE kommer kunna göra något revolutionerande innan det släpps

Permalänk
Medlem
Skrivet av silicon111:

Fruktansvärd dåligt spel, tur att man inte förbokade skiten. Inloggningen genom en hemsida lol. Kännslan i spelet noll, hitboxen är sämst. grafiken är BC2 i mer stadsmiljö. Campingen är miljoner verre en cod. Min åsikt dock. But im out!

Hur kan då säga att campingen är sämre än cod om du inte ens har spelat den? Detta är en beta kom ihåg det. Okej spela du cod, så dom kan mjölka dig på pengar

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Skrivet av BasseBaba:

Ett jäkla tjafs om konsollerna, förväntar ni er underverk?
xbox 360 kom ju i slutet av 2005, och hårdvaran var väl knappast state of the art redan då..

Verkar vara info om GPU:
http://en.wikipedia.org/wiki/Xenos_%28graphics_chip%29

Enligt wikipedia motsvarar GPU ett x1900...
Kolla bara lite snabbt här, det kortet har ju inte en chans...
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Hur som helst, säger väl sig självt att 5-6 år gamla konsoler inte har en chans att hänga med mot PC?
Du får ju en ps3 & en x360 för samma pengar bara ett top-of-the-line grafikkort kostar idag....
Är ju som att stå och jämföra en skoda med en ferrarri.

Så ja, konsolerna _är_ föråldrade, är ju ett halvt årtionde sen dom kom, testa att daska in BF3 på en pc från 2005 så är det väl ett under om det ens startar.

Däremot så tjänas det ju bra pengar på konsolmarknaden.

kolla några sidor bakåt i tråden.....

URSÄKTA? Så fort man nämner ordet konsol här kommer PC patrullen in och angriper... Seriöst alltså? Jag beskrev klyftan mellan PC och konsolversionerna och nej jag förväntar mig inte underverk MEN de ser sämre ut än vad de gjort i diverse gameplay videos..... Tror du jag är så borta på hårdvara att jag inte begriper något om hur klena konsolerna är??? Jag säger bara att klyftan är pinsamt stor och att BC2 till konsol ser bättre ut än BF3 till konsol. För min del kunde de lika gärna skippat konsolerna här och kört det PC exklusivt som BF2 var. Så där har du faktiskt rätt att de går in på konsol enbart för att tjäna pengar.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av sturzhelm:

måste också säga att jag är rätt besviken hittills. Grafiken är inte så snygg som jag hade hoppats, BC2 ser ungf lika bra ut samt flyter bättre. Medveten att det är beta, men tror inte DICE kommer kunna göra något revolutionerande innan det släpps

Så du har kört allt på ultra 1920x1080 med 60 fps+ ???

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Skrivet av Dskjono:

Så du har kört allt på ultra 1920x1080 med 60 fps+ ???

Ao kör allt på ultra, får 50-80-ish fps. Dock så verkar det vara skitkasst optimerat fortfarande för det hackar/laggar rätt bra ibland trots 60+ fps

Permalänk
Medlem

Fan vad man dör mycket, två skott = död, aja mer realistiskt antar jag. Svårt att orientera sej såhär i början också.
Gief Caspian Border!

Visa signatur

MB: MSI B450 Tomahawk MAX| CPU: RYZEN 7 5700X| RAM: 16GB(2x8) Corsair Vengence LPX DDR4@3200Mhz| GPU: Sapphire Radeon RX 6600 XT Pulse 8GB| PSU: Corsair HX 850W 80+ Silver| SSD: Kingston A2000 500GB NVme|Chassi: Fractal Design Define R4| OS: Win 11 pro | CPU-kylning: Noctua NH-U14S

Permalänk
Medlem
Skrivet av sturzhelm:

Ao kör allt på ultra, får 50-80-ish fps. Dock så verkar det vara skitkasst optimerat fortfarande för det hackar/laggar rätt bra ibland trots 60+ fps

Jag kör 2600K, GTX 580 SLI, upplever inget av de problemen som du nämner.

Permalänk
Medlem

Ja de har ju lite att jobba på nu, dice. Tycker man ofta känner sig handikappad både ingame och i diverse "menyer".

Känns lite som att gubben man spelar hänger i snören som man sitter å rycker i, inte alls den respons man helst vill ha för full kontroll.

Och vad är det för sommarjobbare som planerat UI't? Att inte kunna hoppa ut till menyn under killcam samt när rundan är slut och score visas.. det är ju en trivial sak som alltid ska gå att göra, och har gått att göra i mer eller mindre vartenda spel sedan wolfenstein3d.

Det är märkligt hur de kan glömma bort så pass grundläggande saker när de tokfokuserar på allt som är nytt.

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Är det bara jag som blir utkastad från servrar precis innan matchen tar slut? All XP kommer inte med.... Lite surt när man fick 50-17 på Metro och lyckades låsa upp en hel del roliga saker...

Visa signatur

"Är det här spermabussen till Tallinn?
Det blev alldeles tyst, då har vi kommit rätt!"

Permalänk
Medlem

Kanske något dum fråga men hur kommer man åt video inställningar, grafik osv? Har bara lirat 3st quick matches än så länge, kanske inte går att komma åt inställningarna därifrån?

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juggvard:

Kanske något dum fråga men hur kommer man åt video inställningar, grafik osv? Har bara lirat 3st quick matches än så länge, kanske inte går att komma åt inställningarna därifrån?

trycker ESC när du spawnar, funkar bara ingame.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Skrivet av .maker:

Jag kör 2600K, GTX 580 SLI, upplever inget av de problemen som du nämner.

Jag kör i5-760 med 6870 CF.
Även om jag sänker till medium och får 100+ fps så ligger hacket kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

trycker ESC när du spawnar, funkar bara ingame.

Hmm ok, jag kanske bara försökte medans jag var död nåja, provar väl :), tack.

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem
Citat:

tO BY PASS THE PASSWORD !! with Chrome

Press : SHIFT + CTRL + J
Then copy that anc click enter !

launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); }

Retry loggin to a server, when asking a password, leave it blank and click OK .

Enjoy

Fungerar.

Permalänk
Avstängd

Du behöver inget lösenord för den caspian border banan

gå in på battlelog med Google Chrome så ser du caspain border serverna välj en du vill spela på tryck join server så står det att du behöver skriva lösenord men tryck Shift+ctrl+j och skriv: launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); }

efter det så trycker du bara ok som om du hade skrivit in lösenordet sen väntar du tills du kommer in

taget från http://www.dsogaming.com/news/battlefield-3-how-to-get-access...

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av KKay:

"swecjonas was kicked from platoon SweClockers" Haha, what?

Det var jag som stal benchkontot för att prova lite, la till mitt privata nu istället. Jonas har ett annat. ^_^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk

Någon som sitter på det nya pw?

Permalänk
Medlem

Någon här som kan ändra kontrollerna?
Har försökt lägga in diverse saker till snabbknapparna på musen, men det går helt enkelt inte.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo